Arkadaşlar kitabın başı ve söylemek istediğim -bu da kolu jzjdkxnxkx- -çok kötüydü kendimden iğrendim iq - bazı şeyler var. Öncelikle bu kitabı seçtiğiniz için çok mutlu oldum. Kitabın bir ve ikinci bölümlerinde biraz acemi olabilirim. Bu yüzden 'beyenmedim' diyip kitabı okumamazlık yapmayın -diyip geçenlere KGV kuracam yani Kitap Gurmeliği Vakfı orada işlerini yapabilirler- Çünkü Güzel bir kitaba adım attığımı düşünüyorum -egolu değilim-. Ve son olarak kitap 12+.-ama' illa okucam' diyorsan oku-
İyi okumalar...
⭐⭐⭐⭐
Özge'nin kapımı tıklatmasıyla uyandım.-bok ye Özge tamam mı?- isteksizce "geel"dedim. Özge içeriye girince dondu kaldı. Bikaus Duru hanım dün gece kenki kendine parti verdi. Sonra devam etti. "Anneniz sizi pazar kahvaltısına çağırıyor." "Gelmeyeceğiiiimm"dedim"ama anneniz mutlaka gelsin ona 'ufak bir sürprizim var' dedi." Tab2 sürpriz kelimesini duyunca kim heyecanlanmaz?!Deden
Havamı bozma içses!
Bozacağım zaa!
İç sesimi bir kenera braktım. Saat sekizde kalkacağın bir dünyada niye yaşansın ki? Gözlerimi açtığımda yatağın ayağını gördüm. Anlaşılan uyurken yere düşmüştüm. Özge haila kapıda bekliyordu."dışarıda bekle" dedim ve çıktı. Zar zor ayağa kalktım. Amazon ormanlarına benzeyen saçlarımı taradım. Yerde duran eşyaları iterek kendime yol yaptım. Ve odadan çıktım. Özge'yi görünce "her halde odamı ben toplamayacağım." Dedim ve merdivene yöneldim.
Bu arada özge bizim hizmetçimiz. Bir sürü hizmetçimiz olmuştu. Ama ablanız Jow Duru sayesinde hepsi işi bıraktı-işte bu-. Annem ünlü bir şarkıcı, babam ise bir ressam. Annattıklarına göre ikisi küçükken evlenebilmek için kaçmışlar. Bu yüzden annem ve babamdan başka aile bireyim yok. Peki ya ben kimim? Prensesler gibi büyüyen bir Duru Karataş...
Prensesler gibi büyüttüler seni ama sen bir şeye benzemedin
Hıı sen çok biliyon. İçsesim beni deli etmeye bayılır. Merhaba de iç ses.
Bok ye
Beş katlı evimiz var bahçesinde de havuz. Ay cok mu zenginim. Bahçeye çıkıp annem ve babamın yanına gittim. "Naber beybisiler" diyerek masaya oturdum."iyidir beybisi" diye bir karşılık aldım annemden. Tabi siz şimdi benim prensesler gibi yiyeceğimi sanıyorsanız yanıloyorsunuz. Bütün yemeği bir boz ayı gibi ağzıma tıktım. Aklıma sürpriz geldi. Evet arkadaşlar ağzınızda yemek varken konuşursanız sesiniz aynen böyle çıkar:"bonum surpızım nardo" dedim anneme dönüp. Annem"biliyorsun ki yarın okulun ilk günü. Kendini kötü hissetmemen için baban ile sana küçük bir hediye aldık."dedi arkasından bir kutu çıkarttı ve bana uzattı. Kapağını açtım. Bir de ne göreyim 2 TANE İPHONE 8 " Birisi telefon koleksiyonun için değeri senin." Dedi annem. Teşekkür edeceğimi düşünmeyin. "Ben zaten bunları hakediyordum" dedim ve odama çıktım.
Tabi ben doyar mıyım. Açtım çekmeceği, aldım Nutella kavanozunu ve taktım televizyona en sevdiğim sinama filmini. Ve yatağa denize dalarmış gibi bir atlayış yaptım. Ama yatağı ıskalayıp yerle öpüştükten sonra yatağıma insanlar gibi oturmaya karar verdim.
- gitme Harriyet sana ihtiyacım var
- onu o kızla öpüşmeden düşünecektin
- hayır Harriyet o bir yanlış anlaşmadan ibaretti. Lütfen gitme.
- hayır Max bitti...
Bu yabancı filmerde olan bir senaryo.
- memet ben gidiyom sen sevmiyorsun beni
- ha sonunda anladın hatçe. sevmiyom lan seni
- ha o zaman ben gidiyom
- git naparsan yap
Bu da klasik Türk senaryosu
Bu filmi defalarca izlediğim için canım sıkıldı. Bende sinemaya gitmeye karar verdim
⭐⭐⭐⭐
Hangi filmi seçsem acabaaa....Sapık olsuunn...
Saçmalama be iç ses! Sana inat komediye gidiyorum
Aman be ne yaparsan yap sana karışan yok
Mısırımı aldım ve salona geçtim.
Film arası
Offf bu ne biçim tuvalet kuyruğu yaa. Sanki kızlar tuvaletinde Obama var da imza dağıtıyor. Altıma yapacağım şimdi.
Oha patlamış mısır getirin altına sıçacak
Lan sus bi . Sen karışma elalemin işine. Zor durumdayım zaten.
Tamam be ben kaçar
Way! Harika yanıt. Arkandan su dökmemi ister misin? (Anlayan anladı).
Ay faking yu
Aslında beş dakika olup bana milyonlarca yıl gibi gelen bir süre sonucunda tuvalete anca girebildim. Ve cok hızlı bir şekilde sinema salonuna giderken küçük bir velede çarptım. Ve yere düştü. Özür dilemek mi? Ben mi? Yok canım hiç almayayım. "Zaa!!" Diyerek koşmaya devam ettim. Sinema salonuna girer girmez film basladi. Yani film icin beni beklemişler. Aferin onlara , işlerini iyi biliyorlar.
⭐⭐⭐⭐"Dürtmeyin lan uyucam" diye bağırdım. Gözlerimi açtım. Sinemadaydım. Anladım ki film izlerken uyuyakalmışım, film bitmiş ve personeller beni uyandırmaya çalışıyor. En sonunda kalktım ve sinemadan çıktım. Saat 14:36 olmuş. Taksi çevirip evimizden biraz uzak bir adres verdim. Yoksa magazinciler annem ve babamın evini öğrenir ve onları rahat bırakmazdı. Verdiğim adrese gelince indim. Koşarak eve gidiyordum ki annemden mesaj geldi. Bir yandan mesajı okumaya çalışıyor diğer yandan da koşuyordum. Açıkçası neden koştuğumu bilmiyorum. Canım istemişti. O sırada birine çarptım. Telefon yere düştü. Çarptığım kişinin yüzüne bile bakmadım. Uzun boylu birisiydi. Galiba benden yaşça büyüktü. Ya da belki aynı yaştayızdır. Tabi ben 1.55 boya sahip olduğum için herkesin uzun gelmesi doğal bir şey.
Telefonumu alıp devam ettim. Hiç bakmadım bile. Kesin ağzıma sıçar dedim kendi kendime.
Gezizekalı
Ne var be!?
Çocuğa bi baksaydın belki aşık falan olurdun filmlerdeki gibi. Sevgili olurdunuz.
Ben ve aşık olmak mı? Koca bir kahkaha patlattım. Sokaktaki herkes bana 'nöliyur uşağum' diye bir bakış attı. İç sesim yüzünden bütün sokak beni deli sanıyor. Harika. Bir de bal dök istersen.
Hihihihi
⭐⭐⭐⭐
Yatağa bir dalış yaptım. Ama düşmemeye dikkat ettim. Eğer bir kez daha düşseydim kesin yerle ilişkiye girerdim. Yatmadan önce yarın olacakları düşündüm. Kusacğımı anlayınca kafma başka şeyler sokuşturdum
♥♥♥♥
Evet arkadaşlar ilk bölümü yayımladım. Bu ilk bölüm olduğu için pek uzun yapmak istemedim.
Medyaya koyacak fotoğraf bulamadığım için size kısaca Duru'yu anlatabilirim. Kahverengi gözlü, Kumralımsı-kızılımsı saçlı, 17 yaşında, yaşıtlerına göre biraz zayıf ve kısa boylu. Ve aşırı zenginn...Hepinizi seviyorum 😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAÇMALAMA
Mystery / ThrillerBen kim miyim? Kötü espriler yapan,komik,derslere genelde geç kalan, biraz kaba, çılgın, süper star olma hayalleri kuran, utanınca kızaran, herkesin alay ettiği, ünlü çocuğu ve aşırı zengin olan Duru Karataş'ım... Sarp'in ukalalıkları, Emir'in eee...