Hastaneye yetişmek için aceleyle evden çıktım. Apartmandan aşağı indiğimde motoruma bindim. Ama çalışmıyordu. Birkaç ağır küfür ederek motordan indim. Hastaneye yetişmem gerekiyordu. Şimdi şurdan ara yoldan kestirmeyle ana yola çıksam ordan bi taksi bulur hemen hastaneye giderim. Evet mantıklı. Hemen ara sokağa doğru yol almaya başladım. Saate bakmak için telefonumu çıkardığımda kahretsin ki şarjım bitmişti. Off motorda tam bozulacak zamanı buldu hayır benim anlamadığım her hafta bakıma gönderdiğim motor nasıl bozulur. Ahh. Aklıma gelen şeyle olduğum yerde durdum. Ulaş beni öldürçek kıtır kıtır kesçek. Ama bence çok kızmaz yaa. Kızmaz canım. Zaten ona haber vermeden-ki şarjım bitti- motorum bozukken ara sokaklardan geçerek hastaneye varmaya çalışmam onun kızacağı şeyler değil (!). Ağır bir biçimde yutkundum. Bittim ben. Adımlarımı dahada hızlandırdım. Ama gelen silah sesiyle olduğum yerde durdum. Etrafıma baktım başka kimse yoktu. Ne halt yemeye ara sokağa girdiysem zaten. Ara sokağa girmeyi düşünen beynimi sikeyim. Başka silah sesi gelmediğine göre çatışma değildi. Ya biri vurulduysa. Hemen silah sesinin geldiği yere doğru temkinli adımlarla gitmeye başladım. Geldiğimdeyse tahminimde yanılmadığımı anladım. Gerçektende yerde biri yatıyordu. Yanına yaklaştığımda göğsünden vurulduğunu gördüm. Hemen etrafıma baktım kimse yoktu. Yanına çömelip yarasına baktım kanaması vardı. Çantamın içinde fularımı aramaya başladım. Bulduğumda hemen alıp yarasına bastırmaya başladım. Adamın yüzüne dahi bakmıyordum benim şarjım bittiği için onun telefonunu aramaya başladım. Bulduğumdaysa şifre olduğunu gördüm. Allah kahretsin. Tabi ya acil aramalar. Hemen acil aramalara 112 yazarak aramaya başladım. Adresi vererek acele etmelerini çok kan kaybettiğini söyledim ve telefonu kapattım. Kanaması hala dinmemişti. Yarım saat kadar bir süre sonra ambulans geldi. Hemen bizim hastanenin adını verdim ve oraya sürmesini istedim. Ambulansa binmeden önce tabiki adamın telefonunu ve çantamı almıştım. Yanımdaki ambulans görevlisinden telefonunu istedim. Verdiğinde hemen Ulaş'ın numarasını tuşladım ve açmasını bekledim. Açtığında direk konuşmaya başladım.
- Ulaş ben Masal. Bi yaralı var bizim hastaneye geliyoruz. Göğsünden vuruldu. 30'lu yaşlarda erkek çok kan kaybetti. Kan grubunu bilmiyorum. Ona göre hazırlık yapın.
- Tamamdır hemen ameliyataneyi hazırlatıp kan buluyorum. Merak etme.
- Tamamdır hadi görüşürüz.
Deyip suratına kapattım. Adamın değerlerine baktığımda durumunun kritik olduğunu gördüm. Ambulansın durmasıyla hastaneye geldiğimizi anladım. Kapının açılmasıyla Ulaş göründü. Hemen ambulanstan atladım. Ve ameliyat için hazırlanmaya başladım. Ameliyatanenin önüne geldiğimde baş hekim Bülent Bey'in de burda olduğunu gördüm telaşlı gibiydi.
- Masal ve Ulaş en iyi doktorlarımdansınız. Bu adamı kurtarın çocuklar ne olursa olsun. Tamam mı ?
Dediğinde şaşırdım. Kimdi bu adam? Bizim baş hekimin bile paçası tutuştuğuna göre önemli biriydi. Yinede üstelemeden
- Tabi ki hocam.
Dedik Ulaş'la.
Ameliyataneye girdiğimizde her şey hazırdı.
- Başlıyoruz arkadaşlar.
Diye seslendim. Ameliyata başlamıştık. Cidden çok riskli bir ameliyattı. Bülent Hoca kurtarın demişti ancak bu baya zor görünüyordu. Ameliyata devam ederken adamın kalbinin durmasıyla gerçekten faka basmış gibi görünüyorduk. Bu adamın kim olduğunu öğrenmem gerekiyordu. Tabii önce kalbini tekrar çalıştırmamız.Arkadaşlar bu ilk hikayem beğenmediğiniz ya da yanlış yaptığım şeyler olursa lütfen söyleyin.
Multimedya: Güzel doktorumuz 😊
Sizi çok çok seviyorum ve yine çok çok öpüyorum. 😍😙😗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Doktoru
ChickLitOfff motorum tam bozulacak zamanı buldu. Hayır her hafta bakıma gönderdiğim halde nasıl bozulabilir ki çok merak ediyorum. Aklıma gelen şeyle olduğum yerde durdum. Ulaş beni öldürçek kıtır kıtır kesçek. Çok kızar mıydı ki? Bence kızmaz. Çünkü ona h...