●Pavojingas stebuklas 4●

17 2 0
                                    

Alisa net nepastebėjo kaip ji atsidurė namuose .Jai pasidarė sunku kvėpuoti ,iš silpnumo ji suklupo, bandė atsistoti bet jai pritrūko jėgų,mergina ranka pasirėmė į stalelį esantį prie durų po veidrodžiu.Alisa pasuko galva link veidrodžio bet veidrodyje esančiame jos atvaizde ji savo akiu pamate savo akis kurios buvo juodos lyg naktis iš jų pradėjo bėgti kraujas toks pat juodas,tada Alisa visai prarado samone .Nežinia kiek laiko praėjo bet ji atsikėlė visiskai toje pačioje vietoje kur ir parkrito.Atrodė jog ji butu savo namuose bet tuo pačiu ir nelabai,Alisa  palenkė galva ir iškišo ja pro koliudoriaus siena .Jos svetainė buvo keista nebuvo televizoriaus ir jos taip mėgiamos sofkutės ten buvo tik gražus vintazinis staliukas ir keisti baldai .

-Ar aš negyva ?!!-pati saves paklausė Alisa.

Bet paskui pagalvojo jog Metas jai pokšta bando iškrėsti ,kaip visada.Todėl puolė laukan.Jai išėjus į lauka Alisa išvydo žmonės su tikrai ne 21 amžiaus drabužiais.Moterys buvo su gražiomis pustomis suknelėmis papuoštomis įvairiais kaspinais .Vyrai vilkėjo kostiumus ganėtinati iprasta bet tik ne šukuosenos pamanė Alisa .
Bet Alisa staiga išgirdo kaip kaškas sušuko .Ilijanai!!!Alisa kaip mat atisuko ir pamatė butent tapatį vaikina juodais garbanuotais plaukais ,aukšta matant jį gyvai jis buvo daug gražiasnis ,prie jo priėjo mergina iš išvaizdos Alisa buvo isitikinusi jog tai jo sesuo Lyja .Alisa sušuko .
-Lyja !!!Ilijanai !!!!!-nustebusi šauke Alisa,ji stengeai šaukti dar garsiau -Čia aš Alisa .Bet niekas neatsisuko Alisa manė jog išprotėjo ,ji bėgo atgal namo bet jai bestovint ant namo slenksčio iš jos namo išėjo senyva moteris mergaitė moteriškei nieko nesakė nes gi kokia prasmė vis tiek niekas neatsisuks ir nekreips dėmesio .Alisa paziurėjo į namo duris jos buvo keistai baisios juodos o ant jų išskaptuota 'Solter' .

-Taigi mano pavardė,kaip tai gali buti ?

Alisa parkrito zemėn ir vėl neteko samonės.Alisa buvo be pabundanti kai Metas ja žadindamas sakė.

-kas tau kelkis !

Mergaitė atsikėlė ant slenksčio šalia buvo Metas miestas vel buvo toks koks turėjo but ,Alisa staiga pasuko galva ir paziurėjo į duris ant jų nebuvo jokio užrašo .

•Pavojingas stebuklas•Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora