🌸°2°🌸

306 8 4
                                    

Onun kartıyla pahalı bir şey alırsan biasının tepkisi:

Rm:
*dekolteli bir elbise almışsındır*Senin kartın yokmuydu cidden! Bari iç çamaşırı alsaydın en azından bi b°k'a yarardı.

Jin:
*altın bilezik aldın*Şey... Çok g-gü- güzel bitanem. Sana çok yakışmış ama onun bizi doyurabileceğini sanmıyorum.

JH:
*altın işlemeli çanta aldın* tamam anlıyorum eşyalarını taşımak için çantaya ihtiyacın var ama o altınlar fazla ağırlık yapmaz mı?

Suga:
*35 tane slime aldın* bu iğrenç şeyi neden aldın ki. Sümüğe benziyor. Bide paramı verdin. Sen isteseydin ben sana sümük verirdim. Hemde bedava.(ıyyy tamam almam slime)

Taehyung:
*fazla fazla uzaylı peluş oyuncak aldın* tatlım. Bana uzaylı denmesini sevmiyorum ama istersen senin için uzaylı olabilirim. Onlara gerek yoktu. Burada bedava uzaylı var hemde senin için uzaylı olan bir uzaylı. Sense gidip onları almışsın. Bedava deyil, senin için uzaylı deyiller, beyinleri yok... (akşama kadar devam etti)

Jimin:
*başka bi gurubun posterleri, kıyafetleri, lightstikleri vs aldın* neden? Neden o gurupta bizim gurup deyil? Bide onlara para verdin. Ha bide benim kartımla. Şakamısın sen yaa.

Jungkook:
*yemek yemek yemek ha bide... Gratis (desem yeterli bence) aldın* senin makyaja ihtiyacın yok sen çok güzelsin. Ve unutma ben jin hyung deilim. Bunların hepsini sen yersin.(sen surat asınca sana sarılır ve bi daha bu kadar fazla şey alıp parayı boşa harcama der)

🌺BTS 🌸{방탄소냔단}🌸 Tepkiler🌺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin