Pov. Fleur
'Wat? Dit kun je niet menen! Waarom dafuq moet ik naar een internaat? Heb ik iets misgedaan? Het is niet zomaar een internaat, mam! Het is een fucking jongensinternaat! Ben je niet goed bij je hoofd of zo!'
Dit was mijn reactie, toen ik hoorde van mijn moeder dat ze me had ingeschreven in een jongensinternaat.
Mijn moeder is mode-ontwerpster, en is daarom bijna nooit thuis. Ik heb veel en mooie kleren, ik kan zeker niet klagen. Maar ik heb nooit het familiegevoel gekregen.
Mijn vader en mijn moeder... het was een one night stand. Maar ik kwam ervan. Ik heb mijn vader nooit ontmoet, en dat wil ik ook niet. Mijn moeder zegt dat ze hem een berichtje stuurde, om te zeggen dat ze zwanger was. Van hem. Ze heeft nooit een antwoord gekregen.
Al sinds ik klein was, was mijn moeder amper thuis. Ik bleef vaak bij een vriendinnetje van school slapen, of ik ging logeren bij mijn opa en oma.
'Kom je, Fleur?' hoor ik mijn moeder roepen onder aan de trap.
Vandaag is het 1 september, de dag dat de hel, sorry, ik bedoel school, weer begint.
Ik weet niet wat mijn moeder bezielde toen ze me inschreef voor het jongensinternaat, maar ik red me wel. Dat heb ik altijd al moeten doen en zal deze keer ook wel lukken.
'Ja mam. Ik kom!' schreeuw ik terug.
Ik ben benieuwd hoe ze zullen reageren als ze zien dat er een nieuwe is. Een meisje dan nog wel. Op een fucking jongensinternaat.
Ik loop naar beneden. De koffers zitten al ik de auto. Ik kijk nog even om naar het huis. Het is een grote villa, met een gigantische tuin en een zwembad, poolhouse en een trampoline.
Ik zucht eens even diep en stap dan in de auto. Daar gaan we dan, op weg naar het jongensinternaat. Mijn thuis voor het komende jaar.
Ik hoop gewoon dat ze me daar een kamer apart zullen geven. Ik bedoel, ze gaan een jongen niet met een meisje op de kamer zetten, toch?
Ik heb gehoord dat er alleen maar kamers zijn voor twee personen. Dat wil zeggen dat ik of wel op een kamer lig alleen, wat logisch zou zijn aangezien ik een meisje ben. Of wel lig ik met een jongen op de kamer.
Als het tweede het geval zou zijn hoop ik dat hij niet lelijk is, maar ik wil ook niet dat hij een typische badboy is. Dat is wat elk meisje wil, toch?
'We zijn er, lieverd.' zegt mijn moeder. Ik stap uit de auto en kijk naar het gebouw. Het is best mooi hier, moet ik eerlijk zeggen.
Ik haal mijn koffers uit de kofferbak en loop naar binnen. Ik heb maar twee koffers mee. Twee grote en volledig volgepropt, maar het zijn er maar twee. Dat is een record.
Ik stap naar de balie en een vriendelijke vrouw kijkt me aan.
'Eh, ik ben Fleur. Fleur Jensen? Ik ben nieuw hier.' zeg ik.
De vrouw kijkt me meelevend aan en zegt:
'Jou verwachtte ik. Dit zijn je boeken, kluisjes sleutel en een plattegrondje voor de lokalen. De weg naar de kamers staan op de bordjes die je hier in alle gangen kunt terugvinden. Dit is je kamer sleutel. Kamer 169.'
Ik mag deze vrouw wel. Ze is niet zo chagrijnig als die op mijn vorige school.
Wanneer ik de kamer binnenwandel, zie ik opeens iemand liggen op één van de twee bedden. Hij draagt een lichtgrijze joggingbroek en hij is shirtless. Hij heeft bruine haren en hazelnoot kleurige ogen.
Wanneer hij opkijkt, schrikt hij eerst, maar hij herstelt zich snel.
'Like what you see?' grijnst hij.
Ik was natuurlijk weer naar zijn sixpack aan het staren...
JE LEEST
Sex Lessons From My Roommate || SM
Fanfiction'Wat? Dit kun je niet menen! Waarom dafuq moet ik naar een internaat? Heb ik iets misgedaan? Het is niet zomaar een internaat, mam! Het is een fucking jongensinternaat! Ben je niet goed bij je hoofd of zo!' Dit was de reactie van Fleur Jensen toen z...