Știu că nu vreți să auziți scuze patetice. Doar că am avut niște probleme și nu am putut scrie.
Își apropie încet buzele de ale mele. Dar când să le unim o voce ne întrerupe.
-Bună seara dragi invitați!
Mă depărtez rușinată de Harry. Dar el mă prinde de talie și îmi pun încet capul pe umărul lui. Nu cred că ar fi prea potrivit. Adică azi mă despart de iubit, mâine sunt cu altul. Sincer...nici nu cred că Harry mă place. Adică mă cunoaște doar de o zi. Nu mă poate place. Nu?
-După cum știți această petrecere este în onoarea lui Skay Smile. Care cu sufletul ei bun a investit mulți bani într-un orfelinat. Ea a cumpărat foarte multe lucruri și anume: haine în valoare de 10.000€, alimente în valoare de 90.000€, și a donat și suma de un zece milioane de €!
Toată sala mă aplaudă iar eu îmi ascund fața în pieptul lui Harry. El îmi înconjoară talia cu brațele pentru a mă ascunde mai mult.
Mâine cred că o să fac o vizită copiilor. Adică eu sunt voluntar și mă ocup de adolescenți. Harry mă trage aproape de el și sincer îmi e frică pentru ce v-a urma. Stăm fată în față, privindu-ne în ochi, ascultând respirația celuilalt.
Văd cum ochii lui verzi sclipesc ușor. Cred că de la becuri, sigur de la becuri. Nu-i așa? Nu? Ok...
______
Seara aia a fost....ciudată. Dau drumul filtrului de cafea pentru că mi-e silă să fac la ibric.
Două bătăi se aud la ușă. Sunt în pantaloni foarte scurți, un tricou larg, deci e ok. Deschid ușa și îl văd pe Harry împreună cu încă patru băieți la ușa mea. Ok...asta e ciudat.
-Bună?
-Hei!
Le fac loc să intre și mă uit la Harry care a rămas cu mine lângă ușă.
-Harry cine sunt ei?
-Prietenii mei care au vrut neapărat să te cunoască.
Mă duc în sufragerie și mă așez între unul blond și unul șaten.
-Păi....să facem prezentările. Eu sunt Skay.
-Louis
-Niall
-Liam
-Zayn.
-Deci....tu ești fata care i-a sucit mințile lui Harry?
Mă uit confuză la Louis care se uită la Harry cu o față de copilaș nevinovat.
-Poftim? Louis ce tot îndrugi acolo?
Louis vine în fața mea și se așează pe măsuța din lemn. Se uită fix în ochii mei parcă zicând,, pe bune femeie? Atât de tută ești?"
Să să spună ceva dar Harry îl împinge de pe canapea, acesta căzând între masă și canapea. S-a auzit un mic trosnit semn că a pățit ceva. Mă duc lângă el și îl ajut să se ridice dar când îl pun pe canapea observ că nu poate sta drept.
-O doamne Louis ești bine?
Louis își ridică încet ochii înlăcrimați de durere spre mine și mă privește de parcă vrea să ascundă ceea ce simte. Niciodată nu mi s-a părut un lucru bun să ți în tine toată durerea. Trebuie să fie cineva, oricine care să îți fie alături. De exemplu eu mi-am dat seama de un lucru. Am dat prea mult și nu am primit nimic înapoi. Am fost acolo pentru Ana și Andi dar ei nu au fost alături de mine. Unde erau când cea mai bună prietenă îmi sărută iubitul? Cred că se sărutau.
-Nu prea. Mă doare spatele.
Îl ajut să se ridice și îl duc în camera de oaspeți, adică al doilea dormitor, și îl așez pe pat, pus pe burtă. Camera asta nu e cine știe ce. Un pat dublu cu o cuvertură albă cu modele de inimi negre, o noptieră neagră pe care e așezată o lampă pe partea stângă a patului, un șifonier pe șine în partea dreaptă a patului. De tavan stă agățată o veioză transparentă tip candelabru care are niște becuri asemănătoare safirelor că formă. Pe podea e un covor alb cu negru, în imprimeu de zebră.
-Mersi. Tu chiar ești o fată specială.
Ies din cameră mergând în sufragerie unde băieții au o discuție din care aud doar: Dă-o în pana mea de curvă! Oare despre cine vorbesc? Despre mine?
Mă duc în dormitorul meu și mă pun într-un colț începând să plâng. Normal...toată lumea zice ,,Uite-o și pe aia! Zici că e curvă!" dar ei nu știu ninic. Eu am fost înșelată ce naiba! Adică am și eu suflet! Niciodată nu am apreciat persoanele care se grăbesc să judece fără ca măcar să știe cine ești tu cu adevărat!
-Skay ești bine?
Zayn își vâră capul cu un păr dat exagerat de mult cu gel pe ușă. Se așează lângă mine și mă îmbrățișează subtil.
-Nu sunt.
CITEȘTI
Obsesia iubirii
Romance,,Am încercat să te țin aproape. Dar cu fiecare gest te-am îndepărtat. Încă te iubesc și sper că și tu mă vei iubii pe mine. Încă visez că noi doi vom fii o familie fericită. Că te pot ține în brațele mele, că îți pot săruta buzele, că îți pot șopti...