Murat onu gorunce tebesum eder .nazli aglayarak konusmaya baslar ;"neden beni kurtarmak icin arabanin onune attin kendini ,canindan oluyordun.neden yaptin .hepsi benim sucum kendimi asla affetmiycem...der .murat onun lafini keserek "kendini suclama sende bilmiyordun boyle olucagini ".Yusuf araya girerek"herkes seni affeder ama ben seni affetmem "der.nazli odadan cikip disariya gider .halasi nazli yi disariya dogru gittigini gorunce oda pesinden gider .murat bey ,yusufa kizar ve tek basina kalmak istedigini soyler .leman hanimla yusuf disariya cikar .murat biraz susar ve sephanin uzerindeki suya uzanmaya calisir .o sirada ayaklarini hissetmedigini farkeder.annesine seslenir .leman hanim telasla iceri girer "oglum ne oldu".murat , "anne ben bacaklarimi hissetmiyorum "der.leman halimda er gec ogrenicek diye doktorun soylediklerini bir bir anlatir .murat anlayisla karsilar .murati taburcu ederler .nazli murat beyi ziyaret etmek icin hastahaneye gider.taburcu oldugunu ogrenince ev adresini alip oraya gider .
Evi gorunce sasirir "resmen villa burasi "diye mirildanir .kapiyi caldiginda kapiyi yusuf acar .yusuf kizi gorunce sasirir."senin ne isin var burada birde utanmadan geliyorsun "diyince nazli da "seni gormeye gelmedim ,murat abiyi gormeye geldim".yusuf :" bak kizim elimden bir kaza cikmadan git buradan" nazli direnmeye calisiyor.yusuf kapiyi nazlinin ustune kapatir.nazli aglayarak eve doner .okullar acilmisti herkes okula gidiyor nazlidan haric ...halasi bi turlu nazli yi ikna edemiyordu .nazliya neden gitmedigini soran ayse hanima cevaben "orada murat abi yatarken ben nasil okurum,olanlar dikkatsizligimden di ,hep onu dusunuyorum aklimi derse nasil verebilirim ki "bu sozleri alir .gun gectikce nazli dahada icime kapanir.bunu farkeden halasi leman hanimin evini arar ..telefona leman hanim cevap verir .ayse hanim olan biteni leman hanima anlatir .leman hanim ,ayse hanima eve gelmesini rica eder .ayse hanim nazliyi cagirir ve biryere gidicez der .nazli "hic bir yere gelecek halim yok yatacagim "der.ayse hanim ,"benimle gelmeni istiyorum ,kirma beni ...lutfen.."diyince nazlida tamam diyip nereye gidiceklerini sorar ama gittikleri yerin neresi oldugunu soylemez .nazlı ise gittikce sabirsizlaniyor .evin onune geldiklerinde .Nazli ," hala burasi murat abinin evi ,hala hadi geri donelim " der .halasi "nazli hayir donemeyiz ,beni uzme "...ayse hanim zili calar.kapiyi hizmetci acar,"buyrun leman hanim salonda sizi bekliyor".der.leman hanimin yanina gittiklerinde leman hanim"hosgeldiniz bende sizi bekliyordum." Nazli utancindan kip kirmizi olmustu .bunu fark eden leman hanim "nazlicim murat abini cagirirmisin merdivenlerden cik sola don ilk kapi "der. Nazli daha da kizarir "peki efendim"der.nazli merdivenlerden yavas yavas cikar,kapiya varinca heyecanlanır .kapiyi tikirdatip iceriye girer .murat bey pencereden disariya bakiyordu .kimseden ses cikmayinca murat arkasina donuyor ve nazliyi gorur .sasirmis bir sekilde "nazli hangi ara geldin gormedim seni "der. Nazli"şey anneniz cagiroyor ,inmenizi istiyor."der.murat beyin yardimcilari iri yapiliydilar .murat beyi asagiya indirdiler .murat bey ayse hanimi gorunce bir sure bakistilar .leman hanim "bir bardak su getirirmisin nazlicim "der .nazli "peki efendim getiririm"diye cevap verir.o sirada leman hanim ogluna herseyi anlatir .nazlu geldiginde suyu leman hanima uzatir.leman hanim gozunu kirparak murata isaret verir .murat "beni disariya gotururmusun nazli ,hava almak istiyorum "der.nazli onu disariya cikarinca murat bey konusmaya baslar "nazli senin simdi okulda olman gerekmiyor mu ?kac haftadir okullar acilmis"der.nazli buna cevaben "ben okumuyorum .okullarda uc hafta var acilali "der.murat bey nazliya okumak isteyip istemedigini sorar .nazli ise "murat abi sen tekerlekli sandalyeye mahkumken ben nasil okurum ".diyince goz yaslarini tutamaz.murat" seni affetmemi istiyorsan okuycaksin" der .nazlı "abi nemden boyle birsey bekleme" diyip susar . Murat bey "nazli hakkimi helal etmem sana" diyince nazlida mecburen tamam okuyacagim der .murat bey hadi beni iceriye gotur der .ayse hanimda kalkmak uzereydi .hadi nazli gidelim der .murat bey ,ayse hanimin gozlerine bakarak "yine bekleriz ayse hanim ,kizinizi da "...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAMIN BÖYLESİ
Action" merhaba arkadaşlar ,whatpatt da yeni yim .yazacaklarimi umarım beğenirsiniz .hadi başlayalım 😜😜"