We have got permission from the author xingthights.
İyi okumalar!
*Tırmalar* MEOW!
*Şaplak atar* RUFF!
"Jongin benden uzak dur!"
"O zaman Kyungsoo'ya dokunma, seni ahmak!" *şaplak atar*
"Jongin, sadece benimle oynuyordu!"
"Evet sadece künyeyle oynuyorduk!"
"Oh." diye mırıldandı Jongin. Üzerimden tırmanıp Kyungsoo'nun yanına otururken. Yerden kalktım ve bedenimdeki pençe iziyle irkildim. Şu kahrolası kedi , her zaman aşırı korumacı. Üzerimdeki toz ve pisliği temizlerken, Joonmyun erkek arkadaşıyla birlikte aceleyle içeri girdi.
"Neler oluyor burada!"
Oh harika şimdi de sen mi geldin?
"Jongin ile Chanyeol yine kavga ediyordu çünkü Chanyeol benimle oynuyordu fakat Jongin onun üzerime geldiğini düşündü." diye tek bir nefeste açıkladı Kyungsoo. Joonmyun onun küçük sevimli kuyruğuyla oynarken nefes verdi.
"Jongin sana daha kaç kere Chanyeol'ün Kyungsoo ile çiftleşmek istemediğini söyleyeceğim!" diye bağırdı Joonmyun ben kafamı sallayarak onu onaylarken. Kyungsoo ile çiftleşmek? Um ew hayır! Bu hayatta olmaz!
Jongin kafasını eğdi ve hiçbir şey söylemedi. Joonmyun onun yanına gidip kulağını kıvırdığında Jongin acıyla miyavladı.
"Şimdi ondan özür dile!"
"Ahh! Tamam, tamam! Özür dilerim Chanyeol hyung! Kyungiemden hoşlandığını sandım! Üzgünüm!"
Derin bir nefes verdim. "Sorun değil Jongin-ah. Kyungsoo'yu ne kadar sevdiğini biliyorum. Özrünü kabul ediyorum. Sorun yok hyung, onu bırakabilirsin."
Genç adam denileni yaptı. Jongin suratını asarak Kyungsoo'ya yaklaştı ve yanına kıvrıldı. Kyungsoo onun saçlarını yavaşça okşamaya başladığında kendi kendime sessizce alay ettim.
"Yemin ederim bir daha olmayacak." diye mırıldandı siyah kedi eşinin yatıştırıcı dokunuşlarıyla uykuya dalarken. Kahretsin, birlikte çok tatlılar. Ben neden bir eş bulamıyorum!
"Haklısın bir daha olmayacak...çünkü taşınıyorsun Chanyeol."
Demek istediğim sarılacak birinin olması iyi olur-ooh! özellikle benden küçük- bekle ne!?!?
Gözlerim genişledi ve şok içinde Joonmyun'a baktım. O da bana sevimli bir şekilde baktı.
"Üzgünüm Chanyeol-ah ama sanırım bu kafes 3 yetişkin melez için biraz fazla kalabalık. Seni götüreceğim çünkü onu veya Kyungsoo'yu götürürsem Jongin yaygara koparabilir."
"A-ama...beni nereye koyacaksın!"
"Endişelenme, arka odada bir kafes var. Boyutu senin uzuvların için mükemmel." Joonmyun erkek arkadaşının beline sarılarak kafesi açtı ve dışarı çıkmama yardım etti. Joonmyun ile erkek arkadaşını arka odaya kadar takip ederken Jongin ile Kyungsoo'ya son bir bakış attım. Jongin uyuyordu fakat Kyungsoo bana içten bir şekilde el salladı. Bende ona el salladım ardından odaya girdim.
Gerçekten, beni bekleyen büyük bir kafes vardı. Bedenimin bir şekilde sığacağı yeterince büyük bir yatak vardı ve köşede birkaç oyuncak. Joonmyun erkek arkadaşını bıraktı ve kafesi benim için açtı. Girmem için eliyle işaret ederken içtenlikle gülümsedi. İsteksizce içeriye girmeden önce anlamsız birkaç şey homurdandım. Joonmyun kafesi kilitledikten sonra erkek arkadaşının yanına doğru ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THAT STUPID KITTY [✅]
ФанфикHayat bağımsız bir köpek melezi olduğunuzda zordur. Üstelik zaten sıkışık olan kafesi herkesin hükümdarıymış gibi davranan aptal bir kediyle paylaşmak zorunda kaldığınızda daha da zordur. Yazar: xingthights Çevirmenler: baephrodite ve praeritty Kap...