Namjoonla uzun süredir nişanlıydın.Ama ailesi seni pek sevmiyordu nedenini bilmiyordun namjooon sürekli ailesiyle kavga ediyordu.Bütün bunların sorumlusu sendin namjoon her ne kadar seninle ilgili bir durum yok desede namjoonun seni üzmek istemediği için dediğini biliyordun bir gün namjoonun annesi seni çağırmıştı.Ve sende gittin namjoonun annesi namjoonun haberi olmamasını tembihledi sen namjoona haber vermedin.(namjoonun annesi uzun olduğu için n/a olarak yazıcam)
N/a:geldin demek otur seninle konuşucaklarım var
Sen:peki
N/a:namjoonla sevgili olduğundan beri aramızın açıldığının biliyorsundur umarım
Sen:hala beni neden sevmediğinize anlam veremiyorum ben size ne yapmış olabilirim
N/a:sen namjoona uygun değilsin hala bunu anlamadın mı?
Sen:bakın ben namjoonu seviyorum oda beni yeter siz oğlunuzu hiç mi düşünmüyorsunuz?
N/a:oğlumu düşündüğüm için böyle bir karara vardım zaten eğer namjoonu gerçekten seviyorum diyorsan ondan uzak dur çık hayatından
Sen:ondan ayrıldığımda mutlu olabileceğini nerden biliyorsunuz
N/a:emin ol oğlumu senden daha iyi tanıyorumSen:peki öyle olsun diyip oradan ağlayarak uzaklaşmıştın şimdi ne olacaktı ya ölücektin ya hayatına kaldığın yerden devam edicektin kafanda bu düşüncelerle eve varmıştın.Namjoon evde sana güzel bir sofra hazırlamıştı.Yanına gitmiştin koltukta seni beklerken uyuya kalmıştı.senin geldiğini anladığında kıpırdandı ve yerinden doğruldu.
Namjoon:aşkım ağladın mı sen? Ne oldu şimdi nasıl söleyecektin senden ayrılmak istiyorum diye derin bir nefes aldınSen:namjoon ben ayrılmak istiyorum namjoon ilk başta şaka olduğunu zannetti çünkü siz birbirinize söz vermiştiniz ayrılmıyacağız diye ama sen sözünü tutamamıştın.namjoon birden bağırmaya başlamıştı.(namjoonu n diye yazıcam)
N:YALAN SÖYLÜYORUM DE!!! KONUŞ BIR
ŞEY SÖYLE !!! Ağlamaktan konuşamıyordun bile
N:neden sesi sonlara doğru kısılmıştıDevamı gelecek umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts Hayal Et
ChickLitArkadaşlar hikayede yeniyim bende bilmiyorum bakalım neler olucak umarım yazdıklarımı beğenirsiniz