Chapter - LAST

1.6K 68 21
                                    

Long Chapter ❤

Jihyo:Explain apa Oppa?? *blur*

Suga:Explain tentang Penyakit Sayang... *buat muka risau*

Jihyo:*mengeluh*Mesti 7 ekor beruk ni beritahu kn?

Got7:Yah!

Suga:Haah..mereka yg beritahu...pls explain..Oppa ni suami sayang tau tak..

Jihyo:Ye lah Hyo explain..

Jihyo pun memberitahu tentang penyakitnya...Suga sangat sedih sebab dia langsung tak tahu tentang tu..

Suga:Tapi kenapa sayang rahsiakn dari Oppa??

Jihyo:Hyo just tak nak yoongi malu sebab ada isteri yg berpenyakit...Mesti Yoongi ma..

Kata Hyo terhenti sebab Suga mencium dan pantas melepaskn ciuman tu...Suga tak nak Hyo sambung ayat...

Suga:Kenapa Hyo berfikiran negatif..Oppa tak pernah Malu dengan penyakit Hyo tu..Suga tak kesah pun apa kata orang..janji kita bersama...

Jihyo:Tpi tak lama...Hyo tak lama lgi akan ma-...

Lgi sekali Suga mencium bibir Jihyo...supaya jihyo tak menyambung kata2 nya tu...

Suga:Jangan cakap camtu.. okk..sekarang Hyo lapar tak...Oppa sempat beli kimbap

Jihyo:Woah Hm *mengangguk*

Suga pun membawa Hyo ke katilnya semula..tetapi terhenti sebab dia terpandang kat seorang lelaki yg tidak dikenali nya..

Suga:Ni siapa ?? Oppa tak pernah nampak pun...

Suga terus mendekati lelaki tu dan menghulurkn tangan nya untuk berjabat...lelaki tu pun menghulur tangan nya untuk membalas berjabat an(hentam lgi)

Suga:Hai..aku Yoongi,Suami Jihyo

Jisoo:Hai...Aku jisoo..Kawan jihyo

Suga seperti dah ingat sesuatu...yes Suga ingat yg Jisoo ni lh yg Mark pernah cerita...Jisoo seperti paham keadaan Suga sekarang..

Jisoo:Hyung tak payah risau..aku dah insaf lh...lagi pun aku dah lepaskn jihyo sebab aku tahu jihyo bukan jodoh aku..Jadi kawan jihyo pun dah buat aku happy hihi *senyum*

Suga:Owhh

Skip2 2 minggu

Suga dan jihyo dah happy sangat kat hospital tu..sampai nurse2 yg kerja kat hospital tu jadi fangirls dengan Suga dan Jihyo yg sweet tu..Suga dengan Jisoo tu pulak, mereka menjadi kawan baik..

Masa petang tu..kat bilik jihyo tu hanya ada Suga seorang je...yg lain ada yg kerja,ada yg nak berehat dan macam2 lagi...Jihyo asyik mengelamun sebab dia asyik memikirkn sesuatu...Suga yg melihat jihyo diam2 tu pun menegur...

Suga:Sayang..Kenapa ni??

jihyo:.....*senyap+still mengelamun*

Suga:Sayang~~ *tinggi kn sedikit suara*

Jihyo:Ye *terkejut*

Suga:Sayang ni kenapa?? Dri tadi diam je...Sayang,cerita lh kat Oppa...kalau Sayang ada masalah...mana tau Oppa dapat tolong Sayang..

Jihyo teragak2 untuk memberitahu Suga sesuatu yg dalam fikiran nya...Akhirnya Jihyo pun bersetuju untuk memberitahu Suga...

Jihyo:Oppa~

Suga:Ye Sayang~

Jihyo:Kalau Hyo dah takde...Oppa cari pengganti ye?? *memandang mata Yoongi*

Suga sangat terkejut dengan kata2 Jihyo..Sumpah Suga rasa sedih masa tu..Suga taknak kehilangan jihyo..

[✔ COMPLETE] Married with Mr. Cold Pilot [suga FF] Malay versionWhere stories live. Discover now