No bun, am revenit cu un nou capitol si am zis sa postez mai des ca plm am ajuns de la locul 20 si ceva in fanfiction la 91 intr-o zi. Vai de mine. Ma rog, ne intoarcem la treaba.
*************
1.KageKao este un farsor, ii place sa faca farse tuturor. (Ou bici asa te vreau)
~~
2. KageKao si Suicide Sadie omoara doar persoanele care ranesc copiii, chiar daca sunt si ei copii. (am auzit)
~~
3. SlenderMan se plictiseste rapid de toti din casa lui.
~~
4.Ticcy Toby are obrazul taiat?... nu imi amintesc cuvantu' dar i se vad dintii pe unul dintre obraji.
~~
5.Lui SplendorMan ii plac copiii si omoara pe aia care ii agreseaza.
~~
6. Laughing Jack omoara copiii intre 13-16 ani.
~~
7. Slabiciunea lui Jason The Toy Maker este cutia lui.
~~
8. KageKao vine din Japonia.
~~
9. OffenderMan stalkereste fete.
~~
10. Lui BEN nu ii este frica de apa.
~~
11. Poti sa il chemi pe BEN pe Cleverbot si atunci te testeaza.
~~
12. Hoody are un pistol cu el oriunde merge.
~~
13. Hoody si Masky sunt un duo, Hoody te face sa il urmaresti si Masky te omoara.
~~
14. Ticcy Toby in copilarie nu a avut prieteni si a fost agresat la scoala.
~~
15. Nu toti creepypasta sunt reali.Mai sunt si OC-uri.
***********Acum, am incercat sa vorbesc si eu cu BEN pe cleverbot si pot sa va povestesc in alt capitol ce s-a intamplat, ce ziceti?
CITEȘTI
La idiotii Creepypasta
FanfictionAsta e o carte funny. Nu imi bat joc sau ceva de genu. Nu! E funny si atat.