@sln_cnklc ve
@arda_soyluu ya adanmıştır...Uyku en sevdiğim şey olan şu uykudan uyanmayı hiç istemiyorum. Ama zorundayım okula gidiyoruz şurada.
Hazırlanıp aşağı indim. Kahvaltımı yapıp okula doğru gitmeye başladım. Okula varınca kapıda ayşeyi gördüm
"Sonunda uyanabildin uykucu."
"Yaw he he."
Derse girdiğimizde ayşe hocayla inatlaşmaya başladı.
"Hocam A şıkkı işte daha ne?"
"Kızım değil."
"O hocam A."
İnadı inat işte. Bir kere A dediyse tamam işte.
"Ayşe otur yerine."
"Hocam. A ama cevap."
Hoca onu takmayarak öndeki sineme söz verdi.
"C şıkkı hocam." dediğinde ayşe hemen itiraza geçti.
"Nasıl ya A hocama inanmayın A."
"Ayşe."
Dedi uyarıcı bir ses tonuyla.
"Hocam yanlış ama A ol-"
"Ayşe müdürün odasına."
Ayşe hocaya gülümseyip yandan bana göz kırptı.
"Peki hocam."
Diyip çıktı sınıftan. Kıza bak ya çok salak. Derste bıraktı beni. Benide alaydı bari. Zil çalınca kalkıp müdürün kapısını önüne geçtim. Ben gelince oda çıktı.
"Salak bir gün atılacak şu okuldan."
"Banane be."
Diyip koluma girip kantine indik. Bir kaç şey alıp sınıfa çıktık. Günümüz böyle geçti.
Çıkışta bu sefer bem inatlaşmamla alışverişe gitmeye karar verdik. Kapıda durduk."Bak bir saat sonra otobüs durağını orada buluşucaz."
"Ben hala gelmek istemiyorum."
"Hadi bay."
Diyip eve yol aldım. Eve gelince bir kaç şey atıştırıp üstümü değiştirdim. Pontolon ve tşörtümü giyip otobüs durağının oraya gittim.
__
Önce sinemaya girmiştik. Ardından mağazaları dolaştık. Ben kıyafet bakarken o oturuyordu. Sevmezdi alışveriş yapmayı. Oradan bir kaç şey aldıktan sonra çıktık oradan.
"Ayaklarım, başım her yerim ağrıyor."
Diye arkamdan söyleniyordu. Erkek mağazası görünce gözleri koçaman oldu. Ah hayır.
Beni kolumdan tutup içeri soktu. En sevdiği şeydi erkek tşörtleri.Mağazadaki erkekler bize bakınca bir değişik oldum şimdi.
"Azda sen sıkıl." diyip sinsi sinsi sırıtmaya başladı. Beni bırakıp bakmaya başladı tişörtlere.
Beyendiklerinin en nüyük bedeninş alıyordu. Lan senin bedenin kaç? O kadar şişmamda değil ama.
Onları gelen görevliye verip başka bir tişörte doğru gitmeye başladı. Bende peşinden.
"Çok güzel."
Dedi eline aldığı siyah tşörte aşkla bakarak.
"Hanımefendi o özel tasarımdır." dedi gelen görevli.
"Ne kadar bu."
"45."
"alıyorum."
"Kızım bir tşörte o kadar para verilirmi."
"Ben veriyorum kanka."
Hesabı ödeyip çıktık. Sonunda alışveriş merkezinden çıkmıştık. Durağa doğru yürümeye başladığımız da birine çarptım.
"Önüne baksana be."
Allahım sana geliyorum. Çocuk değişik bir şekilde bakmaya başladı.
"Pardon da siz bana çarptınız."
"Hayır siz çarptınız."
İşin içinden sıyrılın işte böyle.
Derin bir nefes aldı çocuk.
"Hanımefendi özür dilermisiniz?"
"Hayır."
Ayşede bize değişik bir biçimde bakıyordu.
"Neden?"
Diyip bana doğru bir adım attığında geri çekildim.
"çünkü istemiyorum."
"Çarptığınızı kabul ettin yani."
"Hayır."
"Arda hadi boşver." diye bağırdı arkadan bir arkadaşı.
"Sonra hesplaşaçağız ufaklık." diyip gülümsedi sonra arkasını dönüp gitti. Bizde otobüs durağına gittik. Ardından vedalaşıp evlere dağıldık.
Kıyafetlerimi yerleştirip yattım.___
Okulda canım çok sıkılıyordu derste matematik. Ayşede yok geçmek bilmiyor ders. Sana ödeticem bunu ayşe.
Dersin ortasında kapı çaldı. İçeri müdür ve aman tanrım. OMG!
"Meraba çocuklar bu yeni arkadaşınız arda soylu iyi anlaşaçağınızı düşünüyorum. İyi dersler."
Ben ağzım açık bir şekilde bakarken o bana bakıp sırıtıyordu.
Ah. Boş yer bir tek benim yanım hoca otur diyince benim yanıma gelip bana bir bakış atıp oturdu.Ben şaşkınlığı atamamıştım. Ders bitmişti bende telefonumu çantamdan alıp ayşeye mesaj attım.
Seni öldürecem lan!
Niye ne yaptım gene?
Niye gelmedin lan!
İşte. Hehehe.
Sana göstercem ben.
He he.
Telefonu kapatıp yanımdakşne baktım. Bana bakıyordu allahım çok tatlı yaw.
"Şimdi özür diliyormısun?"
"Hayır."
Diyip kantine indim. Bu günüm hiç iyi geçmeyecek.
___
Okul bittiğinde ölü gibi yürümeye başladım. Eve gelip üstümü değiştirip yattım. Bildirim sesi gelince yana dönüp aldım telefonu.
Arda soylu sizi takip ediyor.
Arda soyludan size mesaj:
Özür dilemek erdemliktir.Ah bıktım ya. Ne özürmüş arkadaş yatıyom hadi bay 💝.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SILARDA
General FictionBirbirlerini çok seven iki insana adanmıştır... Kitap kapağı için sadece_bensize çok teşekkürler