Yıldızlar ve kitaplar her zaman en iyi arkadaşlarım oldu .kitaplarım,gittiğim her yere benimle birlikte gelir ve gittiğim her yerde yıldızlar vardır .gözüm ilk önce orion takımındaki üç yıldızı arar çünkü en parlak yıldızlar onlardır.ailemi trafik kazasında dört sene önce kaybettim şimdi ayşe halamdan başka geriye kalan kim sem yok ,halam 24 yaşında ve onu çok beğeniyorum.anne sevgisini hic mahrum etmez .adim nazlı ,onbeş yaşım yeni bastim,yani lise hayatıma bir ay kaldı .okul formalarim,kitaplarım,defterlerim hepsi hazır.çok heyecanlıyım acaba arkadaşlarım nasıl olacak .ay çok sıkıldım dışarıya hava almak için halam dan izin almalıyım ..halası her zamanki gibi "arabalara dikkat et , koşup ta terleme "der .nazlı çantasını alır dışarıya çıkar.okulun verdiği heyecanla düşüncelere dalmıştı o kadar dalmıştı ki arabaların sesini duymuyor. Yolu yarılayan nazli'ya hızla bir araba yaklasiyor .carpmak uzereyken biri o sırada nazli'yi iter .nazlı kafasını çarpan yerden kaldırır ve arkasına bakar .onu kurtaran adam kıpırdamadan öylece duruyor.nazlı ailesinin verdiği açıdan sonra yeni bir aci yasiyor,ona birşey olmasının endişesiyle onu hastahaneye gotururler .nazlı da onunla gider .bu olayı duyan adamın ailesi de hastahaneye gider .Nazli'nin halasida hastahaneye gider .olayı oda duymustur .halası hastahaneye gittiğinde nazli'nin başı kanıyor,halası telaşlanip nazlı ya sarılır .adamın ailesi polisten olayın nasıl olduğunu öğrenmek için polisin yanina giderler .kadın"oğluma ne oldu ,nasıl oldu .çildırcam bir bilgi verin" ve bu aile istanbul'un tanıdık zenginlerinden biriydi .polisler"leman hanım sakin olun şu küçük kızı görüyormusunuz onu kurtarmak için arabanın önüne atladı .murat bey iyi olacak endişelenmeyin " .der.Nazlınin yaşlarında murat beyin erkek kardeşi vardı .herkes sabırsızlıkla doktoru bekliyordu .Nazlı çok ağlıyor ,murat beyin ailesi ise yıkılıyor .Murat'in kardeşinin ismi ise yusuf tur .yusuf kendini tutamayarak nazlıyla tartıştı.nazlı o kadar korkmuştu ki tartışmaya takati yoktu .yusuf devam ediyor du, "Abime birşey olursa seni gebertirim ,kimse seni elimden alamaz ".der.leman hanım oğlunu sakinleştirmeye çalışır.o sırada doktor içerden çıkar ."murat beyin ailesi kim?" .diye sorar.leman hanım,"biziz"der.doktor"sakin olur şimdi anlatacaklarımı iyi dinleyin ."herkes sabırsızlıkla bekliyordu.yusuf birden "Abime bir şey mi oldu doktor bey ."doktor ,"hayır,hayır gayet iyi fakat bir süre yürüyemiycek."leman hanım ağlar "ne diyorsunuz doktor bey oğlum yürüyemiycek mi ?" Doktor ."bu oğlunuzun elinde isterse bir ay içinde isterse bir yıl içinde yürür " bunu duyan nazlı yere yikilir .hemşireyi çağıran doktor nazlı'ya serum vermesini söyler .doktor murat'ı yoğun bakımdan çıkartır .müsait bir odaya koyar.doktor "bir saat içinde gözlerini acar" der .nazlı odada yatar .yusuf da nazlı'ya kin gözlerle bakıyor.murat bey uyanır "küçük koz nerede onu bana getirin iyi mi nasıl durumu ." Yusuf " abi senden ,benden daha iyi ." Murat inanmıyorum deyip nazlı'yi getirmelerini ister , aksi halde ben getiririm der .yusuf'la leman hanım ,murat'ın yürüyemediğini bildikleri için hemen nazlı'yı getirmek için yusuf odaya gider. Nazlı odada tek başına yatıyordu.yusuf onu iteliyerek "kalk hadi "deyip nazlı'yı kaldırır .nazlu"ne oluyor ."der .yusuf bunu duyunca daha da kızar "hâlâ ne oldu diye soruyormusun aptal."der .yusuf kendini resmen kaybetmişti.nazlı kolundaki serumu çeker o sıra kolu kanlar içinde kalır .yusuf" Abime kendini daha da acındırmak icin mi boyle yapiyorsun?"der.Nazlı onu iteliyerek murat beyin odasına gider.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAMIN BÖYLESİ
Action" merhaba arkadaşlar ,whatpatt da yeni yim .yazacaklarimi umarım beğenirsiniz .hadi başlayalım 😜😜"