Gökhan'ın Ağzından
Teneffüs olmuştu.Cemre telefonu çalınca dışarı çıktı.Mert,Meral, Songül ve Güney ile birlikte bizde dışarı çıktık.Ama gördüğüm manzara karşısında şok olmuştum.Cemre bir çocuğun yanağından öpüyordu ve şimdi de ona sarıldı.Sinirli bir şekilde onların yanına gittim.
Gökhan:
Cemre ne oluyor burada?Bu kim?
Cemre:
Gökhan sakin ol.
Gökhan:
Nasıl sakin olayım ya?Sevgilin mi ha?!Kim bu?!
Serkan:
Bağırma lan kardeşime!
Gökhan:
Kardeş?
Cemre:
Serkan benim kardeşim!Sen ne zannettin?Benim seni aldattığımı mı düşündün?! Inanmıyorum sana!
Cemre ağlayarak yanımızdan uzaklaşırken adını Serkan olarak öğrendiğim kardeşi de peşinden gitti.Off.Herşeyi berbat ettim.Daha ilk günden..
Güney:
Off.Oğlum ne yaptın ya?
Gökhan:
Aptal kafam.Ama beni affetmesini sağlayacağım.
Güney:
Bende yardım edeyim.
Songül:
Bende.
Gökhan:
Cemre nasıl affeder ki?
Güney:
Çiçek al.Ama bir demet değil.Bir araba dolusu.
Songül:
Tam Cemre'lik.
Gökhan:
Süper.O zaman çiçekçiye gidelim.
Hep birlikte çiçekçiye gittik ve bir araba dolusu çiçek aldık.Evin önüne geçip bağırmaya başladım.Tabi evdeyse eğer.
Gökhan:
Cemre!Cemre!
Birkaç kez daha bağırmamdan sonra Serkan ile Cemre balkona çıktı.
Cemre:
Ne oldu?
Gökhan:
Bak bunlar senin için.
Arabada ki çiçekleri görünce yüzü gülmeye başlamıştı.
Cemre:
Ayy!Bunlar çok güzel.
Cemre balkondan içeri girdi.Daha sonra dışarı çıktığını gördüm.Koşarak yanıma geldi ve bana sarıldı.Ohaa.Hemen de affetti.Yöntemi buldum.Bundan sonra böyle.Serkan'da sorun çıkarmamıştı.
Songül:
Ay ne güzel!Musmutlu!
Güney:
Aynen.
ÜÇ AY SONRA
Güney:
Gökhan ben Songül'e evlenme teklifi edeceğim.Yardım et bana.
Gökhan:
Beraber edelim oğlum.Ikisi de aradan çıksın.
Güney:
Aynen.
Gökhan:
Yalnız nasıl olacak o iş?
Güney:
Benim aklımda çok güzel bir fikir var.Önce yüzükleri alalım.
Gökhan:
Tamam.
Gökhan ve Güney yüzükleri alıp kızların yanına eve giderler.
Güney:
Kızlar hadi hazırlanın.Sizi Kapadokya'ya tatile götürüyoruz.
Cemre:Yaa.Çok güzel.
Songül:
Şimdi hemen mi?
Güney:
Evet aşkım.
Kızlar hazırlanırlar ve uçakla Kapadokya'ya giderler.Ilk başta biraz tarihi yerleri gezerler.
Güney:
Şimdi balona bineceğiz.
Cemre:
Ayy!Süper.
Güney:
Hazırlan.
Gökhan:
Tamam.
Balona binerler.Balon tam bulutların üstüne çıktığı zaman Güney Songül'ün önünde diz çöker.Gökhan'da Cemre'nin önünde diz çöker.Ikisi de yüzükleri çıkarırlar.
Güney:
Atarlı Prenses'im benimle evlenir misin?
Songül:
Ayy!Evet!
Gökhan:
Aşkım benimle evlenir misin?
Cemre:
Evet!Evet!
Gökhan ve Güney yüzükleri kızların parmaklarına takarlar ve sarılırlar.
Son
Bölüm nasıldı?
Vote ve yorum!!!Ay bu kitapta bitti.Biraz aceleye geldi gibi oldu.Ama kurgu bu kadardı.Sadece biraz daha hızlandırdım.Neyse lütfen diğer kitaplarımı da okuyun.Bu arada bundan sonra Tek Aşkım-CemGök adlı kitabıma devam edeceğim.Kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATARLI PRENSES ILE SIRIK PRENS
ChickLitSongül ve Güney ölümüne kanka olurlar.Hatta birbirlerine söz verirler.Ama ikisi de bu söze uymayıp birbirlerine aşık olurlar.