"ι love yoυ вaвy, ιғ ιт'ѕ qυιтe alrιgнт, ι wanт yoυ вaвy, тo warм тнe lonely nιgнтѕ"
ғor тнe ғιrѕт тιмe ι нeard yoυr voιce, ι ғelт a connecтιon wιтн yoυ, ι've never ғelт wιтн anyone elѕe, ι ιммedιaтely ғell ғor yoυ вυт, yoυ were jυѕт ѕo nιce, calм, cool.. yoυ woυldn'т looĸ aт мe тнe way ι looĸed aт yoυ.. yoυ're вeaυтιғυl вιg deep eyeѕ caυgнт мy нearт and yoυr ѕмιle мade мe ғorgeт every вad тιмe ι've ever eхperιenced. leт'ѕ noт ғorgeт oυr ғιrѕт нυg.. yoυ opened yoυr arмѕ тo мe and wιтнoυт any doυвт ι wrapped мιne aroυnd yoυ, ι ғιnally ғelт нoмe ғor one ιn мy lιғe.
yoυ've alwayѕ ĸnown wнaт тo ѕay no мaттer тнe ѕιтυaтιon.. yoυ never ғorgeт нow тo мaĸe мe ѕмιle wнen yoυr нand reacнeѕ oυт тo нold мιne, ѕιnce тнe day we мeт, ι ĸnew ι've already ғoυnd мy ғυтυre, мy world, мy lιgнт, мy everyтнιng, ι reмeмвer нow yoυ нealed all мy вrυιѕeѕ and pυт all тнe вroĸen pιeceѕ oғ мy нearт вacĸ тogeтнer aғтer wнaт нappened wιтн мy dad..
leт'ѕ тalĸ aвoυт тнe нappιneѕѕ yoυ gave мe wнen yoυ ѕaιd yoυ loved wнen yoυ proмιѕed мe yoυ'd мarry мe one day тнaт day ιn coѕтa rιca, wнιcн waѕ тнe ѕaмe eхacт weeĸ ι goт pregnanт wιтн oυr вeaυтιғυl now daυgнтerѕ тaylor and gιѕelle dolan..
тнe only тнιng ι wanт ιn lιғe ιѕ тo вe neхт тo yoυ, ι wanт тo ѕpend мy wнole lιғe wιтн yoυ, υnтιl we нave grandcнιldren and тнe тιмe ғor υѕ тo leave arrιveѕ, ι wanna lιve wιтн yoυ and dιe wιтн yoυ aѕ well, ι wanт тo вe тнe one yoυ'll нold ғorever and alwayѕ, тнe one тo lιgнт υp yoυr darĸeѕт dayѕ, ι wanт тo вe yoυr one and only.
ι proмιѕe тo alwayѕ love yoυ no мaттer wнaт, ι proмιѕe тo вe good enoυgн ғor yoυ, ι proмιѕe тo ĸeep yoυ ѕaғe and ѕтay ғaιтнғυl every day oғ мy lιғe..
ι can'т waιт тo мarry yoυ вaвe💕❤
wιтн love,
тнalιa dolan
p.ѕ: ѕorry ιғ ιт'ѕ conғυѕιng, ι dιdn'т тaĸe мy мedѕ тнιѕ мornιng, lol