Pov. Fleur
We zijn intussen de volgende dag, of ja, avond, en morgen beginnen de gewone lessen officieel.
Ik zit op de bank naar de televisie te kijken wanneer Shawn naast me komt zitten.
Hij buigt zich naar me toe en fluistert met hese stem in mijn oor: 'Klaar voor les 3?'
Kippenvel verspreidt zich over mijn lichaam door zijn warme adem op mijn huid, en hij bijt zachtjes in mijn oorlel.
Ik knik en ga op zijn schoot zitten. Ik buig me naar hem toe en overbrug de laatste centimeters tussen onze lippen. Hij vraagt om toestemming, die ik hem vrijwel meteen geef, en hij legt zijn handen onder mijn kont.
Ik sla mijn armen om zijn nek heen en hij tilt me voorzichtig op. Al zoenend lopen we naar zijn bed waar hij me zachtjes neerlegt, en hij onze lippen van elkaar haalt.
'Wil je met kleren aan of in ondergoed?' fluistert hij.
Ik twijfel even maar zeg dan: 'Ondergoed.'
Hij doet zijn shirt uit en damn, die six pack. Daarna doe ik ook mijn shirt uit. Ik schaam me echt heel erg om mijn lichaam en dus kruis ik mijn armen voor mijn borst.
Voorzichtig haalt Shawn mijn armen daar weg en hij zegt: 'Niet doen. Je bent prachtig.'
Hij knoopt zijn broek los en doet hem uit. Daarna gaat ook mijn broek uit. Les 3 is schuren, ik weet niet precies wat ik ervan moet verwachten.
'Shawn, wat is het schuren precies?' vraag ik, een beetje bang dat het pijn gaat doen of zo.
'Dat zul je zien, babe. Maar je zal genieten.' Hij drukt nog een kus op mijn lippen en gaat boven me hangen, met zijn armen steunend op het bed aan mijn beide kanten.
Hij gaat met zijn kruis naar mijn gevoelige plek en begint zachtjes met zijn kruis te schuren. Het voelt echt heel, heel erg goed.
Ik woel met mijn handen door zijn haar, en trek er zachtjes aan. Kreuntjes verlaten onze monden.
Ik druk mijn lippen op de zijne en hij kreunt tegen mijn lippen aan. Opeens voel ik iets groeien tegen mijn intieme plek. Geschrokken trek ik terug.
'Wat is dat?' vraag ik geschrokken.
'Dat is wat je met me doet, babe.' fluistert Shawn met hese stem in mijn oor.
Hij drukt zijn lippen weer op de mijne en we gaan door waar we mee bezig waren.
Wanneer ik de volgende ochtend gewekt word door de wekker, wil ik me omdraaien, maar dat gaat niet door een gespierde arm die om mijn middel heen ligt.
Ja, Shawn en ik hebben samen geslapen, maar dat komt omdat ik vannacht wakker werd door het hevige onweer en daar ben ik nu eenmaal bang van...
Ik dacht echt dat hij me zou uitlachen omdat ik bang ben voor onweer maar in plaats daarvan was hij heel begrijpend en vroeg hij of ik bij hem wou komen liggen. Ik ben hem daar heel dankbaar voor.
Ik ken hem nog totaal niet lang, maar het voelt alsof ik hem al jaren ken.
En, hij is daarbij ook nog eens lief en super knap en schattig en...
Nee, Fleur, stop! Je bent niet op hem verliefd, je kan niet op hem verliefd zijn.
Hij opent zijn ogen en fluistert met een sexy ochtend stem:
'Goodmorning, sunshine.'
Hij noemde me sunshine...
JE LEEST
Sex Lessons From My Roommate || SM
Hayran Kurgu'Wat? Dit kun je niet menen! Waarom dafuq moet ik naar een internaat? Heb ik iets misgedaan? Het is niet zomaar een internaat, mam! Het is een fucking jongensinternaat! Ben je niet goed bij je hoofd of zo!' Dit was de reactie van Fleur Jensen toen z...