Australia

268 12 3
                                    

Vi sitter i en Taxi. Og er på veg til huset vårt.
Jeg har ikke fått vite hvor vi er ennå, men får forhåpentlig vis få vite det når vi kommer til huset.
Taxien stopper utenfor et diger hus. Toby betaler han som kjører og går ut. Jeg åpner døren og går ut jeg også. Toby står bake med bagasjerommet. Han løfter ut kofferten min og bærer den opp trappen til huset. Han står der en stund til han finner nøkkelen i lomma. Låser opp og går inn. Jeg går hakk i hæl, klarer ikke vente å se hvordan det ser ut inni. Jeg følger etter Toby opp til rommet vårt. Vet ikke hvorfor vi deler rom, siden her er sikkert 7 soverom i dette huset. Men dette her er definitivt det største av alle.

"Her kan du slå deg ned, men den høyre siden er min" sier Toby og smiler til meg. Jeg må bare smile tilbake. Jeg føler meg lykkelig. For første gang på lenge. Jeg pakker ut de få klærne jeg har med i et digert skap. "Har du kanskje lyst på shopping du? Jeg trenger noen klær jeg og" jeg skvetter litt til, og legger merke til at Toby er her fortsatt.

Han bare ler av meg. Jeg lager et tullete irritert blikk tilbake. Men sier selvfølgelig ja til shopping. "Men først...vil jeg vite hvor vi er" "oja, visste du ikke det nei. Vi er i Australia" Australia...har alltid hatt lyst å komme hit. Det er bare så fint her.

For dere som ikke hver hvor Australia er

For dere som ikke hver hvor Australia er

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

•••••••••

Vi går ned til garasjen og blikket mott blir møtt med en gul Lamborghini. Hvor manga av de har han egentlig??

Vi har vert på kjøpesenteret i flere timer nå. Vi har vert innom *Levi's-H&M-Calvin Klein-Ralph Lauren-Nike-Adidas-Gucci-Kicks*-å mye mer.
Ok, jeg vet at det meste av det der er merke butikker. Men til mitt forsvar, er Toby rich! Vi kjøpte ganske mye klær. Men av en eller annen grunn skulle Toby kjøpe undertøyet, badedraktene/bikiniene og shortsene mine.
Tipper at han kjøpte sann sexy underwear badedrakt/bikini. Og skikkelig korte shorts. Jeg er nervøs.

Når vi ankom hjem, var vi kjempeslitne. Toby kommer med ideen å svømme i badebassenget vårt (bildet) Det er jeg med på. Jeg tar med meg posen med bikinier og stikker inn på badet. Jeg tar på meg det første jeg finner. Det jeg har på meg er en rød liten bikini. Underdelen hjelper ikke så mye. Sann hele rompa mi viser. Bh'en  er trekantet og dekker akkurat puppene mine. Jeg har ikke verdens største pupper så...

Jeg går ut av badet og finner Toby i bassenget. Jeg går sakte nedi og kommer bort til han. Han står med ryggen til helt med enden og med ansiktet vendt utover. Jeg står ved siden av han og han ser ned på meg. Jeg ser han titter fram et lite smil.

*Er jeg den eneste som får litt sann Twilight følelse nå??*

Han lener seg ned og legger leppene sine sakte bort på mine. Det ender opp med et kyss. Jeg kysser selvfølgelig tilbake. Jeg hever hendene mine opp mot kjevene has, og kysser hardere. Han gjør akkurat det samme, faen jeg hadde helt glømt hvor hardt han kysser.

Jeg kjenner den ene handen hans gli ned på rompen min. Og jeg flytter hendene mine bak nakken på han. Plutselig glir den andre handen has også ned, men ikke til rompen...nei, men til bh knytingen. Jeg kjenner at han drager i den og får til å knyte opp. Nå mangler han bare en knyting igjen, rett og slett den rundt nakken, men jeg rekker ikke engang tenke på den...fordi den har allerede løsnet. Og bh'en blir slengt bort til graset. Det er mørkt og vi ligger langt i fra andre hus, så jeg tror ikke at noen andre enn oss kan se puppene mine. Den andre hånden has flytter seg ned til rompa mi den også. Jeg bare kjenner to hender skviser hardt på rompa mi, ikke noe rart med det nei.

Plutselig etter en stund med bare kyssing og klemming på rompa mi, løfter Toby meg opp sann at beina mine er rundt livet på han. Mens han går bortover bassenget stopper vi å kysse. Vi bare ser på hverandre. Jeg klarer ikke la vær å smile, han smiler tilbake. Smilet mitt blir fort til fnising og plutselig begynner jeg å le. Vet ikke hvorfor, jeg tror det er fordi jeg er så lykkelig. Så begynner kyssings igjen. Han går opp trappen i bassenget og inn døra. Rommet vårt er ikke så langt i fra så det tar ikke så lang til å komme seg dit. Han bryr seg ikke om å late igjen døra, det er jo bare oss to her. Han slenger meg ned på den digre senga og kommer oppå meg rett etterpå. Nå vil jeg gjerne ta ledingen så jeg flipper oss rundt. Nå er det jeg som er på toppen. Vi stopper opp å kysse et sekund og jeg smiler mens jeg biter meg i leppa. Han smiler lett tilbake. Jeg begynner å kysse han ned over brystkassen og sixpakken helt til jeg kommer ned til badeshortsen. Jeg bare drar den rett ned og kysser han på leppene igjen. Nå snur han oss plutselig rundt igjen og tar ned mi truse. Men han har mer enn en hard brystkasse å kysse, han kysser meg vått på halsen, sikker på at jeg får et sugemerke av det derre. Og kommer rett ned til puppene mine. Han kysser de overraskende lenge syns jeg. Jeg tvinger han opp igjen til leppene mine. Etter en stund med kyssing bestemmer Toby seg for at han vil inn. Sakte men sikkert kommer han inn også. Jeg slipper ut et høgt stønn. Etterfølge av flere.

Jeg er utslitt. Toby også. Vi bare ligger på sengen nå. Jeg ligger trygt i Toby's armkrok. Jeg legger hodet mitt på brystkassen hans og legger armen min helt rundt han, som en stor god klem. Har ikke følt meg så safe på jævli lenge. Jeg kjenner at øyelokkene mine begynner å bli tunge. De bare detter sammen viss du vet hva jeg mener. Alt blir helt svart og jeg faller inn i søvnens armer.

********

🚫 VOTE & COMMENT 🚫

Bad RomanceWhere stories live. Discover now