Bet pagunda buvo per stipri,pasirodo dienoraštis buvo jos senelio tevo ,tevo mamos, brolio,Ilijano .Dienoraštis buvo šiurpus vien del to jog jis senas,bet perskaičius pirmasias eilutes Alisa negalėjo patraukti akiu 'šiandien supratau jog niekas manes nesupranta "Alisai neviskas buvo aišku,kodėl jis taip pradėjo savo dienorašti, kodel taip nesuprantamai parašyta,ka jis bandė pasakyti.Alisa net nepastebėjo kaip ji išlipo iš metro bet ji ir toliau skaitė belaugdama savo geriausio draugo Maiko,Alisa ir Maikas buvo gerausi draugai jau nuo to laiko kai ji ir Metas čia atsikraustė jiem abiem tuomet buvo jau 6-eri metukai.Dienoraštis buvo lyg narkotikas narkomanui ji niekaip nuo jo neatsitraukė Ilijanas ir toliau rašė keistus savo gyvnimo potraukius ,ji manė jog su juo šneka ji jautėsi lyg jį suprastu.Alisa toliau skaitė ''šiadien bus išskirtinė diena ,nemaniau jog kada taip bus, mano tėvai man ir mano seseriai Lyjai,pažadėjo jog mus apgyvendins naujame mieste pavadinimu Magišdeilas ,mums buvo pažadėta jog turėsim nauja pradžia''.
-Labas jau šaukiau tave kodėl neatsiliepiai-pašaipom žiurėdamas i dienorašti pasakė Maikas.Alisa tik pakėlė antakius ir pradėjo juoktis .Maikas kaip visada buvo su paprasta maikute ir juodu odiniu švarku,bei džinsinėm kelnėm.Maiko plaukai buvo tamsiai rudi ,ryškiai žalios akys ,idubia skruostai ir rusvos lūpos.Bet Maikas buvo labai suauges jis visuomet pasirūpindavo Alisa todėl Maikas pajiemė iš Alisos dienorašti ir isidėjo ji į savo kuprine.
-Visa kelia t
žadi skaityti šita nesamone!?
-Kodėl gi ne,nuo skaitymo dar niekas nemirė-pašaipiu balsu pasakė jam Alisa.Maikas suprunkštė.Tuomet abu jaunuoliai ėjo į mokykla.Alisa neskaitė jokio dienoraščio,bet jos galvoje pradėjo vaidentis senas namas jos kvartalia bet jos galvoje jis buvo naujas ir gražus,pro namo duri išėjo jaunuolis juodais garbanotais palukais ,jis buvo aukštas ir labai pasitikintis savimi šalia jo buvo graži mergina raudona suknele ,jos akys buvo tamsiai mėlynos o plaukai lyg saulės nukrite spinduliai ,jie buvo susukti į kuoda,mergina pasitikėjimu nepasižimėjo.Prie jų priėjo senyvas vyras su tokio pat amžiaus moterim ,matyt ten buvo jų tėvai .Norėjosi pamatyti daugiau bet Alisai galvoje skambėjo nebe tie matyti vaizdai o Maiko balsas,Alisai atsigavus ji su Maiku jau buvo prie mokyklos
YOU ARE READING
•Pavojingas stebuklas•
Fantasy1.dalis. Kalifornijos miesteli pavadinimu Magišdeilas.Miestelis nedidelis ,bet ir neramus.Išpirmo žvilksnio miestelis atrodo normalus ir nieko neišsiskiriantis iš kitų,bet pabuvojus jame ilgiau atrodo jog butum miškia.Žinoma dauguma jaunuoliu kaip i...