—C-Cine esti?
Intreaba Y/N speriata. Baiatul se uita la ea si ranjea... Stai, nu avea cum sa nu ranjeasca, avand in vedere ca de abia acum Y/N observase ca baiatul avea fața taiata.
Y/N se ridica.
—Vorbeste!
Spune speriata, incercand sa para increzatoare. Baiatul o prinde de incheietura si o tranteste pe jos stand peste ea.
Incepe sa o taie, incet, curgele se scurgea pe podea.
De ce? De ce ii face asta? De ce a venit aici? Y/N avea foarte multe intrebari. A reusit sa il impinga.
—Hm? Esti rea?
El rade. Un ras infiorator.
—Cine esti?!
Y/N este tratita iar si cutitul ii intra in umarul ei. Ea țipa de durere. Baiatul nu ii raspunde la intrebare si isi infige cutitul in burta ei.
Y/N scuipa sange si scanceste. Simțea cum erau ultimele ei clipe. Era speriata.
Baiatul o saruta si dupa se ridica si Pleaca, se auzeau masini de politie.
Inainte sa plece, se uita la ea si ii spune:
—Jeff.
Y/N leșina de la pierderea de sange.~Ziua urmatoare~
Y/N se trezeste la spital. Isi aduce aminte de tot ce s-a intamplat. Baiatul ala ii luase primul sarut, dupa cum a zis el, il cheama Jeff. Y/N simte ca mai vrea sa il mai vada, dar nu o sa mai aiba ocazia. Simțea ca el e deja departe. Din pacate, prima ei dragoste a fost un criminal.
Nu puteau fi impreuna, ea stia bine asta, dar continua sa il iubeasca, nestiind multe despre el.Sfarșit.
CITEȘTI
La idiotii Creepypasta
FanfictionAsta e o carte funny. Nu imi bat joc sau ceva de genu. Nu! E funny si atat.