Suga’nın ailesi BTS fanlarıyla yaptıkları sevimli etkileşimlerden dolayı büyük ilgi görüyor!
Kısa süre önce, kendisiyle Suga’nın ailesi arasındaki etkileşimi ayrıntılı olarak anlatan fan, pek çok topluluk portalında yayınlandı ve diğer ARMY’ler tarafından rağbet gördü. Konuşma Suga’nın ailesinin kafesinde gerçekleşti.
Hayranların dizildiği sıra doğrultusunda bekliyordum ve Suga’nın babası ‘Suga’yı neden bu kadar çok seviyorsunuz bilmiyorum.’ dedi. Annesi de yanımda bulunan masaya oturdu ve ARMY olup olmadığımı sordu. Yüzüm kızarmıştı ve Suga’nın annesi bana BTS konserlerinin tamamına katıldığını söyledi. Çok şirindi.
Daha sonra Suga’nın bir arkadaşı geldi ve ortaokulda Suga’yla beraber oturduğunu benimle paylaştı. Söylediklerine göre Suga o zamanlar Epik High’ı seviyordu ve gün boyu ‘Fly’ şarkısını söylediğinden bana bahsetti. -Fan
Hayranlar, ebeveynlerin Suga’dan gerçek ismi yerine ‘Suga’ diye bahsetmelerine şaşırdı. Ayrıca hayranlar, Suga’nın annesinin BTS konserlerinin hemen hemen hepsine katılmaları konusundaki yaptığı açıklamayla gruba ne kadar destek verdiklerini öğrendiler. Suga sadece fanları tarafından değil aynı zamanda çevresindeki insanlar tarafından da sevildiği fazlasıyla açık!
Suga, hayranlarına karşı gösterdiği samimiyetle bilinir.
Hayranları olarak onu her haliyle seviyoruz.