1.

53 2 0
                                    

Taylor Williams


"Hallod,szerintem valamit adott nekem"-mondta Kayla barátnőm a telefonba.

"Én mondtam neked,hogy ne feküdj le vele"-mondtam míg a szemeimet forgattam röhögés előtt.

Tudtam,hogy nem mondta komolyan de azt is tudtam, hogy a kis fiú játéka egy férfi kurva volt.

"Túl szexi volt és nem tudtam ellenállni,plusz egy kicsit részeg is voltam szóval.."-magyarázta

"Ne próbáld az alkoholra fogni,tudtad mit csinálsz"-mondtam ezzel megnevettetve őt.

Ahogy elkezdett beszélni,észrevettem valamit az ablakomon keresztül.

Az ágyam pár méterrel messzebb volt az ablakomtól ami borzasztóan közel volt a szomszédométól.Nagyjából egy karnyi távolság volt köztük.Így legyen magánéletem.

Mondjuk sohasem aggódtam miatta,mivel úgy 2 éve nem lakik ott senki sem.

De valami oknál fogva most volt egy ágy a szobában lezárt dobozokkal.

Kíváncsi és zavarodott voltam.Felültem és kimásztam az ágyamból a fülemet a vállamhoz nyomva,hogy a telefonom egy helyen maradjon.

Az ablakhoz sétáltam és álltam előtte,hogy jól szemügyre vegyem a szoba belsejét.

"Aha,igen hallom"-mondtam Kaylanak,hogy emlékeztessem,hogy még mindig hallgatom őt.

Egy fiú sétált be egy dobozt cipelve.Gyorsan elhátráltam az ablaktól.

Kissé előrehajtottam a fejem és leskelődtem.Épp a dobozt helyezte le a földre.

Jobban megnéztem.Karamell színű bőre volt.A karjain felfedeztem pár tetoválást és egyet a nyakán.A haja fura volt.Rövid fekete raszta haja az egyik oldalt szőkére volt festve.

Egy sima fehér felső volt rajta rövidnadrággal,Nike cipővel és...egy chokerrel?

Biztos hogy meleg.

A szoba közepén állt,körbe nézett.A szemi kóboroltak körbe míg nem egyenesen az ablakomra pillantott.

Biztosan észrevett.Gyorsan hátráltam.

"Kayla majd visszahívlak"-mondtam mielőtt leraktam a telefont.

Elhúztam a telefont a fülemtől,háromig számoltam aztán átnéztem megint,mire eltűnt.

Kifújtam a levegőt mielőtt elsétáltam.

Elhatároztam,hogy megint kíváncsi leszek és megyek megnézem milyenek az új szomszédok.

Belebújtam a (Rihanna) puma papucsomba aztán igyekeztem a földszintre.Átmentem a nappalin az ablakhoz,egy nő még több dobozt vett ki a kocsi csomagtartójából.

Egy kisfiú,aki körülbelül 6 éves lehetett,az előkertben játszott néhány játékkal míg a fiú akit az emeleten láttam a szobában,még több dobozt cipelt a házba.

Lépteket hallottam lejönni a lépcsőről,szóval elhátráltam az ablaktól és megfordultam,hogy lássam anyát.

Ketten együtt lakunk ebben a házban,ez köszönhető annak hogy apám már nincs a képben és egyedüli gyerek vagyok.

Bár nem bántam.Sosem reagáltam túl vagy depiztem amiatt,hogy apám nem játszik szerepet az életemben mint a többi ember.

Bassza meg,és az életét is.Eléghetett volna a pokolban amennyire érdekelt.Csak ennyit éreztem.

Anyukám egy kórházban dolgozik,ahol elég jól fizetnek,szóval rendben vagyunk amikor a kiadásokról van szó.Számlák,élelmiszerek,ruhák.

Habár csak 18 vagyok mégis próbálok besegíteni.

Nincs állásom de járok suliba,tisztán tartom a házat,főzök és elkerültem  a balhét is.

És hogy elkerültem a balhét,csináltam dolgokat csak sosem kaptak rajta.

Nem fogok csak úgy ott ülni és ártatlant játszani mert határozottan nem vagyok az.Cigiztem,bulikba jártam,ittam.Tettem dolgokat amiket a legtöbb tini is.

"Óh de jó,már le is jöttél"-mondta anya "Gyere velem átadni ezt az ajándékkosarat az új szomszédjainknak"

"Mikor kezdtünk el mi üdvözölni embereket a szomszédságban ajándékkosarakkal?"-kérdeztem zavarodottan.

Bement a konyhába és egy kosárral jött vissza ami tele volt cukorkával,wc papírral,szappannal és még több dologgal.

"Évek óta nem költözött be abba a házba senki.Miért ne köszöntenénk őket?"-kérdezte

Követtem őt az ajtóig,amit becsuktam magam mögött.Átmentünk a kerteken és megtaláltuk a nőt a kocsi mellett.

"Elnézést,Üdv!"-mondta anya

A hölgy megfordult és egy mosoly formálódott az arcára.

"Üdv"-mondta udvariasan.

"Én és a lányom a szomszédban lakunk és kitaláltuk,hogy eljövünk és köszöntünk titeket a szomszédságban"-mondta,átadva neki az ajándékkosarat.

"Óh... ez nagyon kedves!Köszönjük szépen!"-mondta a nő

"Tory vagyok és ő a lányom Taylor"-mondta anya miközben rám nézett

Egy kis mosolyt csaltam az arcomra és intettem.

"Én Cleopatra vagyok.Örülök,hogy megismerhettelek titeket.Ő a fiatalabbik fiam Aiden,Aiden gyere ide "-hívta ide a kisfiút

A fiú jött ,ahogy azt kérték,az anyukája mellé.

"Ők a szomszédaink,Tory és Taylor,köszönj nekik"-mondta

Félénken intett aztán az anyukája mögé bújt.

Rámosolyogtam,ahogy kikukucskált anyukája lábai közül.

"A másik fiam,Jahseh,valahol bent a dobozokat pakolgatja"-mondta

Emlegetett szamár.A fiú kisétáltam a házból. Először anyára nézett,aztán megakadt a tekintete rajtam.

"Ő Tory és a lánya Taylor.Átjöttek üdvözölni minket."

Közömbösen biccentett a fejével amikor anya ráköszönt.

Közelről nézve sok tetkó volt az arcán és egy tiszta arckifejezés.

Anya és Cleopatra elkezdtek beszélgetni míg mi csak álltunk ott kínosan.

Jahseh elsétált,hogy folytassa a dobozok kipakolását a kocsiból.

Az egész testén látszott hogy egy "rosszfiú".

Gonosznak és furának látszott,szóval elhatároztam,hogy távol tartom magam tőle.

Elköszöntem Cleopatratól mielőtt elsétáltam.

Visszafele tartottam a házba,hogy visszahívjam Kaylat és meséljek neki az új szomszédokról és a fura chokeres srácról. 



the boy next  door /xxxtentacion/magyar fordítás/Where stories live. Discover now