,, Nasza Gildia ''

168 7 4
                                    

- Nie czekaj Juvia ! krzyknęłam a w tym momencie dziewczyna zdołała otworzyc drzwi siedziby.
- Zapomnialas mi powiedziec jak on wyglada he he . Wysyczalam przez zacisniete zeby .
- Ej patrzcie jakaś nowa !! Usłyszałam głos jakiegoś mężczyzny .
Po tych słowach wszyscy skierowali swój wzrok na mnie .
- Panicz Grey to ten co stoi koło lady i rozmawia z tą białowłosą dziewczyną  !!! Krzyknęła Juvia .
Zaczęłam więc wypowiadać zaklęcie a przy tym moje oczy zmieniły kolor z niebieskiego na czerwony . Powoli moje stopy odrywały się od gruntu co było to dla mnie bardzo dziwne . Mimo to cały czas robiłam swoje .
- Dobra jest co nie ? Odezwał sie jakis  chłopak w różowych włosach . 
- Yhym !!! Wszyscy przytakneli głową. Chwilę po tym stanął on tuż przede  mną . Moja moc jakby wyparowała . Nie bylo po niej żadnego śladu .
- Widze że już dawno należałaś do naszej gildi ? Zapytał przyklądając się mojej dłoni .
- Wiesz to nie do końca tak jak myślisz , bo ... ja .
- Rozumiem nie musisz już nic mówić . Powiedział przykładając swój palec do moich ust . Powiedzmy że to nie było na miejscu z jego strony .
- No a co z paniczem Greyem ??? Powiedziala zawiedziona Juvia ?
- A co ma być ? Odpowiedział czarnowłosy chłopak . 
- Eee aa nic , Juvia jest zawstydzona ! Krzyknęła . A po chwili wszyscy zaczęli się smiać .
- Ejj , zabieraj ta reke sprzed mojej twarzy .
- Już , już . Odpowiedział powoli wracając w kierunku swojego miejsca . 
- WIATMY CIĘ W FAIRY TAIL ??Krzyknęli wszyscy jednocześnie oczekujac na to że powiem jak mam na  imię  .
- Liliana . Odpowiedzialam

- WIATMY CIĘ W FAIRY TAIL LILIANA !!
- Musimy to opić moi drodzy .  Powiedziała to niezbyt trzeźwa dziewczyna .

~~~~♡♡♡~~~♡♡♡~~~~♡♡♡~~~~~~

To nie tak to miało wyglądać 😂😂
Ciekawe czy Liliana pomoże tej Juvii ?

Next --> 

Fairy Tail " Saimin " Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz