#BÖLÜM7#

5 1 0
                                    

Yavaş ve ürkek adımlarla Çilerin yanina doğru ilerledim eğer halen sinirliyse bana patlayabilir di.
"Çiler"dedim
"Efendim"dedi ve bana baktı.
"Şey acaba iyimisin"dedim
Güldü ve
"Değilim desem ne değişicek şıkları söylersen cevabımı ona göre vericem"dedi
"Akşam annen ve baban gelicek topla kendini lütfen"dedim ve omzuna dokundum
"Toplarim toplarim "dedi ve ayağa kalkıp odasına gitti. Rabia ya döndüm somurtuk bir şekilde masada oturuyordu.
"İyi misin"dedim
"Neden kötü olim ki"dedi
"Hani az önce karla karışık yağmur yağdıya şiddetli şiddetli o yüzden diyorum ıslandın mı yoksa hala kurumusun "dedim dalgalı bir şekilde
"İyiyim ama Çiler galiba hata yaptım"dedi
"Aslında bakarsan evet hata yaptın ama sonuçta sende insansin ve kalbin var öyle değilmi. Bu yüzden sana saygı duyuyorum. Ama eğer olurda bir gün ağlayarak evin kapısından içeri girersen hiç bir şekilde kılımı kıpırdatmam"dedim omuz silkti ve
"Hatirlatirim dedi. Gicik ona kiyamicami biliyor nasilda konuşuyor ah bu kiz yok mu
"Neyse ben şimdi mutfağa gidiyorum ve akşama ki yemek için evdeki eksiklere bakiyorum sonra gidip aliyorum. Çiler odasina çikti sende burlari toparlarmisin?"dedim
kafasini salladi ve
"Tamam git ben hallederim"dedi
Ve bende evdeki ne var ne yok bakmak için mutfağın yolunu tuttum.
Nede olsa gece uzun dimi

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Son kez masayi kontrol ettim ve yukari kizlari kontrolleri gittim. İlk olarak rabia ya uğradim. Kapiyi açtim ve aynanin karşısında kendine bakan bir rabiayla karşılaştım. Üzerinde bordo saten etek diz kapağında biten üstünde de göbek deli üstünde biten siyah düz bir bluz ayağında ise siyah topuklu ayakkabisi vardi. Saçlari topuz ve hafif makyaj yapmıştı. Ona göz kırptım ve Çiler odasina daldim.
Çiler ise siyah diz kapağının altında bir elbise saçlar maşa ve sade bir makyaj yapmıştı. Ona da göz kirpip odasindan ciktim. Salona indikten sonra boy aynasinda kendime son bir kez daha baktim. Ben ise kot bir yirtik boyfriend onun altında file çorap göbek hizasinda ve göbek üstüne beyaz bluz giymiştim. Sacim daginik topuz, makyajim sadeydi. Merdivenin basina geldim ve kizlara seslendim. "Pakize cakmalari nerdesiniz yaaaaaaa" diye tiz bir sesle bagirdim. Rabia odasindan cikip bulundugum yere o ses senden mi cikti der gibi bakip cilerin odasina daldi. Çileride alip aşağı indi.Hepimiz birbirimizi süzü beşlik beşlik çaktik. Tam o sirada kapi caldi ve çiler son bir kez üstünü kontrol edip kapiyi açmaya gitti güler bir yüzle. Kapıyı açtığında Karan ve Egemen le karşılaştı.
"Hoşgeldiniz "deyip onlar içeri davet ettim.Aha bunlar iki kişi gelmişler acaba uç numara nerde.
"Sizin uç numara nerde ya"dedim ve onlara bakarak
"Bizim şu üç numara az sonra gelicek "dedi karan
"Peki madem masaya"dedim ve önce çiler olmak üzere masaya doğru ilerledik. Masaya oturcamız sırada kapı çaldı ve Çiler kapıya doğru gitti.
Geri dönerken yüzü sirken saçıyodu. Çilerlerin arkasina baktiğimda bi şok geçirdim . çünkü Bulut Nejla teyzenin koluna girmiş gülüşürek geliyorlar. Suat amca ise onlara katılmak yerine kızının arkasindan geliyordu.
Herkes yemek kendi yerine oturdu. Karan ve Bulut boş durur mu hemen kızların sandalyelerini çekti. Ciler ilk önce affallasa da ani bozmamak adina somurtarak oturdu. Bulut da siritarak Cilerin yanina oturdu. Yemekler yavaş yavaş yenmeye baslandiginda masayi koyu bir sohbet aldi. Çiler tabagina henüz dokunmamisti bile. Bulut bunu fark edince sinsice gulerek "Hayatim neden tabagina hic dokunmadin" dedi. Çiler de sakin kalmaya çalisarak ve hic birşey demeden yemeğini yemeğe basladi. Nejla teyze hic beklenmedik bir atak yaparak"Bana yolda gelirken Bulut bir şeyler" dedi ve çiler aninda annesine bakti"Ne dedi" "Uzun zamandir beraber olduğunuzdan bahsetti. Ayrıca Rabia ve Karandan da bahsetti" dedi ve rabiaya dondu. Suat amca da rabialara dönerek "Bu konu hakkında konuşmak isteyen var mi" dedi. O sirada hemen lafa atladim. "Bizimde bu konudan daha dün haberimiz oldu. Ama Çiler ve bulut uzun zamandır ilişki yasiyorlar" dedim bulutun yalanini ortaya cikartmamak için. Ciler ise resmen beni gözleriyle parçalıyordu. Sanirim bu yemekten sonra Çiler ile beraber ameliyata girebilecektim.Ben sedyede o ise başımda. Bulutsa bu yapigim ataktan biraz sasirsa da sonra tebessum etti. Rabia o sirada "Zaten Herşey Kayranin Bulutun sirketiyle anlaşma yapmasiyla Gelişti" dedi. Nejla teyze "Peki bu anlaşma ne zaman yapildi" dedi ve merakli gözlerle bana bakti. "İki gün önce yapildi" dedim. Ciler de "Zaten sadece iki gündür tanisiyorlar o yüzden simdi yemeğe dönebilir miyiz acaba, aciktim da" dedi umursamadan. Bulut  ise cilere dönerek "Sanirim iliski konuları birtanemi aciktiriyor"dedi bulut. Çiler de bikkinca "Ya ne demessin bulut" dedi. Nejla teyze merakla cilere "Peki siz nasil tanistiniz Kizim" dedi. Ciler buluta dönerek "Bu sen anlatmak ister misin hayatini sevdiğim canim"dedi imali. Bulut biraz daha dikleserek "Bizimkisi her insanin basina gelen kader gibi. Bir gün is cikisi eve gidiyorum birazda dalginim tabi is meselesi yüzünden telefona bir e posta geliyor. Bende teledondan e postayi açmaya  calisirken yolda bir sesler felan hemen basimi kaldirip yola baktim onumdeki adam ani fren yapti bir tarafim deniz diğer tarafim karsi şerit bende öndeki arabaya carpmim diye kirdim direksiyonu diğer serite tabi takla felan araba ters dönmüş. Beni iki uç adam kurtardi felan. En yakin hastanede cilerin calistigi hastane. Tabi beni ambulans oraya götürdü. İki uç filmdi, muayene felan derken Çiler geldi. İlk o zaman görmüştüm onu. Tabi bende dil tutuldu. Sorular soruyor yok, o diyor yok, bu diyor yok derken ilk söylediğim şey ne kadar güzel olduğu. Sonra 1-2 saate taburcu oldum. Sonra uzun zamanda bir sirf onu görebilmek için hastayim şikayeti ile hastaneye gittim. Toplantilari iptal ettirdim. Her gunum onu araştırmakla takip etmekle geçti. Sonra zaten bir şekilde tanistik yollarimiza beraber devam ediyoruz" dedi ve cilerin ellerini tuttu. Ciler de anlatanlara sasirmis olacak ki bön bön buluta bakiyordu. Yalniz ne yalan soylim bukutta da fena numaralar varmis. Çiler o sirada sanki birşey eksik kalmis gibi hemen "Ne kadar güzel olduğumu söylediği zaman ilk darbesini benden Yemişti" dedi gulerek. Bulutta onu onaylayarak "Evet, sanki 7.2 depreminde beyin sarsintim olmuştu" dedi ve cilerle beraber gülmeye baslamislardi. Bir müddet masayı sessizlik aldı ve suat amcanin sorduğu soruyla herkes o tarafa döndü.
"Kayra bizim kızların başı bağlandı sanirım ha. Peki sen seni ne zaman birileriyle görücez"dedi
"Suat amca siz beni bir alti yil daha birileriyle göremezsiniz"dedim ve bulut atildi
"Ne alti yili Kizim egemen beklemez alti yil falan"dedi ve ona sinirle döndüm
"Egemen yanindaki cocumuzdu dimi"dedi nejla teyze
"Evet efendim"dedi egemen efendim ne ya
"Yine ne şacmaliyosun bulut"dedim ve sudan bir yudum aldim
"Sendede sıkışınca su içmek farz herhalde"dedi egemen kulama ve elini sırtıma koydu
"Çek şu elini ya "dedim ve masadakilere baktim hepsi yemeğiyle ilgileniyordu
"Çekmiyorum"dedi
"Kişisel temas he"deyip masanin altından bacağına ayakkabının ucuyla geçirdim. Ben barıcak diye beklerken öksürmeye başladı. Bende gülerek
"Su iç egemen su"dedim
Ve saatime baktım oho baya geç olmuş yarin bir sürü işim var ya benim. Masada ayağa kalktım ve
"Herkese afiyet olsun iyi aksamalar"dedim
"Nereye gidiyorsun"dedi rabia
"Yarin yapicaklarim var o yüzden erken den eve gitmeliyim."dedim
"Tamam benim arabayi al"dedi Çiler sabah buraya gelirken araba arza yapmişti.
"Ben de kalkiyodum ben birakirim"dedi egemen
"Yok ya ben giderim"dedim onunla gitmek istemiyorum
"Biraksin işte çocuk "dedi Bulut
Zaten bugün bütün ortalığı karıştırması yetmiyor bunada karışıyo ya şırfındı şarışın.
"Evet egemen bıraksın seni akşam akşam tek gitme"dedi suat amca ve mecburen tamam anlamında kafa salladim. Son kez kizlara baktim ve çıkışa doğru ilerledim.
"İyi akşamlar diyerek egemen de peşimden geldi.

3'te 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin