YENI GÜN

12 5 2
                                    

Sabahın ilk ışıklarıyla uyandım . Karşımda duran tabloyla bakışıyordum. Her zaman günlük rutin haline getirmiştim. Bana pozitif enerji verirdi. Komidinime uzanıp telefonumu aldım . Saat e baktım . Yine ve yine erken kalkmistim . 6:15 saat. Yatağımdan kalktım . Odamdan bir eşofman altı ve üstü aldıktan  sonra banyoya gittim. Daha bizimkiler uyuyordu. Üstümü değiştirdim . Ve mutfağa geçtim . Kendime karışık bir meyve suyu ve kitabımı hazırladım. Ayrıca kahvaltı yapacağımız için bir şeyler çıkardım . Daha sonra bir şeyler hazırlar koyardık şurayla.
Meyve suyumla, kitabımı aldıktan hemen sonra bahçe ye çıktım.  Bir de ne göreyim?

Gece.

Oturacağım yerde (hamakta) gece yatıyor.  Yanına gittim . Üstündeki örtüyü yere savurmuştu. Hava sabahları  serin oluyor.  Kafayı üşüttü heralde.  Yerdeki örtüyü  aldım.  Üstüne örtmek için yöneldiğimde  bir anda irkilerek kalktı . 
"Pardon özür dilerim Gece. "
"Ya kızım ne özürü saçmalama istersen 😂"

Güldüm. 

"Meyve suyu ve kitap ha ? Güzel ikili . "
"Ister misin?"
"Sen iç sonunda kalırsa ben içerim "
""Tamam"
"Demek her sabah burda bu ikiliyle burda kitap okuyorsun? "

Yani aslında bazen sadece düşünüyorum . Neyse bunu bilmesine gerek yok şuan. 

"Yani evet uyuyamıyorum."
Dedikten sonra onun yanındaki pufa oturdum. Gece  az önce üstüne örtmek üzere olduğum pikeyi sırtına aldığında bende soğuğun biraz farkı ne varmıştım .
"Yanında benim için bir yer varmı acaba?"
Yüzüne bir gülümseme ekleyerek
"Yanımda senin için her zaman bir yer var feyzoşum. Gel buraya  "
Kolunu yanına gelmem için açtı.  Bende gülümseyip hemen yanına geçtim.  Kolunu bana sardı.  Bende başımı onun omzuna yasladım. Ve birden sebepsizce gelen bir fikirle şark söylemeye başladık.

VER BENI YALNIZLIĞA  (sözler)

Sağımda solumda belli ki sen varsın
Nereye çevirsem yüzümü seni gördüm
Odamda duvarda asılmış aşkımız
Sessizce başlasın son şarkımız

Artık anladım bu bizim son dansımız

Ver beni yalnızlığa
Koy beni düşen yağmurlara
Akıp gitsin hatıralar boş sokaklarda
Düşün beni düşün beni şarkılar ağladığında
Son bir selam söyle

Yavaşça silinip giderken kokun yastıklardan
Her şeyde sen varsın senleydi baharlarım
Aşk oyununu zor kazanmak düğümlü şansımız
Sessizce başlasın son şarkımız

Artık anladım bu bizim son dansımız

Ver beni yalnızlığa
Koy beni düşen yağmurlara
Akıp gitsin hatıralar boş sokaklarda
Düşün beni düşün beni şarkılar ağladığında
Son bir selam söyle

Ver beni yalnızlığa
Koy beni düşen yağmurlara
Son bir selam söyle yalnızlığıma

Bu şarkıyı Gece ile çok severdik. Sesimiz kötü değildi.  Biz güzel buluyorduk en azından.   Konusu biz değildik.  Ama anlamı büyüktü bizim için.  Ve hep anlamı aynı kalacaktı......

Devamı gelecek ...

Selam canlarım.  Geldiğim gibi gidiyorum . Diğer kitabım KOMŞU KIZI 'na bakmayı unutmayın conemlerim.  😘😘💕💕🍀🍀🍀

Medya:Feyza'nın her sabah bakıştığı tablo.  Ve şarkı da Gece ile Feyza'nın şarkısı...

GERİYE KALANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin