Z mého pohledu
Skočila jsem do okna naší kanceláře a spadla na Sarah, která si zrovna četla. ,,Bože, Leio! To je tento týden už potřetí!" obě jsme se zvedly a Sarah položila svoji knížku na noční stoleček a posadila se. ,,Máš pravdu, měla bych si dát větší pozor," řekla jsem a začala prohrabávat svoji skříň, abych našla svoje plesové šaty. ,,Proč vlastně nechodíš dveřmi ?" zeptala se Sarah. ,,Ztratila jsem klíče, hele tady jsou!" Sarah se na mne podívala a řekla ,,Našla jsi ty klíče?" ,,Ne, ty šaty," vytáhla jsem je ze skříně a dala na postel. ,,Volal už Ross?" zeptala jsem se a začala se převlíkat. ,,Jo, čeká na plese.Jsou tam podezřelí a zřejmě i vrah." ,,Že bychom konečně dokončily zase nějakej případ!" Řekla jsem a začala si rvát šaty přes hlavu. V tom začal zvonit mobil, Sarah se postavila a koukla se, kdo volá. ,,Leio! Ross má asi potíže!" řekla a dala mi mobil. S vystrašeným výrazem jsem vzala mobil a zvedla ho. ,, Rossy,jsi v pohodě?" Z druhé strany se ozvalo: ,, Nejsem v pohodě! Zapomněl jsem si motýlka!" Můj výraz se změnil na výraz typu: to si že mně děláš srandu a to jsem mu i řekla. Sarah vyjekla: ,,Co se proboha stalo! Je v pořádku?" ,,No úplná pohroma! Zapomněl asi motýlka!" Obrátila jsem oči v sloup. Sarah mi dala jemnou facku, ale s úlevou si oddechová.
Z Rossova pohledu
Jsem na plese a čekám na Leiu. Rozhlížím se, jestli neuvidím něco podezřelého. Kromě toho, že nějaký chlap kradl jídlo nic jsem neviděl. Svědí mě krk, podrobí se na něm a co nezjistím? Nemám motýlka! Sáhnu rychle do kapsy, že které vytáhnu mobil a zavolám Sarah. Po chvilce zvonění ho vezme Leia a z telefonu se ozve :,, Rossy, jsi v pohodě?'' Nevím, jak to myslela, ale v pohodě určitě nejsem. ,,Nejsem v pohodě! Zapomněl jsem motýlka!'' Nějakou dobu bylo ticho a slyšel jsem in oddychování. ,,Si děláš srandu!'' zakřičela Leia a tipla mi telefon. ,,To si děláš srandu!'' Vykřikl jsem přes celý ples a všichni se na mě otočili. Nevěděl jsem, co mám říct. Nakonec jsem ze sebe vykoktal : ,,Moje žena mi vypla nahrávání fotbalu!'' Naštěstí se všichni otočili zpátky.
Z mého pohledu
,,Ty jeho vtípky už nejsou vtipné," zamumlala Sarah a znovu a si vzala knížku. Už jsem byla oblečená a vyzbrojená tak jsem skočila oknem ven a změnila jsem se v bílého švýcarského ovčáka, abych byla rychlejší a opravdu za chvíli jsem tam byla. Podívala jsem se oknem dovnitř a uviděla jsem Rosse. Rozhlédla jsem se jestli tam nikdo není,v temné uličce jsem se proměnila zpět v člověka a vešla dovnitř (tentokrát dveřmi ). Na plese bylo hodně lidí, jak jen najdeme vraha? Zamířila jsem k Rossovi a cestou jsem si vzala skleničku vína, abych nevypadala podezřele.,,No konečně,, zvolal Ross a vzal mi víno z ruky ,,Máš mého motýlka?'' zeptal se.Ne nemám tvého motýlka!'' vykřikla jsem na něj a zrudla jsem vzteky. Ross se jenom usmál.,, Chápej, motýlek je velmi důležitý'' prohlásil, napil se vína a mrknul na mě. Chvíli jsme jen tak stáli a rozhlíželi se, nic nikde nebylo. Po chvíli se na mě Ross podíval.,, Nezahrajem si na manželský pár?'' Zvedla jsem oči v sloup a všimla si, že na balkoně stojí Lady Arida též známá jako upíři královna. Byla to jediná hodná upírka, co jsem kdy poznala. Kašlala jsem na toho policejního idiota a rozběhla se nahoru za ní. Vyběhla jsem schody a vrazila jsem do nějakého kluka.,,Dávej pozor!'' zakřičel na mě a rychle běžel dolů z balkónku. Nevšímala jsem si ho a došla jsem k Aridě.,, Co tady děláš?'' zeptala jsem se jí, ale ona mě nevnímala a pořád koukala na Rosse.,,Je k nakousnutí, jako velký medvídek v obleku.'' Chytla jsem ji za ruku a otočila ji tak, aby se mi koukala do očí.,, Na to ani nemysli. To, že jsi královna neznamená, že pro tebe neplatí pravidla.'' Silně mě stiskla ruku a odtáhla jí ze své ruky.,, Já myslím, že neplatí," s timihle slovy zmizela v davu. Šla jsem dolů za Rossem, ale on tam nebyl. Proč asi? Zase jsem promeškala vraždu. Narozdíl ode mne, Ross už byl u těla, které leželo uprostřed sálu. Rozběhla jsem se za ním a vytáhla mobil z kabelky. Zavolala jsem Rossově sestře Sudai, která pracuje v márnici, aby přijela se svým týmem sem na ples.
YOU ARE READING
Detektivní kancelář tak trochu jinak
خيال (فانتازيا)Čauky :3 jsem Katranka a tohle je můj první příběh který jsem vymyslela se svojí kamarádkou Jolou. Doufáme, že se vám bude líbit. Jinak strašně milujem upíry, vlkodlaky a všechny nadpřirozené potvory😁 Na první pohled jsem normální studentka středn...