chapter~1

51 6 2
                                    

pov Sanne.

'Sanne kan je even naar beneden komen?' roept mijn moeder. 'Ik kom er aan' roep ik terug en sta zuchtend op. Ik loop naar beneden en zie daar Zayn staan. Ik ren snel naar hem toe en glij uit waardoor we in een knuffel belanden. 'Jij ook hoi' lacht hij en laat me los. 'Jaa sorry hoor dat ik mijn neef bijna 8 maanden niet heb gezien, omdat hij in de wereld beroemde band one direction zit' zeg ik droog met een kleine glimlach.

Zayn lacht en aait me over mijn hoofd. 'Zayn ik ben Waliyah niet hoor' zeg ik nog steeds droog en doe mijn haar weer goed. 'Je lijkt nu heel erg op Zayn' zegt Nina die droog binnen komtt lopen met haar banaan. 'Heey banaan verslaafde' zeg ik droog tegen haar. Als Nina Zayn ziet staan laat ze haar banaan vallen, ik zie dat ze haar best doet om niet te gillen. 'Heey Nien' zegt Zayn lachend een geeft haar een knuffel. 'Haai Zayn' zegt Nina blozend. Wacht eens Nina bloost NOOIT. 'Nina kom eventjes mee naar mijn kamer' zeg ik en trek haar mee naar mijn kamer. Zayn kijkt ons verward aan.

'Wat is er?' vraagt nina droog. 'Sinds wanneer bloos jij?' vraag ik met een mega glimlach. Nina wordt nog roder en kijkt naar de grond. 'Nina je gaat toch niet zeggen dat...' ze knikt langzaam. 'OMG NEE' gil ik.

Nina kijkt nog steeds naar de grond met een rood hoofd. Ik schud mijn hoofd. 'Als je niet meer rood bent mag je weer naar beneden komen oke? en niet eerder' zeg ik en Nina knikt.Grinnikend loop ik de kamer uit, en loop de trap af. ''Hee waar is Nina?''. Vraagt Zayn. ''Oh die is even boven''. Zeg ik. ''Kom je zometeen samen met Nina mee zwemmen?''. Vraagt Zayn. ''Jaaa leuk!!''. Roep ik uit. ''Dan zie ik je straks''. Zegt Zayn, en hij geeft me een dikke knuffel. Als Zayn weg is komt Nina naar beneden. 'Ga je zo mee zwemmen?' vraag ik. 'Met wie'. Vraagt Nina. ''Met de jongens''. Zeg ik. ''O''. Zegt ze. ''Ga je nou mee of niet?!"'. vraag ik. ''JAAA wat denk jij dan!!''. Roep ik. ''Oke trek je bikini dan aan''. Zeg ik, en nina rent al weg. Ik lach. ''Mam ik ga zo zwemmen met Nina en de jongens''. Zeg ik, en ik loop naar boven om mijn bikini aan te doen. Ik doe mijn haar in een knot, en doe mijn lichtblauwe bikini aan. Daaroverheen doe ik mijn kleren. Ik pak mijn tas en telefoon en loop naar beneden. Nina is er al. Ik pak mijn autosleutels, en we lopen naar buiten. We stappen de auto in, en rijden naar het zwempark. Het gaat echt geweldig worden!!

_________________

Dat was het eerste hoofstuk we hopen dat jullie het leuk vonden! Xx Nina en Sanne

Little thingsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu