Amikor felkeltem, persze kicsit elkésve, vagy ezer üzenetem jött.
Azt hittem le fagyott a telom de nem, tényleg 73 üzenetet írt. Viszont késésbe vagyok, szóval muszály öltöznöm. Fehér body és egy fekete hoszitot rövid nadrágot vettem fel. Reggelizni nem volt idom, igy is alig sminkeltem es csak ossze fogtam a hajam. Épp, hogy elértem a buszt es leültem. Gondolom Suzyt kocsival viszik. Leült mellém.-Szia Ann
-Szia Mark
- Hogy aludtal? Bar gondolom jol mert elaludtal.
-Jol nagyon , es te ?
-En is köszönöm
Megfogta a kezem es ram mosolygott. Annyira boldog vagyok. Ki szál fel a buszra csak nem Kristen? Gyorsan elengedtem a kezem es o erre felkapta álmos fejet es előre nézett. Fel ált es oda ment Kristenhez es azt mondta neki hogy vege. Kristen jol fogadta, vegul is le is szarta. Majd vissza ült mellém Mark. Ujra megfogta a kezem es a boldogsagtol egyszeruen olyan jo kedvem lett hogy ma semmi sem tudta elrontani. Megérkeztünk, de nem értettem ezt a nagy lany tömeget a faliujsagnal, jaj hat persze a pom-pom meghallgatas. Jesszusom, bekerültem es Suzy is. Ez a nap a legjobb. Igen, vege a sulinak. Miert nem szolt ma senki hozzam Suzyn kivul?
Hat persze össze jöttem Kristen exevel. Nem baj. Kinyitom a szekrényem es huzok haza. Nem hiszem el hogy utal engem beszerelt valahogy egy vizes vodrot es telibe ram omlott. Most mehetek haza a vizes ruhamba. Mark oda szaladt hozzam.-minden Oké?
-persze csak kicsit elaztam
-sajnálom Kristen ilyen
-ne, ne sajnald igazából meg ertem mert össze jöttem veled az exevel.
- jo de ilyen gyerekesen kell megoldania.mondta mar kicsit duhosen
- tudom nyugi majd megbeszelem vele a tortenteket.
Elindultunk haza fele es be ugrottunk fagyizni, de most Suzy is ott volt. En meg meg mindig vizes ruhaban maszkaltam es mark ram adott egy pulcsit hogy ne fazzak. Haza ertem elkoszontem Suzytol. Marktol us de o tolle es csokal. Fel mentem a szobamba, es gyorsan atoltoztem. Megint pityogott a telom, sok uzenet.
Messenger:
Hercegem ❤👑: szia remelem nem faztal meg, de mondjuk engem nem zavarna mert en meg nathasan is megcsokolnalak.
Hercegnom❤👑: szia , nem , nem faztam de ez aranyos volt toled. Viszont en lefekszek aludni majd kesobb irok. Puszi , SZERETLEK.
Hercegem ❤👑:jolvan alukalj es majd irj ha felkeltel.SZERETLEK.
Jézusom este nyolcig aludtam. Ez kiábrándító. Majd elfelejtettem ma megy a kedvenc filmem, Lol.
Ja hat meg írnom kell Marknak.Hercegnő👑❤:Szia, felkeltem. Tudom hogy nem izgat de azért meg írtam.
Hercegem👑❤:Szia, de jo végre, bolond vagy ez izgat a legjobban hogy felebredtel es írhatok.
Hercegnő👑❤:Istenem annyira aranyos vagy, nagyon SZERETLEK. Viszont filmet nézek reklamkor irok addig puszi.
Hercegem👑❤: Ohhhh, hat jo akkor majd irsz , vagy nem mehetnek at hozzatok?
Hercegnő👑❤:De miert is ne. Gyere, mikor érsz ide kb? Varj azt sem tudod hol lakom, Fecske 40
Hercegem👑❤: En a 16ban lakom😱, kb 10 perc.
Hercegnő👑❤:Okés
Hát ez remek, el kell keszuljek, nasit kell elokeszitenem, ohh varjunk csak pont 10bperc mulva kezdodik a film ez az. Szoval hajam ossze fogom atoltozok, kiontok talakba csipszet es popkorn üdítőt is keszitek de pohar nem kell hisz mar csokoloztunk😍.
Csrrrrrrrr........
Megjött. Istenkem hat jo oke nincs semmi baj, gyorsan ajtot nyitok.
-Szia Mark
Mark nem koszont, vagy is koszont csak nem beszelt ha nem megcsokolt.
-Szia Ann.
-Van üdítő van nasi es van meg 2 perc a film kezdeseig.
-Szuper, akkor uljunk a kanapera,de hol vannak a szuleid?
-Elmentek a hugommal a nagyihoz a hetvegere es csak vasarnap 10 jonnek haza.
-De kkiraly egyedul vagy .
-Jah igen, kiraly, de kezdődik a film.
Amint elkezdődött mindketten elhalkultunk es o kozelebb ult hozzam es atkarolt. Az ujjaink ossze fonodtak, es hozza ert a combomhoz, akkor ereztem az lesz. Reklam van. Ra néztem es megcsokolt. Vadul elkezdett falni engem, olyan hevesen csokolt mint meg soha. Aztan feljebb csuszott a keze en nekem lealt a sszivem nem tudtam hogy mit csinaljak, mert akarom de nem is. Jo nem allok le mert az gáz. Uristen ott a keze mar es ohhh...
Nagyon jol csinalja.-Akarod?-kerdezte
Nagy nyogesek utan kiboktem
-Igen, nagyon akarlak mar!
Ezen kiakadt a szeme es elnevette magat. Aztan film helyett a szobamba mentunk fol. Abba hagytuk felmentunk a lepcson egyenesen a szobamba.
Elkezdett megint megcsokolni es levette rolam a polot es en is rola. A hasa ki van dolgozva es sexy. Kikapcsolta a melltartom es leöltöztünk teljesen majd o felhúzta a cottont, biztonság kedvéért.1 órával később elmentünk fürödni ketten. Sajnos kád van.
-De jo kád van akkor ez lesz a legjobb. Meg ebben lehet meg hancurkodni.
-Azt hittem nem lesz jo, de okes
Es nyomtam egy perverz mosolyt.
Kérdezhetek, valamit, es kérlek ne neves ki mert ez fontos es ne is nézz engem hülyének, mert valamit eszre vettem de lehet nem biztos szoval csak annyit szeretnek, hogy........
************
Bocsi esküszöm ez igy izgis, sietek a kövi résszel. Puszi.
YOU ARE READING
#johannamartin
Teen FictionEgy átlagos tini lány aki nem találja a helyet , párszor össze veszik barátnőjével , aztán a fiúk is belépnek az életében. Az élete egy darabig össze lesz kavarva ,aztán majd minden jóra fordul.