jin

1.3K 41 1
                                    

Jin ile sevgiliydin ama sen 2 aylığına türkiye'ye gitmen gerekiyordu (herhangi bir neden düşünün) jin ne kadar gitmeni istemesende gitmeliydin jin ile fırsat buldukça mesajlaşıp konuşuyordun.1 hafta sonra jinin doğum günüydü onu çok özlemiştin.Üyelerle anlaşıp jine süpriz bir parti hazırlayacaktın jinin bunlardan haberi yoktu
                                1 hafta sonra

Türkiyeden gelmiştin üyeler sana mekanın konumunu atmışlardı çok hecanlıydın ama sen daha hazır değildin hemen üzerine hemen en şık kıyafeti giyinmiştin (kombin size kalmış) üyeleri aramıştın jinin nerde olduğundan haberleri olmadığını söylemişlerdi meraklanmıştın.
                                Jinin ağzından

Bugün benim doğum günüm üyeler biraz garip davranıyordu zaten (adın) ilede 1 haftadır konuşmadım bence beni unuttu zaten 2 aylığına türkiye'ye gitmesinden anlamalıydım telefonum çalıyordu arayan jimindi.

                              Yazarın ağzınadan
                            
  Jimin jine ........kafeye gelmesini dışarda bir şeyler yapacaklarını söylediler jin ne kadar gitmek istemesede kafasını dağıtamanın iyi geleceğini düşündüğü için kabul etmişti.Oraya geldiği anda gördüğü manzara karşısında şok olmuştu.Her yer çok güzel olmuştu sen ise karşısında elinde pasta ile duruyordun jin seni görünce gözleri dolmuştu.Aynı şekilde seninde üyeler doğum günü şarkısını söylerken sen jine doğum günün kutlu olsun herşeyim nice mutlu yıllara demiştin jin gözlerinin içine bakarak dilek diledikten mumları üflemişti sonra sana sıkıca sarılmıştı sende aynı şekilde ikinizde birbirinizi çok özlemiştiniz.Hediyeler verilmişti biraz eğlendikten sonra jinle dışarı çıkıp gezmek istemiştiniz.El ele han nehrinin oralarda gezmeye başlamıştız.yorulduğunuz için taşların üstüne oturmuştunuz jin konuşmaya başlamıştı.

Jin:biliyor musun bu ömrümde geçirdiğim en güzel doğum günümdü

Sen:seni mutlu etmek hoşuma gidiyor umarım bundan sonra seni mutlu edebilirim.

Jin:senin beni mutlu etmek için bir şey yapmana gerek yokki sen benim yanımdayken ben hep mutluyum dedikten sonra havai fişekler altında öpüşmeye başlamıştınız çok mutluydunuz hepte mutlu olmuştunuz

Selam arkadaşlar yine ben umarım yazdıklarımı severek okursunuz seviliyorsunuz.:):):):):):) bu arada oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin                          

Bts Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin