0.2

2.4K 59 61
                                    

BLACKPİNK'in fan meetingine gittiniz ve Türk
olduğunuzu söylediniz ve tepkisi

Jisoo: Sıra size gelmiştir ve ona tavşanlı taç verirsin. Ve bir anda "Ben Türk blinkim. Türk blinkler Türkiye'ye gelmenizi çok istiyorlar." dersin. Jisoo "Omooo. O kadar tanındığımızı bilmiyordum. Orada da bir buluşma yapmayı çok isteriz" der ve yanındaki kağıda "Seni Seviyorum Y/N" yazar ve altına imza atar.

Jennie: Jennie'ye kedili bir oyuncak verirsin. Oyuncak kutuda olduğu için açmaya başlar. İçinde "Türk blink olarak sizi seviyoruz." yazar. Bunu notu gören Jennie selfie çekilelim der. Fotoğrafı çekersiniz ve sana numarasını verir. "Lütfen haberleşelim." der.

Rosé: Rosé'ye evde yaptığın takılardan getirmişsindir. Rosé bunu nasıl becerdiğini sorar sende "Türkiye de çok yapardım. Ordan hatıra olarak getirdiğimi sana veriyorum." dersin. Rosé yaptığın takıları çok beğendiği için takmaya başlar. O da sana kolyesini verir.

Lisa: Türkiye'de yaptığın tabloyu vermek için getirmişsindir. Lisa bunu görür görmez çok sever. Sana bunu odasında yatağının başına asacağını söyler. Tabloyu incelerken Türkiye yazısını görür. "Sen Türk müsün?" der sende evet anlamında başını sallarsın. Tablonun ucuna "Türk blinkten" diye not alır.

                             ••••••••••••••••••♪••••••••••••••••••

Selammm~
Nasıl buldunuz? Ummmh bence iyi oldu ehehehe ^-^
Her gün tepki atmaya çalışacağım aklıma fikir geldikçe.
Kendinize iyi bakıııın~

BLACKPİNK İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin