Ziua urmatoare, la liceu:
-Pisica, am auzit ca l-ai vazut pe Justin! m-a strigat o colega.
-Hei..pai,da.
- Ce zici? Tu? Cum??
-Pai dupa ce am fost O.L.L.G am decis sa ne mai vedem.
-Tuu, as putea sa mor! Nu se poate ca tu..adica..da,tu...sa te vezi cu el!
-Suntem prieteni. Nu o lua personal.
-Pff. Stai sa vezi atunci cum o iau, mâtă!
Nu stiu cum sa reactionez, adica, Vanessa e o tipa extrem de influenta prin scoala. As minti sa spun ca nu mi-e frica de....razbunarea ei! Well, si eu as reactiona asa poate,dar totusi...E o situatie complicata pentru orice belieber sa vada ca altul primeste o sansa la care el a visat toata viata, dar inca sunt socata! Nici nu realizez poate ce se intampla! Stiu doar ca..se intampla! Si e perfect!
M-am dus pana la baie. M-am aplecat deasupra chiuvetei si am inceput sa-mi dau cu apa pe fata. .....Intuneric! Cineva mi-a acoperit ochii si gura! Shit. Mi-e frica! In gandul meu era doar privirea Vanessei si razbunarea sa. Atat de rapida sa fie? Si acum......CE? :o
-Vino in liniste dupa mine pe intrarea din spate. Holurile sunt libere. Daca scoti un sunet sau faci vreun semn la camere va fi rau! Promit! (imi soptise cineva la ureche)
Am murmurat ca da, speriata.
Ajunsa afara din liceu, am intrat intr-o masina cu teama in suflet. Mana rece si grea mi-a descoperit ochii de la spate. Primul lucru pe care l-am vazut a fost....Justin ?!
-Cee? Ce cauti tu aici?
-Aa...Stau intr-o masina, baby! rase Justin.
-Tu i-ai zis sa ma aduca aici? (si nu, sa nu credeti ca nu am auzit faza cu "baby" ^_^)
-Da.
-Cee?! De ce? M-ai speriat foarte tare!!
-Ok, uite, stii ca ieri ai fost vazuta de paparazzi. Nu au ajuns prea departe cu povestile, dar tot si-au pus multe semne de intrebare, atat ei, cat si fanii.
-Aha. Si daca pui o "gorila" sa ma rapeasca din liceu, tocmai din baie si sa ma aduga pe sus in masina ta..rezolvi ceva?
-Pai, fii sincera. Nu ti-au fost puse tone de intrebari? Oamenii nu te priveau ciudat? Nu erai dispretuita? Jignita? Amenintata?
-Nu mai raspunde la o intrebare cu alta intrebare!
-Eviti sa raspunzi, Serena!
-Da,bine....Asa a fost, dar nu e......
-Serena! Ti-am spus ca asa va fi!
-Nu ma deranjeaza...e...
-Ser'! Sa-ti puii viata in pericol e ultimul lucru pe care il vreau! Ok? Nu merita.
-Si propui sa nu ne mai vedem, nu? Presa sa uite, eu sa mint, iar povestea sa dispara. Correct?
-Ce?? Nu! Nu vreau sa te pierd! Chiar insemni ceva. Nu m-am mai atasat atat de repede de nimeni pana acum! Zic doar ca nu ar trebui sa te mai expui!!!
-Adica..?
-Da, Ser'. Vreau sa imi iau o vacanta! Vii cu mine? Nu ar sti nimeni unde, cat si cu cine am plecat! Am putea sa ne cunoastem si sa gasim o rezolvare.
-Cee? Tu glumesti? Justin, daca..
-Vorbesc serios, baby! Nici MissB. nu ar trebui sa afle.
-Ar fi... wow!!! Dar....
-Dar ce? Planific totul...eu..adica..va fi super si...
-Dar nu cred ca m-ar lasa!!
-Intreaba. Poate te lasa. Zii ca mergi cu o amica!
-Ok. Pai..o sa intreb! Pot sa cobor?
-Nu te poti intoarce! Ora a inceput si toata lumea.....
-Da,stiu. Pai..ma duci acasa?
-Sigur,baby!
OMG! De 3 ori "baby" +vacanta impreuna?! Ce naiba?! A dat norocul peste mine?! "A dat" , nuu! A trantit! A izbit! Jesus!
Acasa:
-Hei,matusa Margeritte!
-Ce cauti acasa? Ai plecat de la ore?
-Da..pai...
-Apropo, unde ai fost ieri?
-La un studio.
-Super! Mhm. Am aflat deja! DE LA TV! Esti nebuna, copila?! Ce cauti tu la cel mai celebru studio din tara? La Justin Bieber? Esti normala? Ce ai facut acolo?
-Am fost invitata, Marge'.
-Aha.
-Uite..ca tot veni vorba...matusa....
-Ce vrei?
-Matusa..As putea merge cu o amica la o ruda de a ei?
-Ce? Nu! Ce amica? Ce ruda?
-Te rog, matusaa!
-Nu. Am spus nu! Crezi ca nu stiu ce faci, copila? Tu nu prea ai prieteni! Mai ales asa apropiati! Stiu cu cine vrei sa mergi si zi "merci"ca te las sa te uiti pe geam. De acum, la scoala vei fi supravegheata de Jennifer, din casa nu mai iesi si sa vad ce mai faci,domnisoara!
-S-o crezi tu!
-Serena! Vino inapoi!
Am plecat nervoasa in camera mea si am inceput sa plang si sa-mi indes in geanta cateva haine.
-Serena, descuie usa! Trebuie sa vorbim!
Mi-am luat geanta pe umar , i-am scris un mesaj lui Justin si am sarit pe geam!
A venit cu masina dupa mine. Am urcat!
-Hei,Justin! ..Sunt gata.
-Gata sa ce?
-Sa plecam!
-Serios? Super!
-Da, am fugit..dar stai calm E ok! Unde mergem?
-Hmm..esti sigura?
-Da! Chair sunt! Ai incredere!
-Ok..atunci..ce zici de un loc linistit,intim, unde sa fim doar noi 2, la marginea Indianei de Nord, intr-o cabana,la padure,intr-un loc dragut?
-Uu! Super...Hai :)
Intre timp, sigur Margeritte a aflat ca nu mai eram in camera, dar nu-mi pasa! Plec departe de probleme cu tipul perfect intr-o aventura memorabila! WOW! Nu vreau sa ma gandesc la trecut, viitor...Prezentul! Prezentul e cel care conteaza..si il voi trai din plin!!! <3
CITEȘTI
One Less Lonely Girl - Fan Fiction Justin Bieber
FanficSerena, o fata de 17 ani din L.A. merge la un concert al lui Justin Bieber. Dupa ce a fost aleasa "One Less Lonely Girl" si a mers pe scena, Justin a fost atras de ea..! Justin ajunge in situatia cand trebuie sa aleaga dintre Selena, prima lui iubir...