Pov. Fleur
'Ga je mee naar het feestje van Louis en Zayn vanavond?' vraagt Shawn.
We zijn intussen terug op de kamer, en Shawn heeft uitgelegd dat ze vanaf vrijdagavond, tot de maandag morgen, feestjes mogen geven op de kamers.
Regel is wel dat alles weet netjes opgeruimd is tegen maandag.
'Ja, is goed.' zeg ik.
Ik was best wel in de feeststemming. En vandaag zijn we vrijdag, dus we hebben vrij.
•
We zijn al twee uur op het feestje van Louis en Zayn, en ik ben al aardig dronken.
'He, zullen we "never have I ever" doen?' roept iemand.
Ik ga er ook naar toe en doe mee. Het spel gaat als volgt. Iemand zegt bijvoorbeeld: 'Never have I ever gezoend'. Als je het wel hebt gedaan, neem je een shotje, als je het nog nooit gedaan hebt neem je niets.
Na een aantal shotjes is Harry aan de beurt.
'Never have I ever seks gehad.'
Iedereen neemt een shotje, behalve ik. Ik ben nog maagd, en ik heb ook geen ervaring op het vlak van zoenen. Iedereen kijkt me verbaasd en, maar daarna doen ze weer verder.
•
De volgende ochtend word ik wakker met een flinke kater. Ik hoor dat Shawn onder de douche staat.
Ik hoor de douche afgaan en even later komt Shawn naar buiten, met alleen een handdoek om zijn heupen.
Damn, hij ziet er zo sexy uit.
Hij neemt een stapeltje kleren en gaat terug naar de badkamer.
Tien minuten later is hij er weer.
'He, Fleur? Gisteren zei je dat je nog maagd bent, is dat waar?' vraagt Shawn voorzichtig.
'Ja, dat is waar.' zeg ik.
'Ik kan het je leren.' zegt Shawn.
'Eh, wat leren?' vraag ik verbaasd.
Hij brengt zijn lippen naar mijn oor en fluistert met hese stem:
'I can learn you how to be dirty, and how to have sex.'
Zijn warme adem bezorgt me kippenvel.
Ik kijk hem vertwijfeld aan.
'Het hoeft niet, als je het niet wilt.' zegt hij, maar ik kan de teleurstelling in zijn stem horen.
•
Het is intussen avond, en het voorstel van Shawn blijft door mijn hoofd spoken.
'Ik doe het.' zeg ik plots.
Shawn kijkt me vragend aan.
'De sex lessons. Ik doe het.' zeg ik.
'Ben je zeker?' vraagt Shawn.
Ik knik zelfverzekerd. 'Ik ben zeker.'
'Ik maak even een lijstje van de lessen.' zegt Shawn.
Wanneer hij een aantal dingen heeft opgeschreven, geeft hij me een papiertje. Er staat op:
- Les 1: Zoenen
- Les 2: Sweetspot
- Les 3: Schuren
- Les 4: Samen douchen
- Les 5: Aftrekken
- Les 6: Vingeren
- Les 7: Blowjob
- Les 8: Beffen
- Les 9: Seks'Weet je wat het allemaal is?' vraagt Shawn.
'Nee. Wat is een blowjob en wat is beffen?' vraag ik.
'Een blowjob is dat je met je mond mijn vriend gaat verwennen. Beffen is dat ik je daar beneden goed ga laten voelen. Met mijn tong.'
'Is goed. Wanneer beginnen we?' vraag ik.
'Wat dacht je van nu?' vraagt hij.
Ik knik.
'Knikken is een teken van twijfel.' zegt Shawn.
'Ja, ik wil les 1 doen.' zeg ik.
Hij duwt me zachtjes tegen de muur. Onze lippen raken elkaar. Na een minuutje laat hij even los.
'Zullen we nu met tong?' vraagt hij.
Ik knik. 'Is goed.'
Hij drukt opnieuw zijn lippen op de mijne. Ik voel zijn tong over mijn onderlip glijden. Gewillig open ik mijn mond. Zijn warme tong glijdt mijn mond binnen.
Na een tijdje laten we los.
'Wow, je bent hier echt goed in.' zegt Shawn hijgend. 'Wil jij nu even de leiding nemen?'
Ik kijk vertwijfeld. 'Wat als ik iets fout doe?'
'Je doet niets fout, geloof me. Het gaat vanzelf.'
Ik druk mijn lippen op de zijne en bijt zachtjes op zijn onderlip. Een klein en stil kreuntje verlaat zijn mond. Door dat hij zachtjes kreunde opent hij zijn mond. Ik grijp mijn kans en mijn tong glijdt naar binnen.
Onze tongen draaien rondjes om elkaar heen. Mijn armen zijn om zijn nek geslagen, zijn handen liggen op mijn heupen. Na vijf minuutjes laten we hijgend los.
'Ben je zeker dat je nog nooit gezoend hebt? Je bent hier beter in dan ik had verwacht.' grijnst Shawn.
'Zullen we een film kijken?' stel ik voor.
Shawn stemt in.
'Jij mag de film kiezen.' zeg ik.
Hij grijnst.
'Dan kies ik voor "Annabelle"'
JE LEEST
Sex Lessons From My Roommate || SM
Fanfiction'Wat? Dit kun je niet menen! Waarom dafuq moet ik naar een internaat? Heb ik iets misgedaan? Het is niet zomaar een internaat, mam! Het is een fucking jongensinternaat! Ben je niet goed bij je hoofd of zo!' Dit was de reactie van Fleur Jensen toen z...