4

301 21 5
                                    

O víkendu se vůbec nic nestalo a utekl jako voda a teď mě budík hlasitě budil. Vydechla jsem s otravou a vypla jsem ho. Včera večer jsem usnula u filmu, takže jsem si teď musela dát rychle sprchu, nechala jsem na sebe téct teplou vodu a přemýšlela nad tím, co mi v pátek na laborkách říkal Taylor. První hodinu s ním mám zase laborky a nedá se s ním vůbec spolupracovat. Najendou jsem si uvědomila, že mám jen pár minut a umyla jsem si i vlasy.
,,Přijdu pozdě " praštila jsem se do čela. Rychle jsem vyskočila ze sprchy a šla si fénovat vlasy. Zapojila jsem si fén do pokoje a jelikož má dlouho šňůru u fénování jsem hledala něco na sebe. Vzala jsem si roztrhany džíny, bílé tričko s ananasem a černé tenisky (média)

Rychle jsem naskočila do auta a už jsem byla smířená, že přijdu pozdě. Měla jsem 5 minut do začátku a teprve jsem vyjížděla. Rychle jsem vyskočila z auta a běžela s polootevřenou taškou do třídy.
,,Omlouvám se, zaspala jsem" naběhla jsem do třídy s rádoby drdolem na hlavě. 
,,Sedněte si ke své dvojici na laborky" Nepříjemně na mě koukl učitel. Pomalu a dost nerada jsem si šla sednout k Taylorovi.
,,Ahoj kotě " otočil se na mě a já z něho cítila alkohol a trávu. 
,,Nazdar" znechuceně jsem protočila oči ,,jdeš cítit, jak špatná čtvrť "
,,Trošku jsem to včera přehnal, ale to přejde, kotě " mrkl na mě a ukázal mi ať jdu k němu blíž.
,,Musíme si pak na chodbě promluvit" zašeptal mi do ucha a po celém těle mi přejela husina, když se mi otřel rtem o ucho a pak si zase sedl na své místo. 

Skončila první hodina a já rychle sbalila věci a už jsem vybíhala ze třídy, abych nemusela mluvit s Taylorem. Když už jsem byla kousek od třídy, někdo mi chytl za ruku a táhl mě za roh, kde nikdo nebyl.
,,Taylore" vydechla jsem, když mě namáčkl na zeď a šel ke mě tak blízko , že by se mezi nás nevešel ani kousek papíru.
,,Toužím po tobě od prvního dne, kdy jsem vešel do třídy" a furt se blížil. 
,,Ne" uhla jsem pohledem ,,Máš v sobě ještě alkohol a hulení"
,,To nevadí kotě " najednou spojil naše rty a i když fakt moc dobře líbal udělala jsem něco, co jsem musela. 
,,Proč jsi mi dala facku?" Odstoupil ode mě a držel si tvář. 
,,Jsi opilej, nechci bejt tvoje děvka, když jsi nalitej" otočila jsem se rychle na patě a doběhla do třídy na hodinu matiky. Celou hodinu jsem přemýšlela nad tím, co se stalo. Myslela jsem párkrát na to, jaké by to bylo, kdybych se s ním libala, ale jen kdyby to bylo upřímné a né z chlastu.
,,Walkerová!" Zvýšil hlas učitel, když už se mě asi po třetí ptal na nějaký příklad a já byla hluboce v myšlenkách.  ,,Ano?"
,,Kolik tohle vychází?" Ukázal na celou popsanou tabuli, zatím co já měla v sešitě napsaný jen datum dnešní hodiny.
,,Nevím " dělala jsem, že něco hledám v sešitě. Přišel ke mě a podíval se na prázdný list. ,,Jste vyloučena z hodiny" ukázal na dveře.
,,Doprdele" sykla jsem, když jsem vyšla ze dveří třídy. Dneska byl den docela na hovno. Bylo to poprvé, ale prostě jsem sj řekla, že pojedu domů a dám si trochu oraz.
Nasedla jsem do auta a viděla jsem venku Taylora kouřit cigaro, ani jsem se na něj nemohla podívat. Cítila jsem na sobě jeho pohled, ale bála jsem se mu ho vrátit. Nechci myslet na to, co se stalo. Ještě před víkendem by o mě nezavadil ani pohledem a najednou by chtěl, abych se s ním olizovala na chodbě. Ani náhodou. Ožralý prase.

Přijela jsem domů a svalila se na postel. Bylo něco okolo 10 dopoledne, ale řekla jsem si, že na chvíli usnu a na zítra si dám volno ve škole, nechci s tím idiotem chvíli mít nic společného. Nikdy jsem nezatahovala, ale teď k tomu mam alespoň důvod. 

Přes celý den jsem jen koukala na seriál a filmy a pak si šla lehnout. Dlouho jsem ale ještě přemýšlela nad tím, co se stalo. Nemohl to udělat jen tak, ale taky vím, že kluci jako on o mě prostě zájem nemají. Sice nejsem nějakej nerd nebo tak, ale nejsem anj tak moc společenská. Doufám, že už semnou nepromluví.

Ahoj. Dnes je to trochu slabší díl, protože jsem na dovolené. Až přijedu domu, tak to vymyslím nějak lépe 😂 snad se vám to ale i tak líbí a omlouvám se za chyby.

 "Pan dokonalý"Kde žijí příběhy. Začni objevovat