Ντριννν!!!!
-Γιατί σε μένα??? Δε θελωω να πάω σχολειο...είναι ο αγιασμος και να μη πάω σιγά...σιγά μη με προσέξει κανεις πρωτη γυμνασίου!!!
-Δε σε ρωτησα απλα σήκω...
-Πφφ καλά...αλλά αν πέσω θύμα Bulling εσύ θα φταις μανουλα να το ξερεις!
-Σιγά μωρέ Drama Queen!
-Καλά σταματά σηκονωμαι...
Γενικά είμαι όντως λίγο Drama Queen αλλά δε το παραδεχομαι...υγεια😘 Τεσπα ο μονος λόγος που παω για να μη μου τα πριζει η μάνα μου...και για να δω μήπως και πετύχω κανένα καλό αγόρι! Λοιπον μετα απο αρκετές ώρες που εψαχνα ρούχα κατέληξα σε αυτό:Οτάν εφτασα στο σχολείο αισθάνθηκα σαν την μύγα μεσ' στο γαλα...Ευτυχώς ομως Οχι για πολύ! Ηρθε μια κοπελα και μ μιλησε:

Στην αρχή μου φάνηκε κάπως Diva αλλα μόλις μιλήσαμε λίγο καταλαβα οτι ηταν απο τις καλύτερες κοπέλες που Εχω μιλήσει!!!
-Γεια!
-Γεια!..
-Είμαι η Alissa εσύ?
- Selena Χαρηκα!
Δε προλαβαμε να μιλήσουμε περισσότερο χτύπησε το κουδουνι...Ξαφνικα ενω πηγα να της πω να κατσουμε μαζί στην τάξη ενιωσα να πέφτει κάποιος πανω μου...
-Συγνώμη!
-Δ..Δε πειράζει..
Γέλασε λίγο όταν τραβλησα!
Το γέλιο του ήταν απίστευτα μαγικό... Δεν ειπαμε παραπανω πραγματα έφυγε με την παρέα του...Κρίμα..Ομως χωρις να το καταλάβω είχα καρφώσει το βλέμμα μ πανω του...τοτε η Alissa με σκουντηξε...
-Τι εγινε σ αρέσει ο Harry?Μην ρωτήσεις που τον ξέρω μένει στην πολυκατοικία μου!
-Εμμ...ο..οχι πως να μ' αρέσει δε τον ξερω καν και το όνομα του μου το ειπες εσύ τώρα...
-Χαχαχαχαχα καλά καλά πάμε τώρα!Γεια σας αναναδες μου!🍍 Αυτή είναι η καινούργια μου ιστορία ελπίζω να σας αρεσει...αν σας αρέσει κάντε μου ενα like και αν θέλετε γραψτε μου στα σχόλια! Α και παραλίγο να το ξεχάσω σας προτινώ να διαβασετε το βιβλιο της Siana How to get rid of a police Officer είναι καταπληκτικό το λατρεψα!
Φιλακια ανανάδες μου😘🍍