Arkadaşlarınla Jeju Adası'na tatile gideceksiniz.(gerçekten çok güzel bir yer google'dan bakın bence lee minho'nun filmi "ödül avcıları"nı orda çekmiştiler) birazdan seul'dan jeju'ya uçak kalkıcaktı. Ailenle vedalaşıp arkadaşlarınla havalimanına gittiniz. Uçağa bindiğinde çok heyecanlıydın.
Sonunda jeju'ya gelmiştiniz kendini jeju'nun güzel oksijenine bırakmıştın. Adaya gidip lüks bi otel kiraladınız hepiniz bikinilerinizi giyip denize yüzmeye gittiniz. (Arkadaşların kız)
Sen hariç hepsi yüzmeyi biliyordunuz. Sen arkadaşın eusoo'yla yüzecektin o seni tutup yüzecekti. İkinizde denize girdiniz azcık ilerledikten sonra sen eusoo'nun elinden kaydın ve denizin dibine battın eusoo seni göremiyordu.
Eusoo:yardım ediiinn! Arkadaşım boğuluyoooorrr!
Bunu duyan bi genç koşa koşa denize atladı (tabi siz bu gencin kim olduğunu anladınız "panda maknae")
Genç seni bulduğunda dışarı çıkardı. Sahilin kıyısına getirip midene batırıp midendeki suyu çıkardı sonra ağzına nefes verdi. (Aishh yazar ölürr) tabi sende prens'den öpücük almış prenses gibi hemen gözlerini açarsın.
Eusoo:yah arkadaş çok saol isim neydi?
Seungri:benim ismim seungri.
Eusoo:selam seungri bende eusoo
Seungri:memnun oldum
Eusoo:bende!
Sen kendine gelip konuşmaya başlayınca
Sen:seungri çok teşekkür ederim.
Seungri:ne demek arkadaşın bağırınca bende yardım edeyim dedim.
Sen:sanada teşekkürler eusoo.
Eusoo:bişey değil kanka.
Seungri'nin senin ağzına nefes verişini tam hatırlamıyordun ama yinede aklında biraz kalmıştı. Seungri seni büyülemişti çok sevimli gözleri vardı. Çok komik espriler yapıyordu. Sonra eusoo seungri'nin yanına oturdu ve seungri'nin koluna girip gülmeye başladı sonra kafasını seungri'nin omzuna yaslayınca senin şarteller attı tabi. Elindeki kolayı yere atıp otele doğru hızlı hızlı yürüdün.
Seungri:aa noldu buna şimdi?
Eusoo:boşver her zamanki *adın* hep böyle yapar.😈
Seungri eusoo'nun kolundan çıkıp senin peşinden geldi. Seni buluncada
Seungri:heey *adın* sen iyi misin?
Sen:sen gidip sevgilinle takılasana!
Seungri:ne sevgilisi? Hadi canım sen eusoo'yu sevgilim mi sanıyorsun? Deniz suyu senin beynine mi gitti?
Sen:git burdan seungri!
Diyip hıçkırarak ağlamaya başladın.
Seungri:hey sen beni kıskandın mı?
Sen:ne kıskanması aramızda bişey yo ve olamazda!
Seungri:kim demiş belki olur!
Der ve sana doğru yaklaşır seni duvara sıkıştırır. Ve seni dudağından öper.
Seungri:seni seviyorum dişi pandam
Sen:bende seni erkek pandam
Eusoo sizin peşinizden gelmişti ve bütün olanları gördü. Ağlayıp zırlayarak oteli terk etmişti. Sen de diğer arkadaşların ve seungri'yle otelde kalıyordun...Ponçik panda seungri sizi seviyom takip edin lütfen and beyenin...