Bemutatkozom Johanna Martin vagyok , akit soha senki nem vesz észre,csak a legjobb barátnőm:Suzy Jay. Vele éltem túl az általánost és most egy gimibe járunk , szerencsére. Ha ő nem lenne akkor én sem , és a gimi egy rémálom lenne.Jézusom , mondtam már , hogy mindig minden honnan elkések és persze mindig mindent elfelejtek.Uram Isten ma van a pom-pom meghallgatás.Én és Suzy jelentkeztünk mert általánosban mazsoretteztünk. Hát igen fél órás késésben vagyok mert ennyi ideig sminkeltem és csináltam a hajam. Ezeket csak azért csinálom mert szuper csini lányok fognak én rám figyelni , ráadásul ott lesz Mark ,a legmenőbb srác a gimiben , de sajnos Kristennel jár. Sajnos Markot el kell felejtsem mert most a meghallgatásra kell koncentráljak. Jézusom pont időben érkeztem , de ne már a sminkem elfojt és a hajam szétjött . Nem számít én jövök. A meghallgatás közben súgdoloztak és a vége felé Mark is bejött és döbbent szemekkel nézett. Ha pom-pom csaj leszek le kell mondjak a sajtburgeről , de mivel nem tudom, hogy az vagyok-e , most elmegyek enni egy dupla sajtburgert. Viszont egész nap nem láttam Suzyt. Felhívom es beszélek vele.
-Halló. Egész nap nem láttalak , mi bajod van ?-kérdem
-Szia , tudod,igazából beteg vagyok, nátha, torok fájás, (hozzá tett egy kamu köhögést),ilyesmi , ugye érted?-mondta
-Suzy , ugye tudod hogy nem vagyok hülye , nem veszem be ezt a kamu dumát. Beijedtél a meghallgatástól?-kérdem
-Igen, igazából féltem hogy kiröhögnek, és nem kerülök be a csapatba.-mondta
-Gyere holnap suliba es elintézünk mindent , és befogunk jutni a csapatba . Majd azt mondom nekik, hogy "beteg voltál".-mondtam
-Jó benne vagyok, de kérlek ne hadj cserben!-mondta
-Hagytalak én bármikor is cserben?-mondtam
-Nem soha,de köszönöm.-mondta
-Nincs mit!-mondtam
YOU ARE READING
#johannamartin
Teen FictionEgy átlagos tini lány aki nem találja a helyet , párszor össze veszik barátnőjével , aztán a fiúk is belépnek az életében. Az élete egy darabig össze lesz kavarva ,aztán majd minden jóra fordul.