În primul rând, descrierea fată. Propoziția cu literă mare. Și ce înseamnă "Bay boi" poate voiai să scrii "Bad Boy-ul" . Mă rog...trecem la titlu, TITLUL SE SCRIE CU LITERĂ MARE! Și cuvântul "ochi" se scrie defapt așa: ochii . Titlul se scria : *** in ochii unei virgine.
Ce mama ma-sii e cu titlul? Te masturbezi atat de mult? Du-te coae pe centura si gasesti acolo ce cauti. Bay boi. Aha. Sa inteleg ca e un baiat care face baie? Ca altceva nu inteleg. "Scoli" totusi ma bucur ca ai scris "Emma" cu litera mare. Punctuatie bineinteles, nu avem. Pana acum ai omorat 3 semne de puntuatie, 3 cuvinte si 2 majuscule. Sa vedem pe mai departe.
N-ai multe. Diacritice, cratime, repeți cuvintele, linie de dialog fătuca. Linia de dialog e asta: "—". Din nou, ți-e lene să descrii cum se îmbracă. De dialog nici nu mai discut.
Chiar nu mai am chef sa mai spun cate chestii mananci. Si apropo? Prima zi de liceu, asta inseamna a opta din cate stiu eu, in a opta nu esti virgin? Ce. Acțiunea se misca mai repede decat mine cand ma duc la magazin pe caldura asta.
Ai multe greșeli gramaticale. Îmi dă dureri de cap deja această carte. Nu mai vreau să o critic.
Ce cacat. Bai atat de greu e sa descrii ma? Cred ca ai facut cartea doar ca sa arati tinutele in mortii mei. Nu.. nu mai pot... scuze.
YOU ARE READING
Cărțile (ne) minunate ale wattpad-ului
HumorVom comenta cărțile care provoacă cringeuită acută . Vlad Munteanu, Cristi Munteanu și alți vloggeri "celebri" de pe YouTube-ul românesc.