0.4

1.4K 39 19
                                    

                         BLACKPİNK'ten biasın ile beraber
                                    yemek yiyeceksiniz

Jisoo: "Hadi lahmacun yiyelim." diyince şaşırsın. O da sana ig den lahmacunlu post gösterir. Sende gülerek ona tamam dersin. "Sonra tavuk yiyelim mi?" diyince yerinde sevincinden evde koşar. Sen lahmacun sipariş ederken o da tavuk siparişi verir. Siparişleriniz gelince yemeklere dalarsınız.

Jennie: Jennie ile çok yakın arkadaşsın. Seni yemeğe davet eder. Hazırlanıp gidersin. O seni oldukça iyi bir restoranda götürür. Sende mahcup kalırsın. Hemen " Yemek için teşekkür ederim Jennie. Tatlı olarak bende sana baklava yedirmek istiyorum. " dediğinde karşılık olarak "Baklava yemeği çok isterim hadi gidelim." der. Jennie'yi baklava yedirmeye götürürsün :D.

Rosé: Karnı çok acıkmıştır. Guruldamasını duyuyorsundur. Sende hemen "Hadi yemek yemeğe gideliiiim." dersin. Rosé'nin gözleri ışıldar. Ağzından küçük bir kahkaha çıkar. "Döner yedin mi hiç?" dediğinde "Denemek isterim ^-^" der. Sende hiç duraksamadan Rosé'u dönerciye götürürsün :D.

Lisa: Lisa'ya karnının acıkıp acıkmadığını sorarsın. O da düşünürken karnı guruldar. İkinizde gülüyorsunuzdur. Sen "Hiç çiğ köfte yedin mi?" sorusunu sorunca sana " Duymuştum ama hep yemek istemişimdir." der. "Hadi o zaman çiğ köfte yapalıııım!" diyince o da sana katılır ve yapmaya başlarsınız.

••••••••••••••••••♪••••••••••••••••••
Eveeet. Dün bölüm gelmediği için özür dilerim :(
Konu bulamamıştım. Ancak bence sizi güldürücek bişi yazmış bulundum. :)
Beğenip beğenmediğinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum.
Kendinize iyi bakın gençleeeer~ ^•^

BLACKPİNK İLE HAYAL ETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin