Merhaba Lütfen Okuyun üstünde çok emek var❤️
'Buyrun Efendim,Çayınız."
"Teşekkür Ederim."
Karşımdaki müşteriye gülümsedikten sonrar kasanın arkasına geçtim ve sıradaki müşteriyi beklemeye başladım.Bu kafede altı senedir çalışıyordum ve aldığım maaştan memnundum.Genellikle yaşlıların geldiği bu kafede pembe tonlarında sandalyeler ve nane yeşili renklerinde masalar vardı.
"Görüşürüz Bayan Krüss."
" Görüşürüz Bayan Queen."
Son müşterimizde gidince patronum saatin daha beş olmasına rağmen kapalı ilanı astı.Üzgün olduğu bakışlarından anlaşılıyordu.
" Üzgünüm Luna.Ama gitmem lazım bu yüzden dükkanı kapatıyorum.İşte maaşın.Gerçekten çok özür dilerim."
'Greg,bu işe ihtiyacım var,ailemden kalan para beni çok uzun süre geçindiremez.'
"Luna,gerçekten çok üzgünüm ama benim buradan ayrılmam lazım batmak üzereyiz ve benim geçindirmem gereken bir ailem var.Sen çalışkan bir kızsın,iş bulmak senin için zor olmaz.' Bu konuşmayı uzatmak,beni ağlatacaktı bu yüzden kabule geçtim. 'Tamam Greg,umarım güzel şeyler yaşarsın.İyi şanslar'" Görüşürüz Luna.Sanada iyi şanslar."
Şok olmuştum.Yani 6 sene çalışmıştım ve tek verdiği son maaşımdı.Gözyaşlarımın beni ele geçirmesine izin verdim.Ağlamak beni tetiklerdi.O yüzden en yakın ormana gittim ve şu sıralar tek dostlarım olan canlıları çağırdım.Kuşları.Dudağımdan çıkan ıslıkla Ella'yı çağırdım.Evet,kuşlarla konuşabiliyordum,annemden bana kalan tek şeydi .Anneme kuşları yönetebildiğimi söylediğimde,birlikte çalışmıştık.Ella benim ruh kuşumdu,küçükken ona bu işimi takmıştım.Annemin ruh kuşu o öldükten sonra ölmüştü.Kuşlar düşündüğümüzden daha sadık hayvanlar.Ella elime konduğunda göz yaşlarımı gördü ve endişeyle ötmeye başladı. "Sorun yok Ella."dediğimde ufakça rahatlamış olsada,bana üzgünlükle baktı.Bana annemin ruh kuşunun yuvasını temizlememiz gerektiğini söyledi,nedenini ona sorduğumda ise bunun bir saygı gösterisi olduğunu söyledi,dediğim gibi kuşlar çok sadık hayvanlardı.Birkaç kuş daha bize katılırken annem aklıma geldi,güzel ve güçlü annem,babam ölünce yaşamımızı düzene sokmak için ne kadar çabalamıştı.Yuvanın önüne geldiğimizde arkama ne kadar kuş olduğunu fark ettim,iç çekerek gülüsedim ve yuvayı önüme getiren kuşlara teşekkür ettim.Yuvanın içinde birkaç küçük düğme ve bir zarf vardı.Zarfın üstünde garip bir şekilde tanıdık gelen bir logo bulunuyordu.Aklımda olan iki soru vardı.Birincisi bu zarf neydi?İkincisi Neden annemin ruh kuşunun yuvasındaydı? Zarfı açmaya karar verdim. Ellerim titreyerek zarfı açtım,içinden üç kağıt çıktı.İçindeki kağıtları incelemeye başladım.Bir soyağacı ve iki tane küçük mektup olduğunu anladım.Mektupların birinin üstünde Canım Kardeşime birinin üstünde ise Sevgili kızım yazıyordu.Bu mektuplar birinin özeliydi.Çünkü,annemin bir kardeşi olmadığına emindim.Ama soy ağacına da bakmaya karar verdim,soy ağacının üstünde annemin ismi vardı ve annemin yanında bir isim vardı. "Anthony Stark". Hani milyoner olan .Annem ölmeden önce şaka falan yapmaya çalışıyordu.Ama yapamadan öldü diye düşündüm.Ama yine de mektubu açıp okumaya başladım.
" Sevgili Kızım,
Biliyorum ki ruh kuşum benden sonra ölmüş ve sen şu anda onun yuvasını temizlemeye geldin,bunların sana olan bir şaka olduğunuda düşünüyorsun.Ama gerçek bu Deden yani babam bana sana hamileyken bir serum enjekte etti ve bu serum kuşlarla iletişime geçmemi sağladı.Sende benimle olduğundan dolayı sana da bu yetenek geldi.Bu serumdan sonra babanla ben kaçmaya karar verdik,biliyorsun gençtik.Ailemi özledim ama dayınla kaçmadan önce büyük bir kavga ettiğimizden dolayı geri gitmek istemedim.Dayın Anthony'le aramı düzeltmek isterdim,sen bunu başarabilirsin.Lütfen dayının yanına git ve onla konuş.Seni çok ama çok seviyorum.Gücünü dayının yanında çok daha iyi kullanabilirsin.Bunu sana daha önce söylemediğim için özür dilerim.
Annen,Lara Krüss"
Gözlerimdeki yaşları silerek hafifçe burnumu çektim.Kesimlikle annemin isteğini gerçekleştirmeliydim.Ama aklımda bir sürü düşünce vardı.Öyle gidip Tony Stark'ı göremezdim ki.Hem onu görünce ne diyecektim 'Selam ben yiğenin.'.Annem neden böyle bir şeyi benden saklamıştı bilmiyorum,belki de söylemeye utanmıştı ya da şöhretten uzak bir yaşamım olsun istiyordu.Ama ben Luna Krüss bunu yapmalıydım annemin son ve tek isteğini yapmalıydım.Selam,Lütfen okuyun bunun için akılımda bir sürü fikir vardı.Ama hepsini bir araya toplayıp,güzel bir fikir haline getirmek zordu.Luna hanımcığımız şok ama kararlı.Hadi bakalım ne olacak.Bu hikayenin zamanı yok gibi siz ne zaman hayal ederseniz öyle ama Avengers var.Tony'le Steve'in arası iyi bu arada.Çok konuştum ayol.Lütfen oy verin vermezseniz de kendimi mutlu etmek için yazıyorum sıkıntı yok ❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seriously
FanfictionTalihim Tony Stark'ın biricik yiğeni olduğum ortaya çıkınca başladı