Sicilia

9 0 0
                                    

Maria inspira si expira zgomotos aerul torid al Taorminei. 

- In sfarsiiiiiiiiiiiit, vacanta! Oameni frumosi , barbati multi! Clara cred ca anul asta o sa fie nesperat de bine!  Uita-te cati barbati buni pe metrul patrat. Si cat de multi sunt singuri. 

Clara se uita in jurul ei cu o bucurie la fel de zgommotoasa. Asteptase zilele de concediu ca pe aer. Era satula de sedinte, de proiecte cu termene scurte, de nopti petrecute in fata calculatorului incercand sa ofere solutii extraordinare de pe o zi pe alta. Cearcane adanci se vedeau , indicand noptile nedormite. 

Au luat repede un taxi si s-au dus in apartamentul pe care il inchiriasera. Era imens, in culori deschise si o terasa unde se aflau o masa si patru scaune.  Deja se imagina cum o sa isi bea cafeaua in aer liber , langa un barbat musculos, privind amandoi rasaritul .

Maria si Clara erau constiente ca arata bine. Nu se comparau cu modele sau starurile de cinema, dar aveau partea lor de admiratori. Aveau amandoua 27 de ani si se cunosteau din clasa a V-a . Nu se judecau si erau  mereu una langa cealalalta.   

In timp ce Maria era micuta , cu pielea alba, ochii albastrii si parul saten, Clara era inalta , cu pielea de culoarea mierii , ochii caprui si parul roscat. Amandoua erau indraznete , dar Maria ravnea la o viata de familie si la copii. Nu era carierista desi ajunsese destul de sus la ea in companie. Clarei, in schimb, ii era frica de relatii de durata. Parintii ei au avut o casnicie nefericita si plina de abuzuri. Bataile erau la ordinea zile, revarsandu-se cand asupra ei, cand asupra mamei ei. II era teama ca o sa aiba parte tot de un barbat abusiv, dar cel mai teama ii era de faptul ca nu o sa aiba putere sa plece. Exact cum nu plecase nici mama ei. 

Au facut repede un dus si s-au imbracat in haine lejere de vara. Maria se imbracase in pantaloni scurti albi,  cu o bluza de un galben intens si sandale, iar Clara si-a luat repede o rochie lunga, vaporoasa de un verde pal. Era prea cald pentru plaja , asa incat au cautat o terasa racoroasa , unde sa bea un cocktail rece si colorat si sa manance niste fructe de mare. 

-  Fa-mi o poza aici! Se vede perfect cat de frumos e peisajul, o ruga Maria.

Clara ii lua telefonul si se departa putin de ea pentru a prinde mai bine totul. Tot dandu-se in spate , nu a observat cele 2 gorile care veneau grabite spre ea, pana cand nu a fost smucita cu putere si trantita pe trotuar.

- Auuuu, what the fuck ! Se uita manioasa la barbatii din fata ei, care au imbrancit-o si au trecut mai departe nepasatori. Ar fi vrut sa le zica ceva de dulce, dar marimea lor impresionanta si chipurile crude au facut-o sa reconsidere totul. 

-  Imi pare rau pentru purtarea bodyguarzilor mei, o voce barbateasca au intrerupt-o din gandurile ucigase. Se uita la el mirata, si vazandu-l cu mana intinsa spre ea, il lasa sa o ridice.  Maria veni spre ea , extrem de ingrijorata, dar precauta. 

-  Esti bine? o intreba strainul . 

- Acum da, dar gorilele tale ar trebui sa invete putine maniere. 

Strainul zambi :

- Nu le-am luat pentru maniere, dar totusi recunosc ca aici au sarit calul. Ca sa ma rascumpar , as putea sa va invit , frumoase doamne la o cafea ? 

Maria zambi larg, dar Clara o lua de mana si incerca sa plece:

- Esti periculos, ceea ce inseamna ca  putem si noi fi in pericol, daca acceptam. Asa incat nu . Multumim. Preferam sa ramanem in viata! 

- De ce crezi ca sunt periculos, intreba jucaus barbatul .

- Cum adica? Ai bodyguarzi . Si nu unul , ci doi. Amandoi arata capabili de a-mi crapa capul intr-o secunda, cu mainile goale. Sunt mai multe variante: esti mafiot ceea ce inseamna ca ne poti rapi , ucide pentru simpla ta placere sau ai calcat pe cineva pe bataturi si ai nevoie de ei, si asa putem fi si noi in pericol. Numai ca noi vom fi singure. Asa incat nu merci. Sa ai o viata buna!

Privirea lui se inaspri brusc. Fetelor li s-a facut brusc frig. 

- Si refuzandu-ma, credeti ca sunteti in siguranta? 

-  O cafea suna minunat, spuse Clara zambind putin fortat. 

Gorilele s-au oprit mirate. Si apoi au plecat putin mai departe, dupa ce au primit incuviintarea lui. Au mers lejer, oprindu-se din cand in cand pentru a face poze. Primele dati l-au intrebat cu putina strangere de inima, daca pot face poze. Dar el le-a lasat sa faca toate pozele posibile, pe unele dintre ele facandu-le chiar el. Fetele s-au mai calmat , cand au vazut ca nu le face nimic, desi gandul lor era sa fuga cu prima ocazie. 

- Apropo , ma  cheama Luca. Am fost si vad ca sunt in continuare, cam necioplit. 

- Clara si ea este Maria. 

-Am ajuns in locul meu favorit. 

Se uitau la cafeneaua din fata lor si au ramas cu gura cascata. Privelistea era fascinanta, iar localul era extrem de chic. Au inceput sa zambeasca . Pana la urma , poate ca nu era chiar asa de rau. Luca suna pe cineva, in timp ce mergeau catre o masa de 4 persoane. Chelnarita veni imediat sa le dea menu-rile. Era putin speriata , ceea ce le infricosa din nou pe fete. Parea ca il stie si ca voia sa se fereasca de el. 

- Sunteti in siguranta! Sunteti turiste si nu vreau sa atrag atentia asa! zambi el din nou. Avea un zambet  atat de rautacios si totodata atat de luminos incat inima Clarei incepu sa bata nebuneste.  Ii privi linia fetei si se apoi se scufunda in adancimea ochilor lui negri. Luca o privi la randul lui asteptandu-se ca ea sa isi plece privirea repede. Dar Clara ramase holbandu-se la el. Stia ca ca nu e ok, dar simtea cum sufletul ei se scurge prin ochii lui incercand sa se contopeasca cu sufletul lui. 





Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 17, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Un trandafir alb inconjurat de tigriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum