Ayşe hanımın gözlerine yaş dolar "teşekkür ederiz murat bey "der. Ayşe hanımla nazlı arabaya binip eve dönerler.sabah olunca nazlı erkenciy di.okul elbiselerini giymiş ,kitaplarını almış ,kahvaltısını hazırlıyordu .sesleri duyan halası da kalkar. - Nazli ne yapıyorsun sabahın bu saatinde ..eger boyle giderse okula geç kalıcam hala ..dedi .halası sevinçten ne yapacağını bilmiyordu eli ayağına dolaşıyordu. Nazli kahvaltısını yaptıktan sonra okula gitmek için çantasını aldı.halası bağırarak "hey bensiz nereye gidiyorsun".nazlı halasına bakarak sende mi geleceksin okula ? Dedi .halasi tabi ya ilk gunde seni yanliz birakirmiyim diyip okula giderler .okul koskocamandi .Nazlı ilk kez o kadar büyük bir okul görmüştür.okulun ismi ise ÇAĞLAYAN KOLEJİ LISESI di.Nazliyla halasi mudurun yanina gidiyorlar.herkes nazlidan bahsediyordu .erkeklerin agzi acik kalmisti.kizlar ise kiskancliklarindan tirnaklarini yiyorlardi.nazli sinifini merak ediyordu.nazli sinifini ogrenmek istiyordu .muder bey ile ayse hanim konusurken nazli izin alarak okulu gezmeyi dusunur.nazli alt kati gezerkenbizde gidelim 9/D ye .butun okul yeni gelen kizin hakkinda konusuyorlardi yani bizim nazli hakkinda .Erkekler aralarinda konusurkem bu konusmaya yusuf ta katilir .okuldaki biri "oglum napiyorsinuz burda sabahtan beri sizi ariyorum,yeni gelen gordun mu yeni gelen kizi ..fistik gibi fistik"der .yusufta ona "Oglum sizdemi ,herkez o kizdan bahsediyor ya merak ettim şu kizi ".der.bunlar aralarinda kizi cekistirirken arka siralarda oturan ahmet isimli bir cocuk ,bende o kizi gordum "diyince yusuf sasirir "halla halla aranizda bu kizi ben tek mi gormedim."diye soyler .sonra ahmete bu kizdan biraz bahsetmesini ister .ahmette anlatmaya baslar"uzun saclari ,siyah gozleri..cok guzel bir fizigi vardi ve cok masumdu diyip sozlerini devam edecekken birden kizlar kahkaha atmaya baslar ve ayni sekilde erkeklerde guler.kendini tutmayan yusuf da guler .Ahmet gulenlere sorar"niye guluyorsunuz dogru soyluyorum". Yusuf, ahmete "bahsettigin kadar guzel olsaydi dunyanin prensesi olurdu"dedi . Yusufun yanindaki arkadasi " oglum baksaniza dort dort goz kizdan etkilenmisse biz hay hay etkileniriz "diyince herkes guler . Ama yusuf kizi cok merak ediyordu ,onu gormek istiyordu.koridora cikip en guzel kiz hangisi diye kizlara bakiyor..baktigi kizlari begenmez .icinden bunlarin icinde o kiz yok ,nerde ...hangisi..der.yusuf 2.kata bakar yeni kizi gormez.bu sefer ust kata cikip bakicak .yusuf ust kata cikarken nazlida sag taraftaki merdivenlerden 2.kata iner.bizim yusuf kizi cok gormek ister arar da arar ..sonunda pes edip sinifina gelir .nazli okulu tam olarak gezmemisti ama begenmisti.mudur nazliyi yanina cagirir.nazli mudur beyin yanina gidince ona ,"hosgeldin nazli şen halan biraz senden bahsetti ,bilgisayardan baktim notlarin cok iyi ..okulumuzu begendin mi ?" .evet mudur bey ,beğendim .beğendiğini sevindim nazlı. Ayşe hanım eve gitmek için musade ister ve eve gider.mudur beyle nazlı odada otururlar .ders zili çalınca mudur bey "hadi nazlı derse,unutmadan sana bırakılan bir not var ."dedi .mudur bey elindeki notu nazlıya uzatır.notun içinde "Iyi dersler nazlı ,murat abin..."
Diye yazılıdır .nazlı sevinir ."Haydi nazlı derse girelim ".mudur bey ile nazlı sınıfa doğru giderler .nazlı çok heyecanlıydı .ilk önce mudur içeriye girer .herkes ayağa kalkar .yusuf o sırada arkadaki kızlarla konuşuyordu.nazlı içeriye girer .ne nazlı yusuf'u görür nede yusuf nazliyi görür ...mudur öğrencilere seslenirken yusuf önüne döner. Nazlı'yi görünce şok olur. Birden ayağa kalkıp NAZLIIII .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAMIN BÖYLESİ
Action" merhaba arkadaşlar ,whatpatt da yeni yim .yazacaklarimi umarım beğenirsiniz .hadi başlayalım 😜😜"