Capitolul 2

673 34 0
                                    

LA CONCERT:

wow. Cata agitatie in jurul meu! MILIOANE de fane ii striga numele "zeului" nostru comun, idolul adolescentilor, sper ca viitoarul meu iubit. Si stii..o relatie de care sa stie si el, nu dar eu :))

Luminile se sting. Pe scena se aprind niste flacari. De pe o motocicleta intra pe scena Justin! O intrare exterm de surprinzatoare, TIPIC LUI. Isi da jos casca. Arata atat de perfect in acel costum negru,mulat din piele.

-L.A., READY FOR SHOW?

Spectacolul era INCENDIAAAR! I'm dead. Justin si-a ridicat bluza, lasand sa se vada patratele sale perfecte ^_^

-Beliebers, luam o pauza de la show. Cei care au bilete speciale pentru fotografii private , sa mearga in culise. Ne intoarcem apoi cu ONE LESS LONELY GIRL si un nou cantec <3

Auch, yeaah! Am bilete "speciale"!! :D Sunt atat de emotionataa

E randul meu sa fac poza. Privirea lui Justin s-a schimbat cand m-a vazut! E asaaaa...awww! Se comporta diferit. E de bine?!

-Buna! Cum te numesti?.

-Eu sunt Serena. :) Cat ma bucur sa fiu aici!!

-Placerea de partea mea, honey! Esti foarte draguta! Belieber?

-YEAAAH!

-Cool! Rosh, fa o poza si cu telefonul meu.

Justin si-a scos telefonul si i l-a dat fotografului. Cel mai genial moment! M-a starns de manaa...Ce emotii puternice! O sa lesin! Dar nu acum! Maine. :)) NU VOI RATA CEA MAI TARE SEARA PENTRU NIMIC IN LUME!

-Zambesteee! Te deranjeaza daca voi posta poza pe Instargam?

-Nuu! Normal ca nu! Mi-ar face placere!

Numai mie mi se pare ciudat ca am stat atat de mult pentru 2 poze?! Cat de genial! Simt ca a fost diferit! El s-a purtat diferit. Il iubeam si inainte, ACUM IL ADOR!

Justin a facut poze cu fanii, apoi s-a intors pe scena.

-Vom schimba putin regulile. O.L.L.G in aceasta seara va fi aleasa de mine. Simt ca asta trebuie sa fac si voi alege sa actionez impulsiv. Toate insemnati enorm pentru mine, dar, Serena..accepti invitatia mea de a ma insoti pe scena?

Un reflector orbitor se indrepta spre mine. "daca asta e un vis, cine ma va trezi o va pati rrraauu!" ^_^

Paseam emotionata spre scena. Justin canta si se apropia de mine, prin public.

"One less lonely girl, one less lonely girl...." ^_^

Ajunsa pe scena, Justin m-a asezat pe un scaun si imi canta, plimbandu-se in jurul meu. As fi plans, dar nu puteam sa imi stirc CHIAR acum make-up.ul.

Cand melodia s-a terminat, privirea lui Justin s-a indreptat fix spre mine. Ne priveam in ochi si pur si simplu parca era o iluzie. Cea mai frumoasa iluzie din lume!

Magie! Totul era magic! Momentul in care trebuia sa cobor de pe scena..a fost demoralizant! Nu se putea sfarsi asa, acum! Justin continua sa cante..eu m-am intors la locul meu. La finalul concertului, majoritatea au pelcat. Locurile s-au eliberat iar instrumentele de pe scena se strangeau. Cred ca ar trebui sa plec si eu. Nu il voi revedea :(

Am inceput sa plang si sa zambesc, sa tremur , sa ma invart, sa cant! Pluteam.. Lacrimile imi curgeau repede,lin. O voce cristalina, suava a vorbit:

-Serena, nu plange! Te rog, pentru mine!

AS RECUNOASTE VOCEA ASTA DINTR-O MIE! Justin!!!!!!!

M-am intors. Pe scena, la microfon Justin ma privea. Am inceput sa plang mai tare. Emotia era prea puternica! Aparitia mea "misterioasa" si "captivanta" de la poza, acum era un de mila, dar nu ma puteam abtine, asta e clar!

Justin s-a retras de pe scena. Toti paparatzzi ramasi si fanii ma priveau ciudat, m-am speriat si am fugit acasa. NU VOI UITA ACEASTA SEARA,

Pentru ca e o amintire SPECIALA...............ASADAR, NU SE POATE INCHEIA AICI!

Justin e un om minunat. Nu o spun eu sau altcineva. O SIMT. Am simtit-o! SI vreau sa o mai simt!!

One Less Lonely Girl - Fan Fiction Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum