John Türkiye de türkçe öğrenmiş orda yaşamaya alışmıştı ama her en ufak bir olay olduğunda sherlock u hatırlıyor ve duygulanıyordu 3 yıl olmuştu sherlock suz geçen 3 yıl zamanı gelmişti Londra ya uçak bileti almış uçağa hazırlanıyordu.
Sherlock alışmış moriarty i unutmuş hayatına devam ediyordu sıksık John un mezarına gidiyor ama artık üzülmüyordu çünkü John un onu üzgün görmesini istemediğine inandırıyordu. Sherlock davalar çözüp yine insanlarla atışıyordu.
John Londra ya gelmişti ve kapının önündeydi içerden keman sesleri geliyordu içeri adımını attı ve Bayan Hudson yoktu hemen yukarı çıktı ve sherlcoku gördü. Sherlock johnu gördüğünde Bayan Hudsona bağırdı;
"Bayan Hudson! Galiba halüsinasyon görüyorum."
"Hayır görmüyorsun ben gerçeğim."
"Ve ayrıca halüsinasyon konuşuyor asla psikolog a asla gitmem. Kendini bilmiş işleri sadece para koparmak."
"Sherlock ben gerçeğim!"
John yanına gidip sherlock a sarılır sherlock ne olduğunu anlayıp öylece donar. Birkaç dakika sonra konuşmaya başlar.
"Sen benim johnummusun?"
"Evet ben senin johnunum."
"Hayır değilsin" *kızgın ve sesi titriyordur*
"ben Seninim sherlock hep dediğimiz gibi birbirimizis"
"Benim johnum asla bana 3 yıl acı çektirmez tam 3 yıl ölü numarası yapıpda beni cayır cayır yakmaz!"
"Zorundaydım."
"Hiç sanmıyorum benim yolumu bulduğum kutup yıldızım ne olursa olsun beni Üzmez benim yolumu kaybetmeme izin vermez."
"Biliyorum ama üzgünüm bunu yapmak istemezdim aklıma başka birşey gelmedi."
"NEDEN NEDEN AKLINA BİRŞEY GELMEDİ SORUN NEYDİ?!"
"söyleyemem."
"Bana ne yaptığının farkımdamısın?!"
"Özür dilerem bu senin iyiliğin içindi gerçekten çok özür dilerim."
"İstediğini yap bu acı asla geçmeyecek."
"Ben bu acıyı geçirmeye geldim."
"Nasıl olacakmış o?"
John sherlockun yanıma gider ve sıkıca sarılır sonrada alnından öper sherlock hiç birşey demez ve ağlamaya başlar.
"Seni çok özledim seni seviyorum John sana kızamam ama neden bana bu kadar acı çektirdin."
"Ben senin kutup yıldızınım değil mi?"
"Evet öylesin."
"O zaman kendini bana bırak ve yolunu göstereyim sana."
"Nasıl istersen ama nolur bir daha boyle bir şey yapma." *hıçkırarak ağlıyordur*
"Sana bir daha asla bu acıyı çektirmem" *sherlockun göz yaşlarını silerek*