Erikos: "Jokio pasirinkimo"

34 2 0
                                    

ŽANRAS: Fanfiction / Romantika

ĮŽANGA

Kartą gyveno vaikinas, kiek ypatingesnis nei dauguma, tačiau lygiai toks pats žmogus kaip visi. Gyveno įprastą gyvenimą, augo didelėje šeimoje apsuptas mylinčių tėvų ir seserų. Atrodė, geriau ir būti negali, tačiau jis turėjo svajonę – išgarsėti savo balsu, kas atrodė taip nerealu, tiesiog nepasiekiama. Tačiau vieną dieną išdrįsęs žengti iš savo baimės šešėlio, vaikinas sudalyvavo garsioje laidoje, kuri viską pakeitė kardinaliai. Ateidamas į atranką net nesvajojo, kad pateks į grupę ir išpopuliarės, kas būtent ir įvyko. Per trumpą laiką vaikinų grupė apskriejo visą pasaulį, vieni juos visiškai dievino, o kiti – nekentė, bet abejingų neliko. Tai atrodė kaip rojus, tuo labiau, kad šalia buvo nuostabi mergina, palaikanti savo mylimąjį visais aspektais. Apie daugiau nėra net ką svajoti, bet ne visada laimė šypsosi visą gyvenimą...

Viskas pasikeitė 2015-ųjų metų pirmaisiais mėnesiais. Niekas nesuprato kas vyksta, bet daug kas pastebėjo keistą vaikino elgesį. Viskas vis dar buvo puiku: šlovė, šeima, sužadėtuvės, puikūs draugai, bet.... Bet jie kai ko nežino, ką vaikinas akylai saugojo. Paslaptį, kuri versdavo susigūžti žiūrint į veidrodį ir norėti pravirkti stovint ant scenos. Tačiau po tiek gėrybių savo gyvenime jis dar turėjo vilties, dar tikėjo galintis išsikrapštyti. Deja, diagnozė buvo neatšaukiama – smegenų vėžys. Iki tol buvęs kietas vyrukas iššaukiančia išvaizda, staiga tapo paprastu ligoniu.

Iš pradžių nežinojo ką daryti, ko imtis, kaip pranešti kitiems, kai suprato – visai nenori niekam nieko sakyti. Tai pastūmėjo į didelius pokyčius, kurių niekas nesuprato. Pirmiausia, pasitraukė iš pasaulinio garsumo grupės nieko nepaaiškinęs. Vėliau pradėjo pyktis su buvusiais draugais, įskaitant grupės narius. Galiausiai, atšaukė sužadėtuves, po to dar bandė išlaikyti solinę karjerą, kitus santykius, tačiau viskas slydo iš rankų. Galiausiai vaikinas pasidavė.

Iki tol jis buvo žinomas visame pasaulyje, kone kiekvienas žinojo Zeino Malik vardą ir iškart atpažindavo sutikę gatvėje. Tačiau vaikinas visko atsisakė, išvyko iš gimtosios Anglijos ir nusprendė gydytis Jungtinėse Amerikos Valstijose, kas vis tiek nežadėjo gerų prognozių. Trečios stadijos vėžys ne juokai, tai suprato puikiai, bet nekentė savęs ir viso pasaulio, todėl greit atsisakė gydymo ir patraukė naujais keliais, kurių normaliomis sąlygomis nebūtų pasirinkęs.
Galbūt ir būtų taip numiręs: kažkokiam užkampyje su keista kompanija, buteliu rankose ir smilkstančia cigarete tarp lūpų. Bet gyvenimas mėgsta tyčiotis iš žmonių, todėl nenustebo, kad vieną dieną sutiko nuostabią, linksmą merginą. Nors manė, kad nenori naujų santykių prieš mirtį, suprato negalintis pasipriešinti jausmams, yra tam per silpnas. Tačiau kas iš to meilės, kai gyvenimo dienos jau suskaičiuotos ir karstas užsakytas? Ir kam merginai reikia vaikino, kuris nebeturi jai ką pasiūlyti? Visgi, tiesa tai, kad meilei nerūpi aplinkybės ir sveikata. Ji suveda žmones, o detales palieka tvarkytis paties. Deja, ne kiekviena mergina gali pakelti tokią naštą. Įdomu, ar įstengs ši ir kaip į tai reaguos Zeinas. Ar sugebės įsileisti naują žmogų į savo širdį ir gyvenimo likučius? O galbūt paprasčiau bus tiesiog ją atstumti? Na, pagyvensim – pamatysim...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 11, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Galbūt kada nors rašysimeWhere stories live. Discover now