Tesadüf

168 2 0
                                    

Selam benim adım Miley Miamide kalıyorum.Annem ve babam ben küçükken öldüğü için teyzemle kalıyorum.

Hava çook sıcak dışarı çıksam iyi olur deyip dışarı çıktım. Dondurmacının oraya doğru ilerken kendimi yerde buldum. "Hayvan" Diye bağırmamla düşüren TAŞ çocuk bana baktı.Cidden çok taştı."Ben ımm özür dilerim ama önüne bakmalısın" Bi saniye dedimi bunu gerçekten yuh hem suçlu hem güçlü. "Ben yolda  düz yürüyorum koşan sizsiniz" Yerden telofonumu aldı ve bana uzattı." TANRIM TELEFONLARINIZ BİLE AYNI KESİN SENİ SEVİYO" İç sesimin mal olduğunu söylemişmiydim.

"Pekala adın ne ?"  BENİM.ADIMI.SORDU.

"Adımm şey Miley evet Miley  senin ?" 

"Justin. :) " 

Bende sırıttım ve bi bağırış sesi geldi sanırım justinin arkadaşlarıydı justin bana görüşürüz dedi ve gitti.Mal. Bende dondurma alıp eve döndüm. Yatağıma uzandım tam şarkı açıcakken telfonun benim olmadığını farkettim. Harika (!). Justinle çarpıştığımızda yanlış almış olmalıyım. "ÇOK ZEKİSİN" Sen sus. Hemen kendi telefon numaramı aradım ve justin açtı.

"Justin ben miley sanırım telefonlarımız karışmış.

"Evet farkettim "deyip güldü. 

"O zaman müsaitsen bi yerde buluşalım" Dediğim gibi ooo diye bağırış sesleri geldi. Doğru yanında arkadaşları vardı. Tanrım bunlar çocuk mu?"Evet musaitimakşam yemeği yiyebiliriz tabi senin için de uygunsa?"Omg omg omg omg bana buluşma teklif etti :D "TAM OLARAK DEĞİL ASLINDA ÇOCUK SENİNLE ZORUNLULUKTAN BULUŞUYO"  Olsun. 

"Olabilir. :). " "O NE YA NE KADAR İĞRENÇ Bİ GÜLÜŞTÜR O "  Ne yapıyım hayvan gibi anırıyım mı ? 

"O zaman bana adresini mesaj olarak at.Seni saat 8'de alırım .Bay bay :)"

"Görüşürüz :) "  Niye bu kadar heyecanlıyım ben :DD

TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin