( Detta är alltså inget "story" kapitel, det är en liten introduktion om huvud karaktären. Nästa kapitel så börjar storyn, hoppas ni kommer gilla den här boken)
Arie "Ari/Hipster/Hippie" Johansen, en 14 årig tjej ifrån en liten by i Jämtland, som älskar de norska succé tvillingarna Marcus och Martinus, älskar konståkning (som hon tränade och tävlade fram tills förra sommaren när hon var 13, nu tränar hon lite då och då) , böcker, skateboard och musik är hennes liv.
Hennes klädstil är ganska blandad, men hon använder oftast street/emo inspirerade kläder och sticker ofta ut med hennes MM detaljer.
(Tänk er att hon ser typ ut som hon på bilden här uppe fast kort!)Något som dock inte är till hennes fördel är att hon har en depression och ser inte ut "som man ska" se ut och har alltid varit lite utanför sedan hon gick i femman.
Att hon dessutom är tok kär i en kille i hennes spanska klass gör att hon blir mer osäker då folk sällan gillar henne (enligt henne!), som om hon skulle bry sig men ändå.Killen heter Isac Karlsson och har mörkt små lockigt hår, mörk gröna ögon, skate street stilen klär honom bäst och han är helt perfekt enligt Arie.
Hennes bästa kompisar heter Alva, Josefin, Wille, Simon och 03:an Max.Men som sagt så älskar Arie Marcus och Martinus, det är deras musik som får henne att se det ljusa i livet och låtarna får henne alltid på andra tankar, hon har sett typ alla youtube klipp med killarna, läst deras bok, kollat på deras film och hennes rum är ganska simpelt, men är hipster/street inspirerat, förutom vid hennes säng på en hylla har hon alla hennes MM armband, deras bok, film, några affischer hänger ovanför sängen och det som pryder hyllan, allra längst fram, är en biljett där det står "19 maj 2017 13:00, Marcus&Martinus live Tele2Arena" då ska hon äntligen få se hennes favoritartister LIVE i Stockholm!!
(Ibland kommer jag kunna hoppa i tiden bara så ni vet. Ses i nästa kapitel❤️)
YOU ARE READING
~Our Angel~ Marcus&Martinus
Fanfiction"[Det är i maj 2017]Ari sitter på tåget till Stockholm och kan inte bärga sig, hon ska ÄNTLIGEN få se hennes idoler, LIVE!!" I den här boken får ni följa 02:an Arie, skolans korta, deprimerade, hipster. Men hennes kärlek till hennes idoler, Marcus...