"Taylor,miért nincs a szemét kivéve?"kérdezte anya,fejét a szobám felé bökdösve.
Sóhajtottam egyet és felkeltem az ágyból.
"Most miattad fogom lekésni a 13 okom volt részét."-panaszkodtam mielőtt belebújtam a cipőmbe.
Elhagytam a szobám és lesétáltam a konyhába.A szemeteshez mentem,bekötöztem a zsákot ami tele volt.Felemeltem és kisétáltam vele a bejárati ajtóhoz.
Ahogy kifelé sétáltam,anyám bosszantó csivavája utánam futott és kiszökött az ajtón.
"Trixie!Told vissza a segged!"-kiáltottam a kutya után aki átrohant a kerten körbe szimatolva mindent.
Igyekeztem az út széléhez,hogy kidobjam a zsákot a szemetesbe.Megfordultam és Trixie felé sétáltam,hogy eltudjam kapni mielőtt elfut.
Elfutott mielőtt közel tudtam volna hozzá jutni.
"Nézd, nincs időm játékra."-mondtam a kutyának ahogy követtem a járdán.
Átfutott az úton,okozva ezzel azt hogy kergessem.
Ha engedném elszökni,anyám valószínű aggódna és sírna mivel őrülten szereti a hülye kutyáját.
Kerteken rohantam át próbálva elkapni míg megadja magát és elkaphatom.
"Ha nem törődnék anyával,hagynám hogy elszökj és elüssön egy autó.Szerencséd van."-mondtam neki miközben sétáltam vissza.
Aiden,akit észre sem vettem játszani a kertben,rajtam röhögött ahogy próbálom elkapni a kutyát.
Vigyorogtam rá ahogy felsétáltam a járdára.
"Azt hiszed ez vicces volt?"-kérdeztem tőle.
Bólintott nevetés közben.
"Megsimogathatom?"-kérdezte.
Bólintottam majd besétáltam a kertbe ahol állt.Letérdeltem elé egy kicsit,hogy eltudja érni a kutyát.
A fejét simogatta miközben boldogan mosolygott.
"Mi a neve?"-kérdezte Aiden.
"Trixie"-mondtam neki.
Gügyögött valamit aztán folytatta a feje simogatását.
"Aiden,gyere be.Be kell fejeznünk a kipakolást."-mondta Ms.Cleopatra az ajtóban állva.
"Szia Taylor"-köszönt nekem.
"Szia!Jolvan Aiden,Trixievel és velem még találkozol később"-mondtam neki
Bólintott majd és befutott a házba.Megfordultam és siettem visszafele.
Ahogy beértem,becsuktam az ajtót és elengedtem Trixiet mielőtt elfutott volna.
Felkocogtam az emeletre aztán be a szobámba.Ahelyett,hogy a tv-m legyen az egyetlen dolog amit halljak,most nagyon hangos heavy metal szólt a szomszéd ablakból.
Az ágyamhoz mentem,elhelyezkedtem kényelmesen majd felkaptam a távirányítót,hogy felhangosítsam a tv-t valamennyire.
Full hangerőre vettem,még mindig nem hallottam belőle semmit.
Átnéztem az ablakomon és Jahseht láttam az íróasztalnál ülni egy notebookkal előtte és egy ceruzával a kezében.
Előre és hátra rázta a fejét amitől ideges lettem.
Felkeltem,az ablakomhoz mentem és behúztam a függönyöket,mintha ez elhalkítaná a zenét.
Visszamentem és lehuppantam az ágyamra ,hangosan sóhajtva.
Másnap a megszokott időmben keltem fel.6:30-kor.
Lehúztam magamról a lepedőt és lassacskán kiszálltam az ágyból.Bevonszoltam magam a fürdőbe.Ideges voltam,hogy nem tudtam este semennyit sem aludni.Kösz Mr.Rock zene.
Szó szerint egész éjjel fent volt és hallgatta a hülye zenéjét.
Mikor befejeztem a dolgomat a fürdőben,visszamentem a szobámba,hogy felelevenítsem mit fogok ma felvenni a suliba.
Felkaptam valami átlagosat,mivel hétfő volt és a hétfők a viselj valami silány cuccot suliba napjaim.
Az outfit-tem egy boyfriend farmerből,szürke pulcsiból,nike zokniból és nike cipőből állt.
Ahogy kész lettem elraktam a lakáskulcsom és a vállamra dobtam a táskám aztán kifelé tartottam.
Általában Kayla visz suliba de a kocsiját elvették így kénytelen busszal járni.
Ígyhát én sétáltam mivel két háztömbnyire van innen.
Ahogy megérkeztem a barátaim felé tartottam,Marco kocsijához.
Ott volt a kis csapatunk,beleértve Kayla-t is.
"Taylor!"-futott oda hozzám Ashaunti rámugorva,ezzel majdnem leterítve a földre.
"Azta Ashaunti.A nagy segged"-röhögtem ahogy leugrott rólam és odakísért Marco kocsijához.
"Pénteken nem láttátok egymást?Nem nagy szám."-mondta Marco ránk nézve.
"Fogd be Marco.Az 3 napja volt.Sziasztok."-köszöntem a többieknek.
Ott volt Kayla,Darius,Cj és Mario,Marco öccse.
Mindannyian köszöntek.
"Mit csináltok ma suli után?"-kérdezte Cj míg a a göndör hajával játszott.
"Nekünk Taylorral edzésünk van ma."-mondta Kayla amitől elkezdtem nyöszörögni.
Elfelejtkeztem az egészről.
"Nem tudom ti hogy vagytok vele de én ma szerzek néhány puncit."-mondta Darius nekidőlve Marco kocsijának.
"Tesó,nem kapsz puncit"-kötekedett Marco
"Tegnap kaptam anyádtól pedig"-vágott vissza Darius
Röhögtem ahogy egymást piszkálták.Ezek a srácccok,Kayla és Ashaunti ,azok akikkel igazán kijövök.
Sok társaságom volt mióta jól ismert vagyok a Brookie gimiben.Cheerleaderkedni a suli nyerő focicsapatának,adott egy kis hírnevet.
Erre még rásegített a kinézetem is.Szóval szerintem mondhatom azt,hogy elég népszerű vagyok.
Ahogy az első csengő szólt,mind igyekeztünk befelé.
Első órám Kayla-val és Mario-val volt,szóval velük sétáltam be.
Szerencsére gyorsan elment ez a nap.Készen álltam,hogy hazamenjek és bepótoljam az alvást,amit kihagytam.
YOU ARE READING
the boy next door /xxxtentacion/magyar fordítás/
FanfictionMinden jog @slumpprincess-t illeti.