7

2.5K 109 72
                                    

Az önce Jimin tarafından becerilmiştim. Ahhh Kookie'nin yüzüne nasıl bakıcam amkk. Jimin şerefsizi de az önce bekaretimi alan o değilmiş gibi arkasına bile bakmadan siktirdi gitti. Görür o azına sıçıcam köpeğin.

Sınıfa girmeden önce lavabo ya gidip ağlamaya çalıştım ve paytak paytak sınıfa ilerledim.

- Mingi noldu?

Kook gözlerini pörtletmiş bana bakıyordu.

+ Sevgilim Jimin bana zorla tecavüz etti. Ben çok üzgünüm.

- Neeeee? Nasıl ?

Kook sinirden kuduruyordu. (Lan mingi az orospu değilsin nsnngdhsksldkxjjsjsjsjdhd)

+Beni affet sevgilim

-O pezeveng haddini aştı onu öyle bir sikicem ki sikişmekten soğuyup pipisini koparcak (o ne amkkkk hdhdhdhdhdhdhdvrg)

+Sikini kopar onun sevgilim (hshdhdhdhdhhehshd)

Kook sinirle dışarı çıktı ve uzun zamandır ortalıklarda gözükmeyen Seulgi ve yancıları sınıfa daldı

- Seninle uğraşmayı özledim çirkin ördek yavrusu

+ Ay götüm Znhzjsjshshshs

- Senin o götünü siktiririm lan orospu

+ Gerek yok cnm Jimin sikti sikeceği kadar

- Ne diyosun lan sen

+ Az önce birbirimizin olduk yakında da evleniriz hzhzhzhhzhshshs

- Jiminim yapmaz öyle şey seni sürtük yalan konuşma

+ Lan yemin ederim. Tobe tobe cünüp halimle bana yemin ettiriyosun

.
.
.

Kook hızlıca sınıftan ayrılıp Jimin'i aramaya koyuldu. Koridorun sonunda elleri cebinde bekleyen Jimin sırıtarak Jungkook a baktı. Kook burnundan soluyordu. Yumruğunu sıktı ve ilerledi.

- Lan sen ne kadar adi bir adamsın sırf bana olan nefretin yüzünden o kıza nasıl zorla sahip olursun?

+ Zorla sahip olmak mı? Benimle kendi isteğiyle sevişti

- Kız sınıfa ağlayarak girdi lan mutlu musun? Nasıl yaptın lan bunu ? Ama bekle sen nasıl sikişilir göstericem sana.

Kook Jimini kolundan tutarak bir sınıfa götürdü ve kapıyı kilitledi.

Daha sonra jikook sikişmeye başladı ( şaka lan amk şaka nxbdbsbbs)

+ Yemin ederim ki kendi isteğiyle benimle oldu.

- Sana nereden inanıcam orospu çocu

+ Yalan senin isin amk evladı

- Lan anamıza niye sövüyon oç

+ Sensin o oç. Dur lan analarımız aynı ya lan bizim

- Lafı değiştirme pezeveng suratlı şerefsiz.

Kook lafını bitirdikten sonra Jimin' e kafa attı ve üst üste yumruklar devamında geldi. Jimin ise karşılık vermiyordu. Kook hırsını iyice çıkardıktan sonra durdu ama Jimin'in yüzü darmadağın olmuştu bile...

Biraz aceleye geldi ama umarım beğenirsiniz 💞💞💞 Bu arada hepinize cok tesekkur ederim. Seviyorum sizi azgın ARMYCIKLER 💞💞💞

ÜVEY ABİM // PARK JİMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin