Sabah uyandığımda saat 2'ydi oha o kadar uyudum mu ben ? Daha alışverişe gidicem. Kahvaltı edip altıma mini bir şort ve salaş bi t-shirt giyip dışarı çıktım. Alışveriş merkezine geldiğimde hemen asla bırakamadığım mağazalarımdan birine girdim çok gezmeyi sevmediğim için ordan siyah mini bi elbise aldım. Bilmiyorum belkide çok abarttım.
JUSTİN'İN AĞZINDAN
Kalktığım gibi banyoya girdim.Akşam çok geç yattığım için 5 gibi kalktım zaten veduştan çıktğımda 6 ydı. Biraz atıştırıp televizyon izledim gitmeme yarım saat kala giyindim ve evine doğru yol aldım...
MİLEY'NİN AĞZINDAN
Elbise biraz küçük geldi çok kısa oldu neyse :D saçımı dalgalandırıp ve hafif mahyajla tamamdım tam aşağıki kata iniyodum ki korna çaldı çok iyi zamanlama :D. Dışarı çıktığımda justin arabaya dayanmış beni bekliyodu tanrım çok taştı gerçekten giydiklerimle resmen çift gibiydik oda siyah giymişti.
"Çok güzel olmuşsun :D" BANA.ÇOK.GÜZEL.OLMUŞSUN.DEDİ.O.BANA.YUH.
"Teşekkür ederim sende yani sen yakışıklı olmuşsun :D"
Kapımı açtı ve sürücü koltuğuna gitti.Normal hızda gidiyodu gidene kadar hiç konuşmadık ama ikide birde bacaklarıma bakıyodu bunu farkedebiliyodum :D. Geldiğimizde onu beklemeden kapımı açtım o kapı işleri bana göre değil fazla sıkıcı :D. Bir adam Bay ve Bayan Bieber işte yeriniz burası.Bayan Bieber ?? BAYAN BİEBER hiçte kötü değilmiş :D
Yemek yerken aklıma telefon geldi :D
"Justin bu senin telefonun" deyip sırıttım :D O da bana sırıttı ve telefonumu verdi.
"Miley sana bir şey sorucam ama yanlış anlamanı istemem"
"Tabi sorabilirsin" "KESİN YANLIŞ ANLAR BU MAL" Ooo bende nerde kaldın diye düşünüyodum :D
"Sevgilin varmı ?"