🌼°13°🌼

197 6 7
                                    

İntihar edeceğini söylediğinde tepkisi:

Rm:
Yapma bunu nolurrrr. Bak daha sana şarkı bestelemiştim. Beraber söylicez hem. Dünyanın en harika düetini yapıcaz. Lütfen yapma.

Jin:
Yemekler umrunda bile deyil sen gidersen, bende seninle gelirim.

Jh:
Hayır gidemezsin. Daha güneş sönmedi. Gidemezsin. Sen gidersen bütün evren körelir. Güneş üzüntüsünden çürür. Yapma. Nolursun. Gitme, bizi yok etme (adın).

Suga:
Hayır! Evet yine düz bir cevap verdim. Çünkü ben sen değilim tamam mı? Senin gibi muhteşem değilim. Güzel konuşmalar yapamıyorum. Onun içinde kısa ve düz cevaplar veriyorum. Bak seni kim üzdüyse onu geberticem. Eğer sen o seni üzdü diye ölürsen onu doğduğuna pişman edicem. Onu öldürmicem ona işkence edicem. Sevdiklerini yok edicem onun canını yakıcam. Bana yaptıpını onada yapıcam. Sensiz yaşayamicağım içinde aynı yerden atlayıp senin yanına gelicema ve o her kimse onu ökdürmicem. Bizimle aynı evrende bulunamaz. Bunu gerçekten bize yapıcakmısın? Gerçekten bizi öldürebilecekmisin? Bunu yapamazsın. Daha hayallerimiz vardı. Evlenicektik. Çocuklarımız olucaktı. Mutlu bir aile olucaktık. Ama sen şu anda bu aileyi yok etmek istiyorsun. NEDEN?!?!

Taehyung:
Oraya gidicene gel beraber uzaya gidelim. Beni burada yanlız bırakma lütfen.

Jimin:
Hadi ama. Gerçekten bu bana yapıcakmısın. Şansıma tüküreyim. Hayatımın aşkını bulmuşum ve o şindi bana intihar edicenimi söylüyor. Hani bir şarkı var ya. Yanımda kal diye. Şu anda beni anlatan şarkı o. Yanımda kal düşlerin yetmezki bana, yanında kal çok geç rastladım sana. Yanında kal (adın)! Bu bir emirdir rica değil. Ölemezsin. Eğer böyle bişey yaparsan, bende seninle gelirim.

Jungkook:
(Bende IU ile evlenirim)




Şimdi gelde yazarı dövme.

İntihar edersen seni gebertirim. Dur zaten o zaman gebermiş oluyorsun dimi. Sen olmazsan ben naparım. Bak söz intihar etmezsen senin kölen olucam. Eğer gidersen benide yanında götürürsün. Zombi gibi dolaşırım etrafta.


Medyaya josef 'i  koymak istedim. Çok tatluş yaaa. Belki bilen vardır. Josef ceo 😍

🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻
🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻
🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻
🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻
🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻🐻

🌺BTS 🌸{방탄소냔단}🌸 Tepkiler🌺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin