O văd cum iese plângând din emisiune . Asta e șansa mea. Mă plimb cu capul în jos și se întâmplă ceea ce am vrut. S-a ciocnit de mine. Era să cadă dar am prins-o în ultimul moment.Doamne, nici nu credeam că o să o am așa aproape vreodată. Aș vrea să o sărut chiar acum dar nu vreau să o sperii. O ridic încet pe brațele mele și o pun pe picioare.
-Scuze.
Se uită la mine cu părere de rău. Are ochii roșii de la plâns și se vede că nu e într-o dispoziție bună.
-Nu-i nimic. Nu eram nici eu atent. Apropo, sunt Harry.
Îi întind mâna iar ea mi-o prinde ușor trimițându-mi fiori în tot corpul. Ce mi-ai făcut Skay?
-Sunt Skay.
-De ce plângi? E totul bine?
Îi șterg lacrimile încet cu degetul mare și ea dă din cap negativ. Știu că nu îl iubește pe ăla deci nu e din cauza lui.
-Nu. Iubitul m-a înșelat cu cea mai bună prietenă. Nu îl iubesc pe el dar mă simt trădată. Tocmai cea mai bună prietenă.
O cuprind într-o îmbrățișare după care tânjeam de atâta timp. O iubesc! O iubesc! O iubesc! Sper ca și ea să mă iubească.
-Hei, e totul bine da? Uite dă-mi numărul tău de telefon și o să te sun să meargem la o cafenea să vorbim. Ce zici?
Aprobă din cap apoi îmi dă numărul ei. Este! Asta e șansa mea să o cuceresc! O da! Dansul fericirii! O da!
Skay
Ajung acasă și încep să mă gândesc cu ce să mă îmbrac. Harry a spus că vine să mă ia într-o oră. I-am dat adresa ne deci e ok. Decid să mă îmbrac cu un tricou crem până deasupra buricului cu volănașe în partea de sus, o fustă cu cerul nopții cu luna în partea de jos.
Mă încălțat cu niște tocuri tip gheată negre. Părul îl las pe spate și îmi pun un fes negru, îmi dau cu cremă hidratantă pe față apoi îmi aplic un ruj mat piersiciu. Îmi iau un ghiozdan mic de piele, negru în care îmi pun portofelul, șervețele, cheile și când să pun și telefonul mă sună Figo, cel care mă anunță dacă am un eveniment.-Alo Figo?
-Skay, în seara asta ai un eveniment la Casa Rustică. Trebuie să vii cu partener. Pa.
Mi-a închis în nas. Hă! Îmi pun și telefonul în ghiozdan și aștept. Peste câteva minute apare și Harry la ușă mea care era îmbrăcat cu o cămașă neagră deschisă la primii trei nasturi, niște pantaloni negri și adidași albi.
-Arăți...wow!
-Mersi. Și tu.
-Mergem?
Aprob și îl urmez până la mașina lui. E neagră. Deja îmi place. Urc pe locul pasagerului și el pornește. Ajungem la Love in Paris. O cafenea destul de cunoscută. Ieșim din mașină și el îmi prinde încet mâna într-a sa, roșind. Ne așezăm la o masă lângă geam. Ce îmi place mie cel mai mult la geamul ăsta e că din interior se vede afară, dar nu și de afară înăuntru.
-Ce doriți să comandați?
-O cafea.
-Două cafele.
Îmi pun mâinile pe masă și el și le pune peste ale mele, jucându-se cu degetele mele. Roșesc ușor dar nu îmi retrag mâna. Cafeaua bine dar chelnerul o varsă pe mâinile noastre. Mda...toată cafeaua fierbinte ajunge pe mâinile lui Harry. Chelnerul pleacă.
Eu îi pun încet un șervețel umed pe mână.
-Te arde rău?Se uită fix în ochii mei. Pupilele lui sunt dilatate și zâmbește ușor.
-Nu mă mai arde atât de tare acum.
La ce se referă? Aaaaa. Tută mai sunt și eu.
-Dar întrebarea mea e dacă tu ești bine acum.
Îmi ridic încet ochii și dau din cap aprobator. Prezența lui chiar e liniștitoare. Mă face să mă simt în largul meu.
-Harry știu că îți cer cam mult dar...am un eveniment în seara asta și mă întrebam dacă vrei să vii cu mine?
-Da! Da, da ,da ,da, da,da,da,da! De o mie de ori da!
Sare din scaun și mă îmbrățișează strâns de tot.
______________________________
Stau de cinci minute în fața dulapului și tot nu știu cu ce să mă îmbrac. Cred că știu.
Îmi iau o rochie neagră, cu dantelă în partea de sus, nasturi până la talie, și de la fund în jos dantelă. Părului îi fac o împletitură, îmi dau cu un ruj roz-roșu mat, îmi aplic un strat subțire de fard maro pe pleoape, puțină mascara și un eye-liner. Îmi pun o brățară aurie pe care scrie ,,QUEEN" . Mă încălțat cu niște botine negre cu toc și platformă și îmi iau un plic tot negru pe care scrie life is iccug(Gucci).
Ies în fața casei și văd o mașină trecând. Încep să râd automat. Ok, nu știu eu mărci de mașini dar mașina lui Mr. Bean tot o recunosc. Harry oprește mașina apoi urc și eu, tot râzând ca o retardată.-Ce e atât de amuzant?
-Mr. Bean tocmai a trecut cu mașina pe drum.
Începe și el să râdă la ceea ce am spus. Eu. În cam o oră ajungem la eveniment. Ies din mașină și se pare că Andi și-a găsit o curvă. Spun asta pentru că fata aia e îmbrăcată în sutien și lenjerie. Adică oameni buni cine vine îmbrăcat așa la un asemenea eveniment?
Harry îmi strânge talia cu mâna lui și ne lăsăm fotografiați de presă. Oricum nu îmi pasă de părerea celorlalți. Îmi pasă doar ca eu să mă simt bine în pielea mea.
Intrăm în restaurant și spre mine vine Amalia care încearcă să vorbească cu mine dar nu o bag în seamă. Să vorbească cu pereții. Harry mă invită la dans și îi accept invitația.
Își pune mâinile pe șoldurile mele și eu mi le pun la ceafa lui. Începem să ne mișcăm lent pe melodia ce se aude în boxe. Își apropie încet buzele de ale mele.
CITEȘTI
Obsesia iubirii
Romance,,Am încercat să te țin aproape. Dar cu fiecare gest te-am îndepărtat. Încă te iubesc și sper că și tu mă vei iubii pe mine. Încă visez că noi doi vom fii o familie fericită. Că te pot ține în brațele mele, că îți pot săruta buzele, că îți pot șopti...